Gå til innhold

Naboen til kjæresten min kommer på besøk til han etter at jeg har gått

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og kjæresten er særboere, og vi ser hverandre 2 til 4 ganger i uka.

Jeg er mest hos han da han har større leilighet enn meg, og også et barn og katter.

Han kjenner mange av naboene sine som bor i bygården, og snakker av og til om de, både menn og kvinner.

Av og til hvis jeg kommer til han tidlig en lørdag eller søndag, eller låser meg inn i leiligheten hans en mandag mens han er på jobb, så ser jeg ofte at det står 2 vinglass på salongbordet/ 2 ølglass eller to kaffekrus.

Jeg har også lagt merke til at han har fått nye kule glassbrikker i hans stil, eller en dyr favorittvin til jul som jeg ikke visste at han likte...

Jeg spør han om han har hatt besøk kvelden før siden det står glass på bordet, så da sier han at det var naboen Hege som stakk over.

Jeg har opplevd dette nå 5-10 ganger så jeg har sagt til han at jeg ønsker å bli presentert for denne Hege, og at jeg føler på meg at hun kanskje er litt interessert i han?

Da ler han bare og sier at de er gode venner og at jeg selvfølgelig skal få hilse på Hege, men ukene og månedene har gått og jeg har ikke fått hilst på Hege.

Jeg synes det er rart at hun aldri stikker innom når jeg er der, så jeg mistenker at hun står bak hushjørnet og venter til jeg har gått eller at de tekster med hverandre, og at hun piler over gårdsplassen opp til han når jeg har gått ut døren. 

I går kveld var jeg veldig forkjølet og hadde egentlig tenkt meg opp til han, men lå hjemme og hostet. Jeg sendte han flere meldinger og prøvde også å ringe, men fikk ikke noe kontakt så jeg tenkte han hadde dratt på byen eller hadde sovnet.

I dag ringte han meg og jeg spurte hva han hadde gjort på i går kveld siden jeg ikke hørte noe fra han på timesvis, og da sa han at Hege hadde kommet på besøk, og de hadde sett film og drukket litt vin, også hadde Hege sagt til han at hun var interessert i han!😮 Han sa at han hadde sagt at han var i et forhold med meg.

De har altså vært venner i over ett år, jeg har ikke blitt presentert for henne og først nå sier han at han er opptatt??!

What the f***?

Han fremstiller seg selv som veldig naiv og sier at han har sett på henne som en venninne hele tiden, og trodd at det var gjensidig.

Han har ikke flørtet med henne eller gitt henne falske forhåpninger, og han visste jo ikke at jeg var sjalu og blablabla🙊

Er det mulig? Kjæresten min er kjekk og flørtete både til menn og kvinner uansett alder, er utadvendt og byr på seg selv i alle situasjoner. 

Kan sjarmere en gråstein

Anonymkode: 20278...4a6

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ts her.

De kule glassbrikkene  og den dyre vinen som tilfeldigvis er hans favorittvin ( som jeg ikke visste var det) har han selvfølgelig fått av Hege.

Skrevet

Han fortalte henne om deg, altså snakket om deg, som han at på til visste var syk, uten å sjekke og svare på tlf en eneste gang?

Anonymkode: 3cb87...5a9

• Liker 28
Skrevet

Ts her.

Jeg sitter og lurer på om han har vært utro, eller om det bare har vært et venneforhold?

• Liker 4
Gjest Lunaris
Skrevet

Han holder mulighetene åpne for Hege med andre ord, siden han driver og treffer henne, ikke svarer mens hun er der. Hvis ikke dette er tull, virker veldig rart å lage en tråd med navn etc, så ville jeg ikke ha orket et forhold med en som ikke skjønner hva et forhold er. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ts her.

Jeg sitter og lurer på om han har vært utro, eller om det bare har vært et venneforhold?

Du kan jo spørre Hege om det. Men det spiller vel liten rolle. Er det ikke ille nok at han ikke forteller om deg før nå og ikke introduserer henne for deg når han har vært med deg et år og med henne på stadige vinkvelder?

• Liker 14
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han fortalte henne om deg, altså snakket om deg, som han at på til visste var syk, uten å sjekke og svare på tlf en eneste gang?

Det kan hende han så at jeg hadde sendt han melding, men han svarte meg ikke før han ringte meg i 11 tiden i dag.

Det er ikke uvanlig for han å ikke sende meldinger eller ringe til meg hvis han er i et sosialt lag en kveld/ eller natt.

Ofte så er grunnen at han blir for full eller at han har det hyggelig og er opptatt og skravle med andre.

Men når han kun har en gjest på besøk så blir jeg mer bekymret

Ts

Skrevet

Jaja, hva skal han gjøre med Hege nå da? De vinkveldene får jo en litt annen valør nå som håpefulle Hege har fått vite om kjæresten. 

Anonymkode: 702d9...1b3

• Liker 24
Skrevet
Lunaris skrev (2 minutter siden):

Han holder mulighetene åpne for Hege med andre ord, siden han driver og treffer henne, ikke svarer mens hun er der. Hvis ikke dette er tull, virker veldig rart å lage en tråd med navn etc, så ville jeg ikke ha orket et forhold med en som ikke skjønner hva et forhold er. 

Ts her.

Hun heter selvfølgelig ikke Hege, det er et fiktivt navn.

• Liker 30
Skrevet

Hvorfor svarte han ikke på hverken tlf eller meldinger hvis han hadde besøk av ei som bare er venn?

Anonymkode: 016f5...a3e

• Liker 17
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor svarte han ikke på hverken tlf eller meldinger hvis han hadde besøk av ei som bare er venn?

Anonymkode: 016f5...a3e

Vi snakket sammen på telefon i 19-20 tiden, så jeg hørte ikke noe fra da og frem til klokken 11 i dag.

Jeg regner med at Hege sikkert kom like etter at han hadde snakket med meg.

Jeg tenkte de spilte musikk (som han er veldig opptatt av) drukket seg muligens på en snurr og sett film.

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Vi snakket sammen på telefon i 19-20 tiden, så jeg hørte ikke noe fra da og frem til klokken 11 i dag.

Jeg regner med at Hege sikkert kom like etter at han hadde snakket med meg.

Jeg tenkte de spilte musikk (som han er veldig opptatt av) drukket seg muligens på en snurr og sett film.

Ts

Det er ikke vanlig å henge slik med en nabo, ei heller ikke etter kjørestens besøk, ei heller når hun har vært interessert i mer. Selvfølgelig har han merket sistnevnte

• Liker 33
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Du kan jo spørre Hege om det. Men det spiller vel liten rolle. Er det ikke ille nok at han ikke forteller om deg før nå og ikke introduserer henne for deg når han har vært med deg et år og med henne på stadige vinkvelder?

Ts her

Jeg tror nok ikke jeg får noe svar fra Hege.

Selvfølgelig sier hun at de bare er venner, og ikke at hun har vært hypp på han lenge.

Skrevet
Lunaris skrev (6 minutter siden):

Hvor gamle er dere?

40/45

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Svar meg på dette: Hvem får besøk etter at kjæresten har vært der uten å nevne kjæresten? Hvem får besøk kveldstid og drikker vin sammen, skravler sammen, flere ganger, uten å fortelle at du har kjæreste? 

Hege har visst at han har hatt kjæreste hele tiden, har jeg fått vite via en min kollega som er søster til Heges bestevenninne.

Hun har altså med viten og vilje gått opp til han og prøvd å legge an på han i månedsvis før han sa at han var opptatt.

Han er en mann som liker oppmerksomhet og bekreftelse, så han har jo virkelig solt seg i glansen tenker jeg.

Ts

• Liker 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hege har visst at han har hatt kjæreste hele tiden, har jeg fått vite via min kollega som er søster til Heges bestevenninne.

Hun har altså med viten og vilje gått opp til han og prøvd å legge an på han i månedsvis før han sa at han var opptatt.

Ts

Da er Hege et skikkelig rævhol. 

Bye bye Hege.

Anonymkode: 702d9...1b3

• Liker 24
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hege har visst at han har hatt kjæreste hele tiden, har jeg fått vite via en min kollega som er søster til Heges bestevenninne.

Han er en mann som liker oppmerksomhet og bekreftelse, så han har jo virkelig solt seg i glansen tenker jeg.

Ts

Hun har visst det hele tiden men lagt an på han i månedsvis FØR hun fikk vite?🤔

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...