Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har litt problemer med å finne støvletter som passer, så Duoboots virker jo som et fint tiltak - men jeg har ikke bare problemer med leggene, også vristen. Jeg har rett og slett veldig høy vrist og det pleier å være vanskelig å finne støvletter som går over vristen. :sjenert:

Noen som vet om Duobootsstøvlettene er vide over vristen eller evt. om det finnes andre skobutikker der man kan få tilpasset ikke bare leggen, men vristen også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pleier også å ha problemer med å få støvlettene over vristen, men de jeg har prøvd som har ekstra vidde rundt leggen, går alltid fint over vristen også.

Nå har jeg faktisk bestilt fra duoboots.com, og håper de kommer i løpet av et par dager. Skal si fra hvordan de er når jeg får dem. :)

Gjest Aricept..
Skrevet

Jeg har akkurat kjøpt støvletter fra Duo.

Jeg har også høy vrist, og disse støvlettene passer perfekt. Tror de blir høyere over vrista etter som leggvidden blir større..

Eller så kan du jo sende mail til Duo og høre hvilken modell de vil anbefale deg, er jo litt forskjell på de.

Skrevet

Jeg har også nokså høy vrist, og de støvlettene jeg har fra duoboots passer - også der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...