Gå til innhold

X damene til min kjæreste har alle sammen vært så overvektige, at de måtte ta slankeoperasjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er tynn /slank og har de siste månedene blitt sammen med en herlig fyr som selv er normalvektig.

Han har endel forhold bak seg, 6 forhold på ca 20 år, og jeg har oppdaget at 5 av disse damene har vært så overvektige at de har tatt slankeoperasjon, og den 6 har ikke operert seg men likevel på rundt 120- 130 kg.

Jeg ble sjokkert når jeg oppdaget det og syntes det var litt kvalmt, fordi jeg synes at sykelig fedme der man beveger seg opp mot 100 kg og langt over er skrekkelig usunt og litt attraktivt. Jeg tenker at han da må ha en fetisj?

Og hvorfor i alle dager har han falt for meg som er 90- 100 kilo lettere enn de damene han har vært sammen med tidligere?

Jeg sa til han at jeg var overrasket over hvor stor hans siste kjæreste var da jeg så et bilde av henne der hun fylte ut en liten 2-seters sofa. 

Han blir litt irritert når jeg begynte å spørre og grave så jeg bare stoppet.

Har man en fetisj når man har sammen med damer som er så store at de får slankeoperasjon på statens regning?

Anonymkode: 36ef5...6b4

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spiller det egentlig noen rolle om det er en fetisj eller ei? 

Anonymkode: 9da04...6fc

• Liker 21
Skrevet

Hvorfor spør og graver du om xene hans? 😮 Det er hans fortid, du er hans nåtid..
Om du vil være hans fremtid, la fortid være fortid. 

• Liker 42
Skrevet

Nei, man har ikke nødvendig en fetisj.

Mulig det er dine "briller" som dogger litt, i og med at du veier en eller annen plass mellom 20-40 kg...

Kanskje han har valgt deg for å prøve noe annet enn det han er vant med, for se om det er en bedre match der? 

Anonymkode: 1d68d...94d

• Liker 40
Skrevet

Jeg regner med at de hadde noenlunde stabil vekt i forholdet så de ikke ble fetet opp?

Ellers har se vel kommet i prat og fått følelser omtrent som dere?

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Mulig det er dine "briller" som dogger litt, i og med at du veier en eller annen plass mellom 20-40 kg...

Kanskje han har valgt deg for å prøve noe annet enn det han er vant med, for se om det er en bedre match der? 

Har TS tenkt over at han kanskje er en over snittet oppegående fyr ? Som tenner på personlighet å ikke vekt / utseende ? Dette sier mer om dine fordommer/ fetisjer enn hans 😘

• Liker 24
Skrevet (endret)

Tenk at man faktisk kan like feite damer. Må det virkelig være fetisj for at vi som er overvektige er verdt å elske/være i forhold med/knulle?

Man kan like mange forskjellige ting, og følelser er ikke nødvendigvis noe man styrer.

Jeg er 90 kg lettere enn da jeg ble sammen med samboer. Han synes jeg er vakker uansett. 

Skjønner godt kjæresten din ble irritert, du sitter jo egentlig og gjør litt narr av ham. Ihvertfall virker du svært respektløs.

Endret av SPOCA
  • Liker 42
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Spiller det egentlig noen rolle om det er en fetisj eller ei? 

Anonymkode: 9da04...6fc

Ja jeg synes at en fedme fetisj er ekkelt

Ts

• Liker 16
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

😃 Jeg veier 60 kg og er 1.74 cm høy

Ts

• Liker 4
Skrevet
Flintis skrev (21 minutter siden):

Jeg regner med at de hadde noenlunde stabil vekt i forholdet så de ikke ble fetet opp?

Ellers har se vel kommet i prat og fått følelser omtrent som dere?

Nei det var store da de ble sammen, har han sagt

Ts

• Liker 1
Skrevet

Hvordan vet du at det er snakk om en fetisj? Det er jo åpenbart noe du bare tror, uten å ha fått noen konkret bekreftelse. 
Guess what? Man kan faktisk falle for damer av ulik størrelse. Åpenbart så tenker jo din nåværende samboer mer på personlighet enn noe annet når han både kan falle for tynne og de som er litt større. Er ikke det heller positivt? Synes du skal ta deg sammen TS, for ellers vil du også straks være fortid. 

• Liker 15
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja jeg synes at en fedme fetisj er ekkelt

Ts

Det trenger ikke være en fetisj. Bare sånn til orientering.

Men uansett om det er det eller ikke; hvorfor er det et problem? Du skjønner at feite og overvektige også er mennesker, og at man kan like mange forskjellige ting? 

• Liker 11
Skrevet

Å veie mellom 20-30 kg er ikke spesielt sunt det heller da. 

Anonymkode: 89189...e83

• Liker 12
Skrevet

Jeg er overvektig selv, riktignok ikke i den kategorien du skriver om men likevel har jeg nok 20 kg for mye. Alle eksene til min fyr har vært meget slanke og hatt så og si helt flate pupper og små sprett rumper. Allikevel så er det store pupper og store rumper han tenner mest på og liker best, men helt utrolig du så har han falt for personligheten til eksene i første omgang, kan jo være en tanke ang din kjæreste også, bør være positivt faktisk.

Anonymkode: 9b1e5...3b0

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Da er man vel død.

Jeg veier 60 kg som er helt vanlig vekt for en kvinne på 1.74 cm

Ts

• Liker 11
Gjest På druen
Skrevet

Glem nå det da. De er uansett ekser. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Kanskje disse ekle, feite eksdamene hans var bedre i hoderegning enn TS, og at han har en mattefetisj? :vetikke:

Anonymkode: f6fe1...2a5

• Liker 32
Skrevet
På druen skrev (1 minutt siden):

Glem nå det da. De er uansett ekser. 

Ja heldigvis, men bare synes det er så rart at han tydeligvis liker sterkt overvektige damer, og så sjekker han opp meg som er rake motsetningen.

Ts

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Da er man vel død.

Jeg veier 60 kg som er helt vanlig vekt for en kvinne på 1.74 cm

Ts

Ikke det du sier i HI. 

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja heldigvis, men bare synes det er så rart at han tydeligvis liker sterkt overvektige damer, og så sjekker han opp meg som er rake motsetningen.

Ts

Igjen altså; man kan ha mange forskjellige preferanser. Selv liker jeg menn som er godt trent, jeg liker menn med litt ekstra, jeg liker menn som har blå øyne, menn med grønne øyne, menn som liker å dominere, men også myke menn som liker å kose. Med andre ord; det går an å ha flere tanker i hodet samtidig. 

• Liker 16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...