Gå til innhold

Kjeder meg ihjel. Hva gjør dere andre i kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter her og aner ikke hva jeg skal bruke denne lørdagskvelden på, og vips er den over. Hva gjør dere andre i kveld? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gjort noe liknende. Besøk på dagen, et par tlf samtaler og så var kvelden over. Håper at jeg får mer ro på meg i morgen, så jeg får lest og sett serier osv. 

Skrevet

Hva leser du? Og hvilken serie? Vurderer å se noe spennende, på Netflix. 

Skrevet

Nå er jo snart kvelden over men det har gått i serier og gaming, tidvis teknisk støtte for guttene som sitter å gamer. 😄 

• Liker 1
Skrevet

Halloween-weekend, så jeg så en skrekkfilm. Hellraiser fra 1987. Ikke så bra som jeg husket den som fra min ungdom.

Skrevet

Ja, den ble plutselig over! Og jeg har brukt kvelden på å lure på hva jeg skal bruke all denne tiden til 😁 Hvilke serier ser dere på? 

Skrevet

Hellraiser er gammel ja. Poltergeist er sikkert ikke det samme som jeg husker den heller. 

Skrevet
Cisne skrev (3 minutter siden):

Ja, den ble plutselig over! Og jeg har brukt kvelden på å lure på hva jeg skal bruke all denne tiden til 😁 Hvilke serier ser dere på? 

I dag begynte jeg på Y The last man på Disney+, den var underholdende... Og så har jeg sett litt av siste sesong av AHS.

Skrevet

Gikk en litt lang tur med hunden etter middag, og så har jeg bare sett på film etter det. Tiden gikk altfor fort :bond:

Skrevet

Har trent, spist mat og tittet på dokumentarer på tv. Egentlig en fin kveld.

Skrevet
FrøkenMånestråle skrev (6 minutter siden):

I dag begynte jeg på Y The last man på Disney+, den var underholdende... Og så har jeg sett litt av siste sesong av AHS.

Hva er AHS? Mulig jeg finner en grøsserserie, var mye på Disney plus for voksne.

Skrevet
Blå knapp skrev (5 minutter siden):

Gikk en litt lang tur med hunden etter middag, og så har jeg bare sett på film etter det. Tiden gikk altfor fort :bond:

Den fløy

Skrevet
Hr. Aktiv skrev (3 minutter siden):

Har trent, spist mat og tittet på dokumentarer på tv. Egentlig en fin kveld.

Innholdsrikt! Hvilke dokuer?

Skrevet

Akkurat nå sitter jeg og ser Mr. Robot på netflix med noen små pauser her inne på KG.

• Liker 1
Skrevet
Cisne skrev (4 minutter siden):

Hva er AHS? Mulig jeg finner en grøsserserie, var mye på Disney plus for voksne.

American horror story. Skrekkserie med forskjellig tematikk for hver sesong (men alle henger på et vis sammen). 

Første og andre sesong er absolutt verdt å se! 

Skrevet
Cisne skrev (1 minutt siden):

Innholdsrikt! Hvilke dokuer?

Den der de bodde i en båt oppe på polisen ved nordpolen og drev med målinger av alle mulige slag for å avdekke værforandringer. 

Skrevet
pia mater skrev (1 minutt siden):

American horror story. Skrekkserie med forskjellig tematikk for hver sesong (men alle henger på et vis sammen). 

Første og andre sesong er absolutt verdt å se! 

Den må jeg se, takk for tipset!

Skrevet
Hr. Aktiv skrev (1 minutt siden):

Den der de bodde i en båt oppe på polisen ved nordpolen og drev med målinger av alle mulige slag for å avdekke værforandringer. 

Åjaaa, den har jeg sett! Bjørnøya ?

Skrevet
Miranda Bailey skrev (2 minutter siden):

Akkurat nå sitter jeg og ser Mr. Robot på netflix med noen små pauser her inne på KG.

Må sjekke den ut! 

Skrevet
29_j skrev (3 minutter siden):

Sitter å henger på kvinneguiden etter ungene er lagt jeg. Musikk i bakgrunnen. 🙌🏼🤦‍♀️

Litt koselig og da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...