AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #1 Skrevet 30. oktober 2021 Jeg føler jeg må begynne helt fra scratch fordi håret mitt har blitt så tørt og nedprioriteret. Jeg har ikke brukt balsam på evigheter fordi jeg hater sånne "fruktaktige" ting pga allergier. Ei heller liker jeg citric acid som er tilsatt i det meste. Av og til har jeg brukt plan kokosolje, men det blir lett litt fettete og tungt og trekker ikke ordentlig inn i håret virker det som. Uansett, har dere noen tips for sunt hår generelt, eller gjerne spesifikt for meg som har disse problemene som jeg nettopp nevnte? Anonymkode: 73a37...a40
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #2 Skrevet 1. november 2021 AnonymBruker skrev (På 30.10.2021 den 23.34): Jeg føler jeg må begynne helt fra scratch fordi håret mitt har blitt så tørt og nedprioriteret. Jeg har ikke brukt balsam på evigheter fordi jeg hater sånne "fruktaktige" ting pga allergier. Ei heller liker jeg citric acid som er tilsatt i det meste. Av og til har jeg brukt plan kokosolje, men det blir lett litt fettete og tungt og trekker ikke ordentlig inn i håret virker det som. Uansett, har dere noen tips for sunt hår generelt, eller gjerne spesifikt for meg som har disse problemene som jeg nettopp nevnte? Anonymkode: 73a37...a40 Balsam fra frisør er det heteste tipset, det er veldig mye bedre enn fra butikk. Snakk med frisøren, forklar hva du er ute etter, så finner du det du trenger. Anonymkode: cdcff...bd5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå