Gjest Cisne Skrevet 30. oktober 2021 #1 Del Skrevet 30. oktober 2021 Jeg sitter her og aner ikke hva jeg skal bruke denne lørdagskvelden på, og vips er den over. Hva gjør dere andre i kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My148 Skrevet 30. oktober 2021 #2 Del Skrevet 30. oktober 2021 Jeg har gjort noe liknende. Besøk på dagen, et par tlf samtaler og så var kvelden over. Håper at jeg får mer ro på meg i morgen, så jeg får lest og sett serier osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cisne Skrevet 30. oktober 2021 #3 Del Skrevet 30. oktober 2021 Hva leser du? Og hvilken serie? Vurderer å se noe spennende, på Netflix. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 30. oktober 2021 #4 Del Skrevet 30. oktober 2021 Nå er jo snart kvelden over men det har gått i serier og gaming, tidvis teknisk støtte for guttene som sitter å gamer. 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stonegiant Skrevet 30. oktober 2021 #5 Del Skrevet 30. oktober 2021 Halloween-weekend, så jeg så en skrekkfilm. Hellraiser fra 1987. Ikke så bra som jeg husket den som fra min ungdom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cisne Skrevet 30. oktober 2021 #6 Del Skrevet 30. oktober 2021 Ja, den ble plutselig over! Og jeg har brukt kvelden på å lure på hva jeg skal bruke all denne tiden til 😁 Hvilke serier ser dere på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cisne Skrevet 30. oktober 2021 #7 Del Skrevet 30. oktober 2021 Hellraiser er gammel ja. Poltergeist er sikkert ikke det samme som jeg husker den heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 30. oktober 2021 #8 Del Skrevet 30. oktober 2021 Cisne skrev (3 minutter siden): Ja, den ble plutselig over! Og jeg har brukt kvelden på å lure på hva jeg skal bruke all denne tiden til 😁 Hvilke serier ser dere på? I dag begynte jeg på Y The last man på Disney+, den var underholdende... Og så har jeg sett litt av siste sesong av AHS. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 30. oktober 2021 #9 Del Skrevet 30. oktober 2021 Gikk en litt lang tur med hunden etter middag, og så har jeg bare sett på film etter det. Tiden gikk altfor fort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 30. oktober 2021 #10 Del Skrevet 30. oktober 2021 Har trent, spist mat og tittet på dokumentarer på tv. Egentlig en fin kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cisne Skrevet 30. oktober 2021 #11 Del Skrevet 30. oktober 2021 FrøkenMånestråle skrev (6 minutter siden): I dag begynte jeg på Y The last man på Disney+, den var underholdende... Og så har jeg sett litt av siste sesong av AHS. Hva er AHS? Mulig jeg finner en grøsserserie, var mye på Disney plus for voksne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cisne Skrevet 30. oktober 2021 #12 Del Skrevet 30. oktober 2021 Blå knapp skrev (5 minutter siden): Gikk en litt lang tur med hunden etter middag, og så har jeg bare sett på film etter det. Tiden gikk altfor fort Den fløy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cisne Skrevet 30. oktober 2021 #13 Del Skrevet 30. oktober 2021 Hr. Aktiv skrev (3 minutter siden): Har trent, spist mat og tittet på dokumentarer på tv. Egentlig en fin kveld. Innholdsrikt! Hvilke dokuer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Bailey Skrevet 30. oktober 2021 #14 Del Skrevet 30. oktober 2021 Akkurat nå sitter jeg og ser Mr. Robot på netflix med noen små pauser her inne på KG. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia mater Skrevet 30. oktober 2021 #15 Del Skrevet 30. oktober 2021 Cisne skrev (4 minutter siden): Hva er AHS? Mulig jeg finner en grøsserserie, var mye på Disney plus for voksne. American horror story. Skrekkserie med forskjellig tematikk for hver sesong (men alle henger på et vis sammen). Første og andre sesong er absolutt verdt å se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 30. oktober 2021 #16 Del Skrevet 30. oktober 2021 Cisne skrev (1 minutt siden): Innholdsrikt! Hvilke dokuer? Den der de bodde i en båt oppe på polisen ved nordpolen og drev med målinger av alle mulige slag for å avdekke værforandringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cisne Skrevet 30. oktober 2021 #17 Del Skrevet 30. oktober 2021 pia mater skrev (1 minutt siden): American horror story. Skrekkserie med forskjellig tematikk for hver sesong (men alle henger på et vis sammen). Første og andre sesong er absolutt verdt å se! Den må jeg se, takk for tipset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cisne Skrevet 30. oktober 2021 #18 Del Skrevet 30. oktober 2021 Hr. Aktiv skrev (1 minutt siden): Den der de bodde i en båt oppe på polisen ved nordpolen og drev med målinger av alle mulige slag for å avdekke værforandringer. Åjaaa, den har jeg sett! Bjørnøya ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cisne Skrevet 30. oktober 2021 #19 Del Skrevet 30. oktober 2021 Miranda Bailey skrev (2 minutter siden): Akkurat nå sitter jeg og ser Mr. Robot på netflix med noen små pauser her inne på KG. Må sjekke den ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cisne Skrevet 30. oktober 2021 #20 Del Skrevet 30. oktober 2021 29_j skrev (3 minutter siden): Sitter å henger på kvinneguiden etter ungene er lagt jeg. Musikk i bakgrunnen. 🙌🏼🤦♀️ Litt koselig og da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå