AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #1 Skrevet 31. oktober 2021 Jeg var en av de som leste alle svarene, og som innimellom tok meg tid til å skrive kommentarer hvor jeg forsøkte å hjelpe henne. Det endte vel ikke så bra, og jeg har gått ut i fra at hun ble utestengt. Jeg er enig i at hun tok en del ukloke valg på KG og utenfor, var paranoid og hadde for høye krav til en mann sammenlignet med det hun selv kunne tilby, men jeg fikk også veldig vondt av henne. Livet hennes var gått i stå, hun virket ensom og fortvilet over hvor "vellykket" andre på hennes alder er, og hvor lite hun hadde oppnådd og satt igjen med selv. Angsten var nok hovedproblemet. Jeg har alltid ønsket henne alt godt og gjør det fortsatt. Innimellom tenker jeg på henne, jeg brukte jo en del tid på henne da det stod på. Er det noen som vet hvordan det går med henne? Er hun på andre forum nå? Har hun kommet i gang med tannbehandlingen? Kommet seg til en psykolog? Anonymkode: 99fb1...c28
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #2 Skrevet 31. oktober 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg var en av de som leste alle svarene, og som innimellom tok meg tid til å skrive kommentarer hvor jeg forsøkte å hjelpe henne. Det endte vel ikke så bra, og jeg har gått ut i fra at hun ble utestengt. Jeg er enig i at hun tok en del ukloke valg på KG og utenfor, var paranoid og hadde for høye krav til en mann sammenlignet med det hun selv kunne tilby, men jeg fikk også veldig vondt av henne. Livet hennes var gått i stå, hun virket ensom og fortvilet over hvor "vellykket" andre på hennes alder er, og hvor lite hun hadde oppnådd og satt igjen med selv. Angsten var nok hovedproblemet. Jeg har alltid ønsket henne alt godt og gjør det fortsatt. Innimellom tenker jeg på henne, jeg brukte jo en del tid på henne da det stod på. Er det noen som vet hvordan det går med henne? Er hun på andre forum nå? Har hun kommet i gang med tannbehandlingen? Kommet seg til en psykolog? Anonymkode: 99fb1...c28 Enig med deg, lurer også veldig på hvordan det går med ‘37 år, ufrivillig barnløs’ Anonymkode: 5afb7...bc5
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #3 Skrevet 31. oktober 2021 20 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er enig i at hun tok en del ukloke valg på KG og utenfor, var paranoid og hadde for høye krav til en mann sammenlignet med det hun selv kunne tilby Syretesten er dette: Om en mann hadde klaget på KG over å ikke få dame, samtidig som han hadde urealistiske krav til utseende og andre ting, hadde du da syntes synd på han? Slik som du synes synd på vedkommende? Du trenger ikke svare på dette. Jeg bare merker meg at KG er en merkelig plass på mange måter. Anonymkode: 91769...8d4 4
miss summers Skrevet 31. oktober 2021 #4 Skrevet 31. oktober 2021 Hun har vært her og laget tråder om han hun outet (som hun hadde møtt via Jodel). Tror hun ble utestengt igjen.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #5 Skrevet 31. oktober 2021 Det siste jeg leste var at hun venter på time hos psykolog, så krysser fingrene for at hun har fått den hjelpen hun trenger. Anonymkode: 1d032...958
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå