AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #1 Skrevet 30. oktober 2021 Hei, for et par dager siden leste jeg en artikkel om utleie av klær, og syntes det virket som en god ide. Jeg har en del klær liggende som faktisk er fine, og i god stand, men som av en eller annen grunn ikke blir solgt på finn.no, uansett hvor lenge jeg har de liggende ute. Jeg har et par svarte, helt basic kjoler også, og andre klær i tillegg, som egentlig bare ligger å tar opp plass i skapet. Dette kunne vært ideelt å leie ut. Er det noen her inne som har erfaring med å leie ut klær gjennom noen slike plattformer på nett? Hvilke plattformer bruker dere eventuelt? Anonymkode: 61681...e28
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #2 Skrevet 30. oktober 2021 Så du tenker at siden ingen vil kjøpe klærne dine, så vil de sikkert leie dem? Anonymkode: e6a2f...898 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #3 Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så du tenker at siden ingen vil kjøpe klærne dine, så vil de sikkert leie dem? Anonymkode: e6a2f...898 Jeg har en del klær for spesielle anledninger ol. Typ topper av gull, paljettkjole osv. Jeg kan skjønne at folk tenker at det muligens vil bli lite brukt, og derfor heller foretrekker å leie det til engangsbruk:-) Kun min teori:-) Anonymkode: 61681...e28 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå