AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #1 Skrevet 31. oktober 2021 Jeg har ligget med den styggeste mannen jeg har sett noensinne. Det var fordi jeg var jomfru og ville få det overstått. Valgte en som var stygg og jomfru for å ikke behøve å prestere noe særlig, jeg var jo også jomfru som sagt. Dette er noen år siden nå, men blir fortsatt kvalm av å tenke på det. Fy f... 🤢 Noen andre her som har ligget med en stygg mann? Anonymkode: fc53a...f3d 5
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #2 Skrevet 31. oktober 2021 Ja, dessverre. En som bor i nabolaget her, som ser helt jævlig ut. Han har verdens styggeste ansikt, med en lang spiss nese og munn som en strek. Kroppen er skikkelig veik og stusselig. Det verste er at personligheten han matcha utseende. Stygg fra innsida og ut. En person jeg aldri har likt, skjønner ikke hvorfor jeg slapp han til. Men jeg hadde kjærlighetssorg over en jeg flytta fra, så når han i nabolaget her tilbød seg så trodde jeg kanskje han hadde noe å by på i senga. Men han var bare dårlig. Elendig på alle måter. Lærte leksa mi: aldri gå til sengs med en stygg, dum og slem gubbe. Anonymkode: 00356...5d7 11
Ava+, Skrevet 31. oktober 2021 #4 Skrevet 31. oktober 2021 Ja, han hadde styggeste personligheten ever. Fant det ikke ut før lenge etterpå... 4
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #5 Skrevet 31. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, dessverre. En som bor i nabolaget her, som ser helt jævlig ut. Han har verdens styggeste ansikt, med en lang spiss nese og munn som en strek. Kroppen er skikkelig veik og stusselig. Det verste er at personligheten han matcha utseende. Stygg fra innsida og ut. En person jeg aldri har likt, skjønner ikke hvorfor jeg slapp han til. Men jeg hadde kjærlighetssorg over en jeg flytta fra, så når han i nabolaget her tilbød seg så trodde jeg kanskje han hadde noe å by på i senga. Men han var bare dårlig. Elendig på alle måter. Lærte leksa mi: aldri gå til sengs med en stygg, dum og slem gubbe. Anonymkode: 00356...5d7 Veldig bra at du gir sex også til stygge menn, selv om du angrer. Kudos! Anonymkode: ced5d...844 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #7 Skrevet 31. oktober 2021 Ettersom kvinner mener at 80% av alle menn er for stygg for dem, så har vel mange kvinner egentlig hoppet til køys med en stygg mann en eller annen gang. Anonymkode: 9bbf2...780 9
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #8 Skrevet 31. oktober 2021 Stygg personlighetsmessig ja... Styggheten hans kom dessverre ikke fram før etablert forhold (som nå heldigvis er slutt) Anonymkode: df89b...595
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #9 Skrevet 31. oktober 2021 Som nevnt over mener jo kvinner at nesten alle menn har et uattraktivt utseende. Kanskje se seg selv i speilet? Anonymkode: ee0b1...f2d 3
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #10 Skrevet 31. oktober 2021 Jeg har ligget med en mann jeg ikke synes var pen, ja. Han var attraktiv på andre måter. Smart, morsom, sosial intelligens etc. Angrer ikke. Utseende er ikke alt. Anonymkode: 0f065...9a0 11
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #11 Skrevet 31. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har ligget med den styggeste mannen jeg har sett noensinne. Det var fordi jeg var jomfru og ville få det overstått. Valgte en som var stygg og jomfru for å ikke behøve å prestere noe særlig, jeg var jo også jomfru som sagt. Dette er noen år siden nå, men blir fortsatt kvalm av å tenke på det. Fy f... 🤢 Noen andre her som har ligget med en stygg mann? Anonymkode: fc53a...f3d På hvilken måte så han fysisk stygg ut? Anonymkode: 61191...4d8
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #12 Skrevet 31. oktober 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ja, dessverre. En som bor i nabolaget her, som ser helt jævlig ut. Han har verdens styggeste ansikt, med en lang spiss nese og munn som en strek. Kroppen er skikkelig veik og stusselig. Det verste er at personligheten han matcha utseende. Stygg fra innsida og ut. En person jeg aldri har likt, skjønner ikke hvorfor jeg slapp han til. Men jeg hadde kjærlighetssorg over en jeg flytta fra, så når han i nabolaget her tilbød seg så trodde jeg kanskje han hadde noe å by på i senga. Men han var bare dårlig. Elendig på alle måter. Lærte leksa mi: aldri gå til sengs med en stygg, dum og slem gubbe. Anonymkode: 00356...5d7 Hehe. Gubbe? Var han mye eldre enn deg? Fikk han komme i deg. Har du støtt på han i ettertid og det har vrengt seg i magen i vemmelse hva du gjorde? Anonymkode: 61191...4d8
Gjest Alterego666 Skrevet 31. oktober 2021 #13 Skrevet 31. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har ligget med den styggeste mannen jeg har sett noensinne. Det var fordi jeg var jomfru og ville få det overstått. Valgte en som var stygg og jomfru for å ikke behøve å prestere noe særlig, jeg var jo også jomfru som sagt. Dette er noen år siden nå, men blir fortsatt kvalm av å tenke på det. Fy f... 🤢 Noen andre her som har ligget med en stygg mann? Anonymkode: fc53a...f3d Dette er mørk dystopi på så mange nivåer…….
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #14 Skrevet 31. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): På hvilken måte så han fysisk stygg ut? Anonymkode: 61191...4d8 Tynne armer og bein, stor mage, lav, små hender og føtter, ruglete hud pga. kvisearr (tror jeg), brakknese, liten munn, gule tenner, fettete hår, og veldig hårete kropp til og med sånne skikkelige hår på ryggen som er det ekleste jeg vet. Han hadde også stygg stemme. Skikkelig nerd, eller i dag ville han blitt kalt incel. Anonymkode: fc53a...f3d 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #15 Skrevet 31. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har ligget med den styggeste mannen jeg har sett noensinne. Det var fordi jeg var jomfru og ville få det overstått. Valgte en som var stygg og jomfru for å ikke behøve å prestere noe særlig, jeg var jo også jomfru som sagt. Dette er noen år siden nå, men blir fortsatt kvalm av å tenke på det. Fy f... 🤢 Noen andre her som har ligget med en stygg mann? Anonymkode: fc53a...f3d var det fordi han begynte å snakke med deg du ble kjent med han? Anonymkode: 715dc...497
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #16 Skrevet 31. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): var det fordi han begynte å snakke med deg du ble kjent med han? Anonymkode: 715dc...497 Ja, på nett. Det er noen år siden. Anonymkode: fc53a...f3d
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #17 Skrevet 31. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tynne armer og bein, stor mage, lav, små hender og føtter, ruglete hud pga. kvisearr (tror jeg), brakknese, liten munn, gule tenner, fettete hår, og veldig hårete kropp til og med sånne skikkelige hår på ryggen som er det ekleste jeg vet. Han hadde også stygg stemme. Skikkelig nerd, eller i dag ville han blitt kalt incel. Anonymkode: fc53a...f3d Skal si du fikk en skikkelig ilddåp som jomfru. Regner med du ikke var edru når du gjorde det. Anonymkode: 61191...4d8 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #18 Skrevet 31. oktober 2021 Ja, men han er ok i senga, ikke bare ego. Anonymkode: 544c6...2dd 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #19 Skrevet 31. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Skal si du fikk en skikkelig ilddåp som jomfru. Regner med du ikke var edru når du gjorde det. Anonymkode: 61191...4d8 Jo dessverre. Skulle ønske jeg var full da jeg gjorde det. Anonymkode: fc53a...f3d 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #20 Skrevet 31. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jo dessverre. Skulle ønske jeg var full da jeg gjorde det. Anonymkode: fc53a...f3d Shit. Respekt. 👍 Har ligget med noen skikkelig stygge jenter selv. Men aldri edru. Anonymkode: 61191...4d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå