Gå til innhold

Når skal ha genser eller skjorte eller bluse opp i eller utenfor buksa eller skjørtet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når skal ha genser eller skjorte eller bluse opp i eller utenfor buksa eller skjørtet?

Blir ikke enig meg selv om når, og hva som passer eller ikke passer...

For stapper en opp i så føler jeg meg som en som er overvektig....og jeg føler meg heller ikke vel dersom jeg har den utenpå...jeg vet at jeg må bli enig med meg selv om dette....

Jeg trenger å få ryddet opp i dette temaet. Tusen takk til alle som har lest meldingen min og ikke minst vil svare :)

Anonymkode: ad213...9dd

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri overdel oppi underdel.

Anonymkode: c5d3c...2aa

Skrevet

Jeg har alltid genser og skjorte utenpå buksa eller skjørtet siden jeg har kort overkropp. Lærte det på kurs. 

Anonymkode: 85d92...f75

Skrevet

Det blir vel å bruke det du kler best? 

Anonymkode: 10266...4d7

Skrevet

Synes det er fint med bluser og skjorter oppi, jeg! 

Anonymkode: 870e3...5e1

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker alltid bluser og skjorter oppi buksa eller skjørtet, fordi jeg synes det er finest. Men jeg er høy og slank. Hadde jeg hatt en annen figur (spesielt hvis jeg var overvektig) tror jeg at det antakelig hadde sett finere ut med blusen/skjorten på utsiden.

Anonymkode: 2a529...091

• Liker 2
Skrevet

Det varierer naturligvis fra antrekk til antrekk, men jeg har som oftest overdelen nedi underdelen. Langt mer elegant.

Anonymkode: 2ca48...820

• Liker 1
Skrevet

Skjorte har jeg nedi buksene, genser aldri. Bare i tenårene at vi vi dro joggebuksene over, aldri noe annet. Genser i bukse ser rart ut, men om genseren er veldig baggy og stor kan det under tvil fungere for timeglassfigur med joggebukse/ treningsbukse over. 

Anonymkode: 97ab0...cdd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...