AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #1 Skrevet 30. oktober 2021 Hei! Så, jeg ble kjent med en fyr på Happn, og vi har snakket konstant fra morning til natt hver eneste dag i nå 9 dager på Snapchat, både bilder, chat og tlf. Jeg fikk skikkelig sansen for denne mannen, og ut fra det han fortalte så hadde han og veldig sansen for meg, og vi skulle treffes neste uke (vi bor langt fra hverandre). Alt virket helt perfekt, jeg er 27, mens han er 32 og har et barn. Greia er at jeg egentlig ikke er noe fan av de appene, som i dette tilfellet er Happn, og bruker de sjeldent. Hvis jeg først snakker med en person, så snakker jeg ikke med andre samtidig. Etter de første dagene når jeg så at kjemien virkelig stemte mellom oss, spurte jeg han om han snakket med andre jenter, men han sa han snakker kun med meg og bruker verken appen lenger eller snakker med noen andre. Etter det tenkte jeg ikke så mye over det, men så begynte jeg å legge merke til at han er aktiv hver eneste dag på Happn, både ved at det er en grønn sirkel på bildet hans og at det står på profilen «Aktiv i dag». Jeg velger å ikke spør noe mer angående det ettersom jeg allerede hadde spurt en gang. Jeg begynner også å merke at snapscorene hans øker drastisk, og da har han verken sendt noe til meg eller mottatt noe fra meg. Velger fremdeles å ikke si noe om dette. På den 8ende dagen så begynner jeg å bli temmelig lei av å se at han er aktiv hver eneste dag på Happn og spør han enda en gang at jeg trodde han sa han ikke brukte appen? Han svarer med å bare le det vekk og sier at jeg må slappe av og at han ikke bruker appen eller snakker med noen.. jeg velger å stole på han. Så, den 9ende dagen sender han verken snaps til meg eller skriver noen ting. Og det er VELDIG unormalt han, for vi snakket konstant fra morning til natt. Jeg sender han et bilde, han lagrer det på chat, men svarer ikke noe. Jeg velger å ringe han, og han virker helt normal i tlf. Etter det har han verken skrevet noe eller sendt snaps. MEN snapscorene hans øker hele tiden, og da kjenner jeg det koker over for meg. Jeg hater egentlig å gjøre dette men jeg skrev en melding hvor jeg konfronterte han igjen om at han tydeligvis snakker med andre og hvorfor han løy om det om det så var tilfellet. Og at det ikke er vits at han besøker meg neste uke engang hvis det er slik han holder på... Angrer med en gang jeg sendte den meldingen men årh jeg ble helt gal av at han snakker med andre og ignorerer meg! Han svarer med at jeg beskylder han for ting og jeg må jobbe med min sjalusi, og at dette blir alt for ekstremt for hans del. Jeg spurte om jeg kunne ringe han for å snakke om det men han så ikke vitsen i det fordi ting mellom oss var tydeligvis ferdig.. Og nå sitter jeg her og forstår absolutt ingenting. Hvordan er det mulig å bare kutte all kontakt når alt av kjemi og alt var helt perfekt?? Og HVIS jeg tok feil og beskyldte han for ting, så er det jo fordi han har gitt meg en grunn til å reagere. Når han ignorerer meg hele dagen, noe som absolutt ikke er typisk han, så klart skal jeg begynne å overtenke ting... Trenger sårt hjelp! Off vet ikke hva jeg skal tenke lenger, jeg hadde virkelig sansen for han her...... Anonymkode: 4cd16...c35
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #2 Skrevet 30. oktober 2021 Hadde også kuttet kontakt om jeg var han. Dere har snakket i 9 dager, og du har allerede tråkket over en grense minst 2 ganger. Jobb med deg selv før du går inn i et forhold, er mitt beste råd. For alt du vet økte snap score fordi han har mange kollegaer, søsken, familie ol han prater med mye hver dag. Når du ikke tåler at han ikke chatter 1 av 9 dager, da er du veldig pågående (og det er fryktelig slitsomt). Jeg tenker din oppførsel var et stort rødt flagg og da trekker selvfølgelig folk seg unna. Anonymkode: 79152...ed9 20
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #3 Skrevet 30. oktober 2021 Også veldig spesielt å bli så eiersyk på en person på kun 9 dager. Anonymkode: 79152...ed9 10
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #4 Skrevet 30. oktober 2021 Skjønner han godt. Det der ble for spesielt. Anonymkode: 0bfc6...c13 3
Slut Skrevet 30. oktober 2021 #5 Skrevet 30. oktober 2021 Du skremte ham nok bort, tenk om det var omvendt da.. det virker ikke særleg tiltrekkendes når noen er eiesyk og kontrollende etter bare 8/9 dager. Du hadde ingen grunn til å konfrontere ham når dere er i "bli kjent" fasen. Trur du må bare gløyme ham og ta det mer med ro med neste person du snakker med 😊 2
wandagirl Skrevet 31. oktober 2021 #7 Skrevet 31. oktober 2021 (endret) Hadde en jeg chattet med gjort det samme med meg hadde jeg trukket meg. En bør ikke forvente å ha enerett på noen så tidlig, og sjekke om han er aktiv og snapscore. Det blir en selvoppfyllende profeti da. Når du leter etter noe å ta han på, finner du det. Er sjalusi noe du har opplevd i tidligere forhold? Endret 31. oktober 2021 av wandagirl La til 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #8 Skrevet 31. oktober 2021 Her har dine forventninger vært alt for store. Og å skrive fra morgen til kveld i 8 dager er veldig intenst.. Du kan ikke forvente at dere er eksklusive når du ikke engang har møtt han IRL.. Her er det du som har rotet det til! Ofte kan også apper se aktive ut selv om du ikke er inne på den. Jeg har fått høre at det ser ut som om jeg er online på fb selv om jeg egentlig bare leste vg nett… Anonymkode: 04c08...1ed 2
Gjest ABM Skrevet 31. oktober 2021 #9 Skrevet 31. oktober 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hei! Så, jeg ble kjent med en fyr på Happn, og vi har snakket konstant fra morning til natt hver eneste dag i nå 9 dager på Snapchat, både bilder, chat og tlf. Jeg fikk skikkelig sansen for denne mannen, og ut fra det han fortalte så hadde han og veldig sansen for meg, og vi skulle treffes neste uke (vi bor langt fra hverandre). Alt virket helt perfekt, jeg er 27, mens han er 32 og har et barn. Greia er at jeg egentlig ikke er noe fan av de appene, som i dette tilfellet er Happn, og bruker de sjeldent. Hvis jeg først snakker med en person, så snakker jeg ikke med andre samtidig. Etter de første dagene når jeg så at kjemien virkelig stemte mellom oss, spurte jeg han om han snakket med andre jenter, men han sa han snakker kun med meg og bruker verken appen lenger eller snakker med noen andre. Etter det tenkte jeg ikke så mye over det, men så begynte jeg å legge merke til at han er aktiv hver eneste dag på Happn, både ved at det er en grønn sirkel på bildet hans og at det står på profilen «Aktiv i dag». Jeg velger å ikke spør noe mer angående det ettersom jeg allerede hadde spurt en gang. Jeg begynner også å merke at snapscorene hans øker drastisk, og da har han verken sendt noe til meg eller mottatt noe fra meg. Velger fremdeles å ikke si noe om dette. På den 8ende dagen så begynner jeg å bli temmelig lei av å se at han er aktiv hver eneste dag på Happn og spør han enda en gang at jeg trodde han sa han ikke brukte appen? Han svarer med å bare le det vekk og sier at jeg må slappe av og at han ikke bruker appen eller snakker med noen.. jeg velger å stole på han. Så, den 9ende dagen sender han verken snaps til meg eller skriver noen ting. Og det er VELDIG unormalt han, for vi snakket konstant fra morning til natt. Jeg sender han et bilde, han lagrer det på chat, men svarer ikke noe. Jeg velger å ringe han, og han virker helt normal i tlf. Etter det har han verken skrevet noe eller sendt snaps. MEN snapscorene hans øker hele tiden, og da kjenner jeg det koker over for meg. Jeg hater egentlig å gjøre dette men jeg skrev en melding hvor jeg konfronterte han igjen om at han tydeligvis snakker med andre og hvorfor han løy om det om det så var tilfellet. Og at det ikke er vits at han besøker meg neste uke engang hvis det er slik han holder på... Angrer med en gang jeg sendte den meldingen men årh jeg ble helt gal av at han snakker med andre og ignorerer meg! Han svarer med at jeg beskylder han for ting og jeg må jobbe med min sjalusi, og at dette blir alt for ekstremt for hans del. Jeg spurte om jeg kunne ringe han for å snakke om det men han så ikke vitsen i det fordi ting mellom oss var tydeligvis ferdig.. Og nå sitter jeg her og forstår absolutt ingenting. Hvordan er det mulig å bare kutte all kontakt når alt av kjemi og alt var helt perfekt?? Og HVIS jeg tok feil og beskyldte han for ting, så er det jo fordi han har gitt meg en grunn til å reagere. Når han ignorerer meg hele dagen, noe som absolutt ikke er typisk han, så klart skal jeg begynne å overtenke ting... Trenger sårt hjelp! Off vet ikke hva jeg skal tenke lenger, jeg hadde virkelig sansen for han her...... Anonymkode: 4cd16...c35 Ble vel i meste laget for mannen vel? Du kan ikke eie et menneske vet du..og spesiellt ikke etter 9 dager...
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #10 Skrevet 31. oktober 2021 Oppførselen din hadde fått meg til å løpe i motsatt retning. Anonymkode: 153f8...55e 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #11 Skrevet 31. oktober 2021 Jeg hadde også avsluttet. Bare det at du forteller at du følger med på snapscore og hvor ofte/mye han er aktiv på Happen og i tillegg konfronterte ham hadde vært nok at jeg også avsluttet tvert. Anonymkode: e8155...c3e 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #12 Skrevet 31. oktober 2021 På en måte forstår jeg deg bittelitt, for du er ivrig og interessert. Men - les innlegget ditt. Det er til å få bskoversveis av! Du er rimelig intens og kontrollerende, og jeg hadde også avsluttet rimelig kjapt om jeg var han!! Anonymkode: ab038...13e 4
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #13 Skrevet 31. oktober 2021 Jeg sender mye snapper av barnet mitt til familie, og snakker en del med venner på snap. Så har en bra snap score, men har ikke én flørt der inne. Ro ned neste gang du møter noen du liker. Anonymkode: 32d91...446 2
Chailatte Skrevet 31. oktober 2021 #14 Skrevet 31. oktober 2021 Jeg ble og beskylt for å være "utro" med en jeg hadde matcha og snakka mye med, før vi i det hele tatt hadde truffet hverandre. 🚩 Beklager TS, men dette virker litt ekstremt, ja. 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #15 Skrevet 31. oktober 2021 Jeg mistenker at TS er yngre enn meg og tror det kan skje noe med folk når man vokser opp med at man overvåker hverandre på snapmap og ser hvem som er hvor med hvem, andre steder ser man hvem som liker hva, hvem som følger hvem, hvem som skriver hva og hvem som leser uten å svare. Det fremstår som om det foregår ekstremt mye sosial kontroll mellom venner og folk som dater, at sjalusien øker og fører til absurd-paranoide teorier om hvorfor feks snapscoren til andre øker. Man ser en del ting men hjernen «fyller inn» resten, som en prikk til prikk-tegning. Det virker veldig slitsomt. Anonymkode: 7b9b0...844 1
Antiviruset Skrevet 31. oktober 2021 #16 Skrevet 31. oktober 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Og nå sitter jeg her og forstår absolutt ingenting. Hvordan er det mulig å bare kutte all kontakt når alt av kjemi og alt var helt perfekt?? Og HVIS jeg tok feil og beskyldte han for ting, så er det jo fordi han har gitt meg en grunn til å reagere. Når han ignorerer meg hele dagen, noe som absolutt ikke er typisk han, så klart skal jeg begynne å overtenke ting... Du må ta inn over deg at du ikke vet noe som helst om denne mannen. Kjemien stemmer? Ved å chatte på nettet! Du aner ikke noe om denne kjemien, du aner ikke hvem han er, du vet ikke noe som helst. Alle kan sitte og skrive masse løgner over nettet. På bakgrunn av dette forlanger du en "eksklusivitet" ? Da skremmer du vekk alt som heter dater om du forsetter slik. Det du forteller her er noe du kan forlange etter 2 date og utover når dere finner ut at det er en match der og aldri før. Jeg hadde aldri heller godtatt 2 dater og videre der hun holdt på med andre. Da bare kutter jeg. Men etter chat på nettet kan du ikke forlange noe som helst. De du har gjort her er å fremstille deg selv som needy og totalt ustabil. Da kutter han kontakten og det forstår jeg veldig godt. En kvinne ville gjort akkurat det samme om jeg hadde begynt med noe slikt i en chat på en datingside. Det er et enormt rødt flagg. 3
Antiviruset Skrevet 31. oktober 2021 #17 Skrevet 31. oktober 2021 Slut skrev (8 timer siden): Du skremte ham nok bort, tenk om det var omvendt da.. det virker ikke særleg tiltrekkendes når noen er eiesyk og kontrollende etter bare 8/9 dager. ha ha ha Det er jo bare helt absurd. På nettet uten å ha truffet hverandre en gang. En kjæreste må gjerne være eiersyk og sjalu, jeg synes det bare er sjarmerende og godt så lenge det ikke er ekstremt. Men på chat på nettet uten å ha møttes og langt i fra definert noe som helst? Da hadde jeg løpt fordi alle faresignaler da ringer. Ville tenkt og vurdert det omtrent slik! Dette er et menneske med psykiske problemer. 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #18 Skrevet 31. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg hadde også avsluttet. Bare det at du forteller at du følger med på snapscore og hvor ofte/mye han er aktiv på Happen og i tillegg konfronterte ham hadde vært nok at jeg også avsluttet tvert. Anonymkode: e8155...c3e Så enig! Hadde løpt og aldri sett meg tilbake Anonymkode: 567b9...774
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #19 Skrevet 31. oktober 2021 Jeg forstår ham godt.. jeg hadde nok kuttet kontakten den andre gangen du spurte, skal jeg være ærlig. Du viser store røde flagg. Det er ikke normalt å kreve så mye, så fort, og å reagere slik du gjør. Anonymkode: 073c3...b80
Eloise12345 Skrevet 31. oktober 2021 #20 Skrevet 31. oktober 2021 (endret) Her var du nok altfor intens, trådstarter. Du ble nok for mye revet med. Men ta det som lærdom på livets vei. Vi gjør alle våre feil. Er ikke sikkert at du ville likt han i virkeligheten. Du ble nok litt forelsket i en illusjon. Så ikke bry deg mer med dette. Det fins nok en annen der ute som er ment for deg. Bedre lykke neste gang. ❤ Endret 31. oktober 2021 av Eloise12345 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå