Gå til innhold

bartendere

Gjest Gjest_Michelet

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

Hvorfor ser det ut til å så ufattelig mange av dem som er ute på byen tror at Bartenderen/innen er fritt vilt for hvem som helst til å kaste seg over? med både flørt og fysiske tilnærmelser? Tenker ikke folk at den bak baren faktisk er en vanlig person som har et liv utenom også? *frustrert*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har aldri tenkt på å prøve meg på bartendere.

Skrevet

Jeg jobber som bartender og det du sier stemmer mye det. Det er helt klart en del som kaster seg over meg bare fordi jeg er bartender og det sier jo sitt om de.

Skrevet

suppehuer sier nå bare jeg.... det sier seg jo selv at om man er bartender så puler man rundt på enhver som er villig og er med på det meste.... :ler:

Skrevet

Jeg er en meget pen mann, og var bartender i 20-årene. Jeg blir bare penere og penere med årene :sjarmor: men var en sjarmør i de dager også.

Iallefall! Da jeg jobbet der, nede i Italia, fikk jeg konstant oppmerksomhet med damene. Jeg valgte alltid ut mine favoritter som fikk bli med meg hjem etter stengetid :kyss: men noen av dem kunne bli ordentlig innpåslitne! Spesielt de gamle fugleskremslene som stinket nikotin og billig parfyme.

Skrevet

Sutreunger. Jobber dere på en plass hvor mange drikker og er ute for å sjekke så må dere da forvente litt ekstra oppmerksomhet.

Skrevet

Det pussige er jo at folk som er fulle, svette og lukter vondt - går etter kanskje den eneste jenta i lokalet (bartenderen) som er klinkende edru og derfor i stand til å se hvor ekkel du er!

Skrevet
Det pussige er jo at folk som er fulle, svette og lukter vondt - går etter kanskje den eneste jenta i lokalet (bartenderen) som er klinkende edru og derfor i stand til å se hvor ekkel du er!

Godt poeng! :)

Skrevet
jeg har aldri tenkt på å prøve meg på bartendere.

Ikke jeg heller!

Skrevet
Ikke jeg heller!

Tok med meg en hjem jeg, og der er han enda, 3 år etter :)

Skrevet

De bartenderne jeg har kjent opp igjennom (som vennner vel og merke) har likt den ekstra oppmerksomheten de. Og når de har hatt fri har de gjerne gått ut på samme utested som de jobbet

Skrevet

Tror nok det er med bartendere som de fleste andre; går man frem på en bra måte har man potensielt en sjanse. ;)

Gjest GreenSky
Skrevet
Tror nok det er med bartendere som de fleste andre; går man frem på en bra måte har man potensielt en sjanse. ;)

Altså ikke lene seg mot servitøren, ose av øl, grabber servitøren på puppen, og spør "virruværra med meg hjem i natt?" mens spyttedråpene treffer henne i fjeset? :ler:

Skrevet
Altså ikke lene seg mot servitøren, ose av øl, grabber servitøren på puppen, og spør "virruværra med meg hjem i natt?" mens spyttedråpene treffer henne i fjeset?  :ler:

Den der funker på meg hver gang. Men så er ikke jeg bartender heller da.. :ler:

Skrevet
Altså ikke lene seg mot servitøren, ose av øl, grabber servitøren på puppen, og spør "virruværra med meg hjem i natt?" mens spyttedråpene treffer henne i fjeset?  :ler:

Hva? Fungerer ikke den? trodde det jeg.... :roll:

Den fungerte jo bra for fyren i rema1000(?) reklamen, eneste er at han ikke spyttet henne i ansiktet....

Skrevet

Mennesker er forskjellige - og jeg har en liten teori om at de som jobber på utesteder nok egentlig synes oppmerksomheten er en fin del av jobben :sexy:

Skrevet

Tipsen er en fin del av jobben. Oppmerksomheten er slitsom.

Jeg hatet tanken på at Herr Ekkel hadde lyst på meg og faktisk trodde han hadde en sjans. Jeg ble kvalm bare av å tenke på det!

Skrevet

Mitt generelle inntrykk av bartendere er at DE gjerne vil ha oppmerksomhet.. Synes ofte at sjekkingen blir gjort på bartenderens iniativ. Så hvis du blir sjekket opp, så er det sikkert fordi folk tror bartendere ofte er mottagelig for slikt.

(Og eh...hvem er det fulle gutter ikke prøver å sjekke opp..?)

Gjest GreenSky
Skrevet

Har en venninne som jobber som bartender. Pleier ofte å holde henne med selskap. Det er ikke noe stort problem for henne at fyrer sjekker henne opp, hun sier fra veldig direkte når hun blir lei. Dette er ganske klassisk:

Innpåsliten full fyr gir seg ikke.

"Vekk, forsvinn, jeg er ikke interessert i deg!", sier Venninne.

Fyr: "Men..."

Venninne: "gir du deg ikke nå, blir du kastet ut".

Fyr: "Faen, erru lesbisk, eller?"

:ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...