Gå til innhold

Skjelte meg nesten ut fordi frokosten ikke var bra nok..

Anbefalte innlegg

Skrevet

En jeg har kjent ei stund ble plutselig en date og litt til. Vi koste oss ca hver dag og jeg sov ofte hos han. En dag jeg skulle lage frokost til han imens han var utenfor og jobbet, ble stemningen plutselig en annen.

Han sa at han ønsket et ikke hardkokt egg, altså bløtt egg. Jeg tok minuttene selv og antok at de var gode for hans del. Roper på han at det er klart, men sier "kommer snart". Jeg fortsetter å vasker bordet ordnerså altskal se koselig ut. Han kommer ikke, sier ifra igjen -_ og han sier ja. Etter fem min etter der igjen sier jeg at egget blir hardere jo lengre det står. Da kom han etter 2min. Altså kanskje 10min etter første rop. Da han åpnet egget ble han svært misfornøyd, heiv egget i bordet og sa faen! Dette er jo ikke spiselig. Det var ikke hardkokt ei gang, men ikke så bløtt han hadde håpet på. Har merket flere irritasjoner ved han der han hisser seg opp... Samt en gang der jeg med en hes stemme/nesten uten stemme skulle geleide han og bilen bakover forså si stopp. Han hørte meg ikke og gikk rett i muren. Han sa rett til meg at der scorte du 0/0. Dritsur etterpå. 

Bør jeg fjerne han her helt? Han er litt på nå som jeg avviser han. Er lei hissige mannfolk. Hatt flere av de. Selv er jeg rolig og lun. 

Har kommet fra et langvarig forhold selv, så i grunnen så er jeg litt ubetenksom i hodet mitt tror jeg. 

K32

Anonymkode: 84734...ad1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje noen må gi ham et lite kurs i koking av egg og rygging av bil?

Anonymkode: c4b53...f42

• Liker 21
Skrevet

Det med bilen kan jeg forstå at han ble muggen av, men egget??

Han er ikke verdt det, garantert!

Anonymkode: f61e8...fff

• Liker 17
Skrevet

Hvor gammel er denne psykopaten da? Få han ut av livet ditt, oppførselen hans er ikke frisk…

Skrevet

Jeg kan love deg at det kommer til å bli verre. Løp mens du kan.

Anonymkode: 944e6...6ea

• Liker 36
Skrevet

Tenker du selv at dette er normal oppførsel? Selvsagt er det jo ikke det, og du burdr heller ikke finne deg i sånt.

Anonymkode: 49ff9...5b8

• Liker 21
Skrevet

Du må legge egget i kaldt vann i ett minutt etter du har kokt det kjerring! Ellers fortsetter d å koke😬

Anonymkode: 053eb...e1a

• Liker 11
Skrevet

Beklager men om han er så jævlig nøye på eggene kan han koke dem selv, han høres ut som en mannebaby, kvitt deg med han 

• Liker 28
Skrevet

LØP!

Anonymkode: 09c8f...6bf

• Liker 27
Skrevet

Hvor finner dere disse gærningene, og hvor i landet? 

Skrevet

Ærlig talt, kaste mat i bordet og skrike faen? Da hadde jeg GÅTT HJEM OG BLITT DER! 

Anonymkode: 818ac...b82

• Liker 22
Skrevet

Hadde ikke akseptert en sånn oppførsel. Det at det kommer frem så tidlig i relasjonen når man viser seg fra sine beste sider og den beste oppførselen🤷‍♀️

• Liker 17
Skrevet

Her er det bare å løpe motsatt vei. 

Anonymkode: 087d5...f2d

• Liker 8
Skrevet

Menn går etter utseende, kvinner går etter perosnlighet sies det.

Sånn som kvinner vurderer personlighet så er jeg ikke så sikker på om det er så mye mer overfladisk å velge etter utseende.

Anonymkode: a3b4e...665

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Sånn som kvinner vurderer personlighet så er jeg ikke så sikker på om det er så mye mer overfladisk å velge etter utseende.

Å styre unna agressiv oppførsel handler ikke en gang om ønsker og valg,men om personlig sikkerhet. Menn kan drepe oss, vi kan ikke ha en som hiver mat veggimellom. 

Anonymkode: 087d5...f2d

• Liker 14
Skrevet

Dette blir ikke bedre. Snart får du kjeft for å puste for høyt. Han er garantert ikke verdt det.

• Liker 22
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Ikke troll i tråder som dette. Ustabilt sinne er ikke til å kødde med. Folk som kjæresten til TS burde fikse sin egen bagasje før de involverer seg med noen andre.

• Liker 15
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det handler verken om det ene eller det andre. Menn, som kvinner, vurderer partner slik deres mor og far har lært dem å vurdere partnere. Vi kan med en viss sikkerhet anta at ts vokste opp i et voldelig hjem, og at hennes foreldre lærte henne at en kvinne har et så stort behov for en partner at vold er en risiko man bør akseptere.

Likestilling og vold handler om akkurat det samme - at folk (kvinner og menn) som aldri birde ha hatt barn får dem, barna blir voksne og, like påregnelig, voldelige.

Anonymkode: 99041...0d9

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...