AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #1 Skrevet 31. oktober 2021 Hvorfor er menn så innmari "på' i starten av dating, for så å bare fade ut når det har gått en stund? Om de ikke liker meg så burde de vel ha skjønt det etter noen dater i stedet for etter flere måneder? Kvinne på 38 som spør. Anonymkode: 789c9...441
Anonymous 91 Skrevet 31. oktober 2021 #2 Skrevet 31. oktober 2021 (endret) Man kan jo miste interessen. Eventuelt så går det for lang tid, samtalen blir kjedelig, han finner interessen hos andre. Eller så håpet han på sex og mer spenning Endret 31. oktober 2021 av Anonymous 91 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #3 Skrevet 31. oktober 2021 Det er jo umulig å svare på, og nok veldig forskjellig fra person til person. Noen har jeg nok "fadet ut" fordi jeg innser at vi er veldig ulike. Andre maser for mye, og jeg blir litt lei. Noen føler nok at jeg "fadet dem ut" fordi det var utrolig travelt på jobb, selv om jeg hadde informert dem om det. Håpet jo alltid jeg skulle finne "the one", og der gjorde jeg jo etterhvert 😊 Anonymkode: 45376...c7b 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #4 Skrevet 31. oktober 2021 Det tok meg mange år å forstå dette selv, men har endelig innsett at menn ikke legger noe i det når de er veldig på og sier mye fint samt tar initiativ. Det koster dem ingenting og de kan gjøre det til flere av gangen. Straks jeg innså dette sluttet jeg å ta interessen fra menn seriøst, og blir ikke lenger skuffet når de forsvinner. Greia er at de aldri var så interessert i starten sånn egentlig, de har bare satt på sjarmør-maska. Anonymkode: 5e5c0...d68 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #5 Skrevet 31. oktober 2021 Ikke vits å grunne så mye på dette. Glem dem og gå videre. Anonymkode: 7a019...d01
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #6 Skrevet 31. oktober 2021 Menn som ikke er veldig på og gir full gass kommer ingen vei, med mindre de er heldige med utseendet. Det er realiteten. Så da blir det nok gjerne sånn. Du får bare leve med det, og ta oppmerksomhet med en klype salt. Anonymkode: 7b6c0...3ef 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #7 Skrevet 31. oktober 2021 Fordi menn ønsker seg noen som viser at de vil noe mer tilbake. Menn sier at de vil ha noen som er likegyldige til dem, men det vil de ikke. De vil ha noen som tenker på dem, drømmer om dem, som er glad for hvert øyeblikk sammen med han. Det sies at menn er enkle, men... Det er nok helst fordi menn ikke selv tenker over hvor kompliserte de faktisk er. Anonymkode: 41f22...ba6 3
kar90 Skrevet 31. oktober 2021 #8 Skrevet 31. oktober 2021 Damer vil kun ha menn som er på, så da må man bare være på for å få seg noe. Det er dog begrenset hvor lenge man syns det er verdt det. 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #9 Skrevet 31. oktober 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Hvorfor er menn så innmari "på' i starten av dating, for så å bare fade ut når det har gått en stund? Om de ikke liker meg så burde de vel ha skjønt det etter noen dater i stedet for etter flere måneder? Kvinne på 38 som spør. Anonymkode: 789c9...441 På samme måten som kvinnene gjør det. De fikk enten det det de var ute etter, eller innså at de ikke ønsket en seriøs relasjon med denne personen. Det tar jo også litt tid å bli kjent med personen og derfor danne seg en mening. Anonymkode: 3f183...0c7 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #10 Skrevet 31. oktober 2021 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Fordi menn ønsker seg noen som viser at de vil noe mer tilbake. Menn sier at de vil ha noen som er likegyldige til dem, men det vil de ikke. De vil ha noen som tenker på dem, drømmer om dem, som er glad for hvert øyeblikk sammen med han. Det sies at menn er enkle, men... Det er nok helst fordi menn ikke selv tenker over hvor kompliserte de faktisk er. Anonymkode: 41f22...ba6 Du kan i hvertfall spandere på deg å si "menn flest". Du finner både romantikere og pragmatikere av begge kjønn. Jeg er en av dem som vet hvor komplisert jeg er, og det er en kunnskap jeg godt kunne vært uten. I mellomtiden går jeg nå her alene. Anonymkode: 94feb...27e
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #11 Skrevet 31. oktober 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Du kan i hvertfall spandere på deg å si "menn flest". Du finner både romantikere og pragmatikere av begge kjønn. Jeg er en av dem som vet hvor komplisert jeg er, og det er en kunnskap jeg godt kunne vært uten. I mellomtiden går jeg nå her alene. Anonymkode: 94feb...27e Pragmatiske datere er døden, får håpe de finner en likesinnet og ikke kaster bort tiden på romantikere Anonymkode: 5e5c0...d68
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #12 Skrevet 31. oktober 2021 Just now, AnonymBruker said: Pragmatiske datere er døden, får håpe de finner en likesinnet og ikke kaster bort tiden på romantikere Anonymkode: 5e5c0...d68 Kaster bort tiden til* Anonymkode: 5e5c0...d68
Ukjentkjendis Skrevet 31. oktober 2021 #13 Skrevet 31. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er jo umulig å svare på, Jo. Har dere hørt om "The New Cow Theory"? "New-cow theory posits that all males will leave all females eventually because their biological imperative is to find the new cow. " (Ashley Judd) Jeg synes at "all males" kan være en grov overdrivelse, bare gjelder de fleste.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #14 Skrevet 31. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Menn som ikke er veldig på og gir full gass kommer ingen vei, med mindre de er heldige med utseendet. Det er realiteten. Så da blir det nok gjerne sånn. Du får bare leve med det, og ta oppmerksomhet med en klype salt. Anonymkode: 7b6c0...3ef Kjenner meg igjen i denne. Er mann og som regel litt meir tilbakehalden i starten. Matchar med damer, men dei aller fleste damene gjer fint lite for å halde ein samtale i gang så om ikkje eg er veldig på så fadar heile greiene ut. Anonymkode: c0b19...e3b
Antiviruset Skrevet 31. oktober 2021 #15 Skrevet 31. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor er menn så innmari "på' i starten av dating, for så å bare fade ut når det har gått en stund? Om de ikke liker meg så burde de vel ha skjønt det etter noen dater i stedet for etter flere måneder? Kvinne på 38 som spør. Anonymkode: 789c9...441 Dette skjer fordi de er ute etter sex og litt spenning. Når det har gått noen helger der de har fått dette så trekker de seg tilbake og leter etter neste. De er rett og slett ikke klar for noe fast seriøst forhold, hva de sier er en ting hva de gjør er en annen ting. Er de ærlige på dette her fra dag en? De får seg ikke et eneste ligg. Dessuten er det også mange damer som er slik, søker forelskelsen og når den går litt over så er det videre til neste spennende prosjekt. Være oppmerksom på dette og se etter slike signaler er utrolig viktig under dating og godt inn i forholdet.
herzeleid Skrevet 31. oktober 2021 #16 Skrevet 31. oktober 2021 Vil tro det handler om at en må være relativt på for å ha noen sjanse og for å finne ut om det er noe mer å satse på? 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå