PetterKanin Skrevet 31. oktober 2021 #1 Del Skrevet 31. oktober 2021 Og i hvilken aldersgruppe er de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #2 Del Skrevet 31. oktober 2021 I løpet av et år og alle sesonger på størstemann blir det stort sett: Treningssko Fotballsko Håndballsko Innesko til skolen Gymsko Støvler Tursko Skisko Slalomsko Hverdagssko i forskjellige versjoner avhengig av vinter og sommer, somregel et par til vinter og 2 forskjellige til sommer og høst Sandaler Slippers Så rundt 14 par hvis vi er så heldige at de varer i et år mtp vekst, han er på slutten av barneskolen nå og skyter i været alle veier. Vi er aktive og mye på hytta og ute i skogen sommer som vinter. Minste er i barnehagen så der er det litt mindre, men ca: Innesko til barnehagen Gjerne 3 par Joggesko , slites mye I barnehagen og spesielt når de sykler og bremser med skoene.. Støvler Cherrox Vintersko Skisko Slalomsko Så kanskje ca 9 par, men innimellom må dette gjerne byttes oftere enn 1 gang i året pga vekst. Anonymkode: 623c9...6c5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #3 Del Skrevet 31. oktober 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): I løpet av et år og alle sesonger på størstemann blir det stort sett: Treningssko Fotballsko Håndballsko Innesko til skolen Gymsko Støvler Tursko Skisko Slalomsko Hverdagssko i forskjellige versjoner avhengig av vinter og sommer, somregel et par til vinter og 2 forskjellige til sommer og høst Sandaler Slippers Så rundt 14 par hvis vi er så heldige at de varer i et år mtp vekst, han er på slutten av barneskolen nå og skyter i været alle veier. Vi er aktive og mye på hytta og ute i skogen sommer som vinter. Minste er i barnehagen så der er det litt mindre, men ca: Innesko til barnehagen Gjerne 3 par Joggesko , slites mye I barnehagen og spesielt når de sykler og bremser med skoene.. Støvler Cherrox Vintersko Skisko Slalomsko Så kanskje ca 9 par, men innimellom må dette gjerne byttes oftere enn 1 gang i året pga vekst. Anonymkode: 623c9...6c5 Glemte helt pensko til 17 mai, dåp, julaften osv. Anonymkode: 623c9...6c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #4 Del Skrevet 31. oktober 2021 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): I løpet av et år og alle sesonger på størstemann blir det stort sett: Treningssko Fotballsko Håndballsko Innesko til skolen Gymsko Støvler Tursko Skisko Slalomsko Hverdagssko i forskjellige versjoner avhengig av vinter og sommer, somregel et par til vinter og 2 forskjellige til sommer og høst Sandaler Slippers Så rundt 14 par hvis vi er så heldige at de varer i et år mtp vekst, han er på slutten av barneskolen nå og skyter i været alle veier. Vi er aktive og mye på hytta og ute i skogen sommer som vinter. Minste er i barnehagen så der er det litt mindre, men ca: Innesko til barnehagen Gjerne 3 par Joggesko , slites mye I barnehagen og spesielt når de sykler og bremser med skoene.. Støvler Cherrox Vintersko Skisko Slalomsko Så kanskje ca 9 par, men innimellom må dette gjerne byttes oftere enn 1 gang i året pga vekst. Anonymkode: 623c9...6c5 Herregud dette er jo helt ekstremt! Det var min første tanke. Men ved nærmere ettertanke så er ikke vi så langt unna dette til vår eldste… Sko er dyrt! Anonymkode: 95bb9...387 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 31. oktober 2021 Forfatter #5 Del Skrevet 31. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Herregud dette er jo helt ekstremt! Det var min første tanke. Men ved nærmere ettertanke så er ikke vi så langt unna dette til vår eldste… Sko er dyrt! Anonymkode: 95bb9...387 5 forskjellig typer idrettssko? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #6 Del Skrevet 31. oktober 2021 Vanntett termo vinterstøvler × 2 Vinterstøvler × 2 Høststøvler × 3 Gummistøvler ×3 Sandaler × 2 Joggesko ×3 15 par. Pluss tvillinger. Så 30 par. Anonymkode: efafa...8cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 31. oktober 2021 Forfatter #7 Del Skrevet 31. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vanntett termo vinterstøvler × 2 Vinterstøvler × 2 Høststøvler × 3 Gummistøvler ×3 Sandaler × 2 Joggesko ×3 15 par. Pluss tvillinger. Så 30 par. Anonymkode: efafa...8cd Hvorfor 3 eksemplarer? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #8 Del Skrevet 31. oktober 2021 Barn på 7 og 8 år. Vi kjøper: -Gummistøvler -Cherrox -Vintersko -Joggesko -Overgangssko -Sandaler -Slippers -Pensko -Hallsko til trening -Hallsko til innegym -Skisko -Uggs til 8-åringen (ikke nødvendig) Så totalt 11 par per barn per år. Og det går såvidt. Ofte er høstens overgangssko for små når våren kommer. Joggesko slites ekstremt på sommer og vi har noen ganger vært nødt til å kjøpe et ekstra par… I tillegg er det enkelte ganger jeg skulle ønske vi hadde doble sett, når skoene er klissvåte for eksempel. Anonymkode: d0b74...6c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DMS Skrevet 31. oktober 2021 #9 Del Skrevet 31. oktober 2021 (endret) Vintersko pene vintersko fora gummistøvlar gummistøvlar høst/vårsko 2-3 joggesko fotballsko inne-pensko kvardagsleg pene sko... skisko slalomsko (om vi kjøpe det iår) badesko sandalar 15 skopar. prøva kjøpe på sal dei som er dyre... egentleg prøva eg å kjøpe alt av kle på sal. Og så får dei eindel med eine bestemora. Endret 31. oktober 2021 av DMS glømte somarskoa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #10 Del Skrevet 31. oktober 2021 Pr barn: 2 par støvler 1 par cherrox 1 -2 par vintersko 1 par sandaler 2 par ute joggesko 1 par tursko/høstsko 1-2 par utendørs fotballsko 1 par innendørs treningsko 1 par Slippers/crocks og kanskje et par finsko om det trengs.. Anonymkode: adde3...6a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #11 Del Skrevet 31. oktober 2021 Hmm skal telle opp. Støvler Cherrox Overganssko Vintersko 3 par joggesko 2 par sandaler Antiskli sokker til bassengkant Snowboardstøvler 3 år og det ble 10 par sko i år. Men alle er ikke nødvendige da. Hadde holdt lenge med 1 par joggesko og 1 par sandaler f.eks. Jeg er også usikker på om overgansskoene ble kjøpt i våres eller i fjor. Men de er hvertfall passe nå i høst også. Anonymkode: 2cbe1...537 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #12 Del Skrevet 31. oktober 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Herregud dette er jo helt ekstremt! Det var min første tanke. Men ved nærmere ettertanke så er ikke vi så langt unna dette til vår eldste… Sko er dyrt! Anonymkode: 95bb9...387 Kan ikke noen av disse idretsskoen brukes til flere idretter? Feks håndballsko kan brukes i innegym? Jeg spør fordi jeg ikke vet. Da jeg selv var 12/13 hadde jeg converse, vintersko, sko til innegym og kanskje pensko. Lånte min mor sine joggesko i utegymmen. Hun brukte dem ikke så ofte selv Anonymkode: 75824...ee6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #13 Del Skrevet 31. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kan ikke noen av disse idretsskoen brukes til flere idretter? Feks håndballsko kan brukes i innegym? Jeg spør fordi jeg ikke vet. Da jeg selv var 12/13 hadde jeg converse, vintersko, sko til innegym og kanskje pensko. Lånte min mor sine joggesko i utegymmen. Hun brukte dem ikke så ofte selv Anonymkode: 75824...ee6 Må tilføye at mine barn har veldig mange flere sko enn jeg selv hadde 😅 Men vi har ikke så mange ulike idretter på ukeplanen som tremger egne sko 😊 Anonymkode: 75824...ee6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #14 Del Skrevet 31. oktober 2021 PetterKanin skrev (17 minutter siden): 5 forskjellig typer idrettssko? Jepp. De har fotball på sommerhalvåret og håndball på vinterhalvåret. På fotballen må de ha kunstgressko og grussko faktisk, så to par fotballsko der. Han kan forsåvidtbruke håndballskoene i gymtimene så det er kanskje unødvendigmed begge deler der, det kan jeg være enig i. Håndballskoene er nye for denne sesongen. Utendørs løpesko til utebruk når de har løpetrening og intervaller en dag i uka, kan ikke bruke fotballsko til dette. Anonymkode: 623c9...6c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 31. oktober 2021 #15 Del Skrevet 31. oktober 2021 Det var da veldig så mange sko dere kjøper. Vi kjøper: Joggesko til gym/håndball Joggesko til hverdags Goretex overgangssko Varme vintersko Skisko Gummistøvler/dockboots (som ikke blir brukt) Fotballsko til han som driver med det. Det kan bli flere av samme sort, det kommer an på om de fortsatt passer. I sommer ville de ikke ha sandaler heller. Pensko ser jeg ingen vits i, de blir ikke brukt. De får nye joggesko før 17.mai. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjerte Skrevet 31. oktober 2021 #16 Del Skrevet 31. oktober 2021 De er 8 og 9. Utegymsko Innegymsko Joggesko Goretex joggesko Støvler Termostøvler Vintersko Fjellsko Crocs Pensko Langrennsko Slalomsko Et år ogå bunadsko, men nå kjøper jeg svarte pensko som også funker til bunad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #17 Del Skrevet 31. oktober 2021 Barn i barnehagealder, per barn: -joggesko, 2 par -Gore tex sko -Dock boots -vinterstøvler -gummistøvler -sandaler -tøfler -skisko Anonymkode: 3288c...0e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #18 Del Skrevet 31. oktober 2021 PetterKanin skrev (1 time siden): 5 forskjellig typer idrettssko? Ja tenk det du Anonymkode: 2353e...7ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #19 Del Skrevet 31. oktober 2021 15-20 par Anonymkode: 2353e...7ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadzia Skrevet 31. oktober 2021 #20 Del Skrevet 31. oktober 2021 Eldstemann på 8 sliter ekstremt på sko. 4-5 par joggesko 2 par sandaler 2 par innesko til skole/sfo 2 par tøfler til hjemmebruk 3 par gummistøvler 2 par vinterstøvler 2 par sherroxer 17-18 par til sammen (og de slites totalt ut) minste på fem er litt bedre 2-3 par joggesko 1-2 par innesko til barnehagen 1-2 par tøfler 2 par gummistøvler 2 par vintersko 2 par sherroxer. 10-13 par samlet han liker ikke sandaler, så bruker joggesko hele sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå