AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #1 Skrevet 31. oktober 2021 Vi har vært sammen siden i sommer. Har det fantastisk sammen,og han uttrykker dette ganske sterkt at jeg betyr alt osv. Vi sender myevsms til hverandre med skrullete kliss og kjærlighetserklæringer. Så kan det være dager jeg ikke hører noe nesten. Ofte hvis han gjør andre ting. Det skal sies at han gjør andre ting kun de gangene jeg ikke kan være med han pga jeg har små barn og han har ingen. Når han blir "kald" på sms tar det flere timer før han svarer på en melding. Han kan skrive en kort gla i deg eller lignende som jeg føler bare er for å holde meg fornøyd..men gidder ikke skrive nattamelding el. Skal han ut vet han at jeg syns det er trygt at han sender en melding om at han har kommet seg trygt hjem. (Har en traumatisk opplevelse med et familiemedlem som aldri kom hjem... Men har aldri krevd dette, kun sagt at jeg setter pris på det). Spørsmålet er om har bare trenger space? Eller så bryr han seg kanskje ikke så mye om meg likevel,og at han bare spiller meg..? han får nok flere fordeler med forholdet enn jeg..han har dårlig økonomi og gjennom meg får han mulighet til mye mer enn han ville hatt uten meg..eller er dette bare en manneting? At det bare ikke står så høyt opp i frontal lappen all den tid han vet at jeg er opptatt uansett...blir vertfall veldig usikker...har tatt det halvveis opp tidligere,uten å få noe klart svar... Anonymkode: 1cbb7...31f
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #2 Skrevet 31. oktober 2021 Lei at klisseriet Anonymkode: 1cbb7...31f 3
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #3 Skrevet 31. oktober 2021 Han gjør andre ting fordi du er opptatt og du forventer at han skal være tilgjengelig 24/7 på telefon? Kanskje på tide og innse at han har et liv og interesser utenom å sende deg skrullete kliss og kjærlighetserklæringer. Anonymkode: 33581...926 13
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #4 Skrevet 31. oktober 2021 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Han gjør andre ting fordi du er opptatt og du forventer at han skal være tilgjengelig 24/7 på telefon? Kanskje på tide og innse at han har et liv og interesser utenom å sende deg skrullete kliss og kjærlighetserklæringer. Anonymkode: 33581...926 ts. Ja ser den... Bare jeg som blir usikker. Sier ikke at det nødvendigvis er noe galt... Derfor jeg spør🙂 Anonymkode: 1cbb7...31f
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #5 Skrevet 31. oktober 2021 Uansett hvor glad jeg var i noen, hadde jeg ikke orket stadige meldinger gjennom hele dagen. Jeg hadde blitt stresset av det, rett og slett. Noen ganger er det veldig greit å ikke kikke på mobilen/meldinger noen timer, resultatet bli da at ev. svar fra meg kommer mange timer senere. Anonymkode: 1bff2...477 3
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #6 Skrevet 31. oktober 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Uansett hvor glad jeg var i noen, hadde jeg ikke orket stadige meldinger gjennom hele dagen. Jeg hadde blitt stresset av det, rett og slett. Noen ganger er det veldig greit å ikke kikke på mobilen/meldinger noen timer, resultatet bli da at ev. svar fra meg kommer mange timer senere. Anonymkode: 1bff2...477 Ts. Takk🙂 er kanskje litt sånn! Bare jeg som er helt annerledes og ikke klarer tenke på noe annet enn han..og så blir jeg nok litt forvirra når han er på noen ganger og av andre liksom... Anonymkode: 1cbb7...31f
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #7 Skrevet 31. oktober 2021 Sånn er min også, begynner å venne meg til det nå etter 7 mnd 😅 MEN, det skal sies han har skjerpet seg litt. Anonymkode: 25c6f...0a4
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #8 Skrevet 31. oktober 2021 Det er ikke en manneting. Jeg er kvinne, men orker heller ikke å sitte å sende klissete meldinger frem og tilbake hver dag. Kan gjøre det av og til, men blir stresset av folk som krever/forventer at jeg skal sitte klistret til telefonen og svare dem med en gang, hver gang. Når du er opptatt med barna legger han kanskje vekk telefonen og fokuserer på andre ting? Anonymkode: be4ea...769 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #9 Skrevet 31. oktober 2021 La ham få ha fokus på det han driver med der og da. Og han har jo klart seg i mange år utenå rapportere at han er kommet hjem, så hvorfor begynne med det nå? Du er ikke moren hans. Han er en voksen mann. Dere bor ikke sammen, da er det unaturlig å gi beskjed om når han går og kommer. Anonymkode: e21cb...f51 3
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #10 Skrevet 31. oktober 2021 Folk er forskjellige. Vil du ha ordentlig svar fra han så ta det opp skikkelig neste gang, ikke halvveis 😊 og forklar at det er fordi du er redd for han, ikke fordi du er sjalu el.l. Tenker dere kan bli enige om en mellomting. Feks At han sender nattsmelding, men at han ellers sender sjelden melding når du har ungene? Anonymkode: 440de...653
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #11 Skrevet 31. oktober 2021 Ts. Er ikke så mye det at jeg krever det ene eller det andre. Er bare når det blir veldig det ene og så veldig det andre at jeg blir litt usikker. Særlig når jeg ser han er pålogget på messenger liksom. Men er sikkert som dere sier, at det ikke nødvendigvis ligger noe mer bak det🙃 Anonymkode: 1cbb7...31f
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #12 Skrevet 31. oktober 2021 Dette er helt normalt for en voksen mann som faktisk har et liv. Folk som støtt og stadig sender voksne damer klamme godnatt- og godmorgen-meldinger, er det grunn til å være på vakt mot. Anonymkode: c9ae3...4db
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #13 Skrevet 31. oktober 2021 Sånn kan min også være innimellom. Jeg har etter hvert skjønt at han trekker seg unna hvis jeg er for pågående, så jeg lar han skrive til meg først med mindre det er noe viktig. Tror menn liker når kvinner er litt utilgjengelige 🤔 Anonymkode: feb35...ca2
Gjest Alterego666 Skrevet 31. oktober 2021 #14 Skrevet 31. oktober 2021 Den eneste jeg SMSer med er faren min på 80+.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå