AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #1 Skrevet 30. oktober 2021 Hva hadde du tenkt hvis partneren din sa han/hun hadde fått god kontakt med en kollega av det motsatte kjønn. Hva hadde du tenkt og følt og gjort? Anonymkode: b424c...c15
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #2 Skrevet 30. oktober 2021 Jeg hadde jo da regnet med at det var en «god»:kontakt og ikke en usunn og upassende kontakt. Anonymkode: 69752...f85 11
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #3 Skrevet 30. oktober 2021 Ettersom min eksmann valgte å gå til sengs med de kvinnlige kollegene han hadde «god kontakt» med, så hadde jeg tolket det negativt. Men det er nødvendigvis ikke slik i ditt tilfelle. Anonymkode: 650c8...619 20
Diezel Skrevet 30. oktober 2021 #4 Skrevet 30. oktober 2021 Spørs hvor god kontakt - meldinger på ettermiddager og helger eller bare en han jobber godt med som det er hyggelig å prate med? 6
Tone83 Skrevet 30. oktober 2021 #5 Skrevet 30. oktober 2021 Det er positivt at han forteller det i vertfall😬 8
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #6 Skrevet 30. oktober 2021 Han fortalte det etter jeg fant ut de hadde kontakt på meldinger... TS Anonymkode: b424c...c15 5
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #7 Skrevet 30. oktober 2021 Hva mener du med god kontakt? Jeg har hatt god kontakt med flere av mine mannlige kollegaer oppigjennom årene. På arbeidsplassen riktignok, men ikke sånn at vi har hengt sammen på fritiden eller hatt mye kontakt på sosiale medier/meldinger/telefon. Anonymkode: 880d7...429 5
Tone83 Skrevet 30. oktober 2021 #8 Skrevet 30. oktober 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Han fortalte det etter jeg fant ut de hadde kontakt på meldinger... TS Anonymkode: b424c...c15 Shit…hadde ikke likt det der nei, men vanskelig situasjon. Man kan jo ikke gjøre så mye liksom. 10
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #9 Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han fortalte det etter jeg fant ut de hadde kontakt på meldinger... TS Anonymkode: b424c...c15 Absolutt rødt flagg 🚩 Anonymkode: 650c8...619 12
Diezel Skrevet 30. oktober 2021 #10 Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva mener du med god kontakt? Jeg har hatt god kontakt med flere av mine mannlige kollegaer oppigjennom årene. På arbeidsplassen riktignok, men ikke sånn at vi har hengt sammen på fritiden eller hatt mye kontakt på sosiale medier/meldinger/telefon. Anonymkode: 880d7...429 Samme her, har hatt god tone med mange men kunne aldri falle meg inn å melde med dem 6
Gjest Martineroxyy Skrevet 30. oktober 2021 #11 Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Hva hadde du tenkt hvis partneren din sa han/hun hadde fått god kontakt med en kollega av det motsatte kjønn. Hva hadde du tenkt og følt og gjort? Anonymkode: b424c...c15 Jag hade satt pris på att han är ärlig. Sen hade jag litat på han. Alla kan behöva en vän och går helt fint om det är en ny vänskap. Bryr mig inte om kön. Så länge jag litar på min partner och inte har någon grund att inte lita på han så ser jag inte problemet
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #12 Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva mener du med god kontakt? Jeg har hatt god kontakt med flere av mine mannlige kollegaer oppigjennom årene. På arbeidsplassen riktignok, men ikke sånn at vi har hengt sammen på fritiden eller hatt mye kontakt på sosiale medier/meldinger/telefon. Anonymkode: 880d7...429 Ei han kunne snakke med. Som han likte å prate med. Å ja, kontakt utenom arbeidstid. Ts Anonymkode: b424c...c15 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #13 Skrevet 30. oktober 2021 Ikke tenkt noe over det, han har faktisk veldig god kontakt med en kvinnelig kollega og det synes jeg bare er bra. Jeg synes det er viktig å ha noen kolleger hvor man faktisk liker hverandre og er venner på ekte, også utenfor kontoret. Jeg har også god kontakt med flere mannlige kolleger, så hadde jo vært fullstendig hyklersk av meg å mene at det ikke var greit. Men skjønner det kan være rødt flagg i noen situasjoner også altså, ikke til å komme bort fra at utroskap kan skje på den måten, så jeg skal ikke påstå at absolutt alle alltid må synes at det er OK. Men i vårt forhold er det ikke et problem. Anonymkode: 44eb7...21c 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #14 Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Ikke tenkt noe over det, han har faktisk veldig god kontakt med en kvinnelig kollega og det synes jeg bare er bra. Jeg synes det er viktig å ha noen kolleger hvor man faktisk liker hverandre og er venner på ekte, også utenfor kontoret. Jeg har også god kontakt med flere mannlige kolleger, så hadde jo vært fullstendig hyklersk av meg å mene at det ikke var greit. Men skjønner det kan være rødt flagg i noen situasjoner også altså, ikke til å komme bort fra at utroskap kan skje på den måten, så jeg skal ikke påstå at absolutt alle alltid må synes at det er OK. Men i vårt forhold er det ikke et problem. Anonymkode: 44eb7...21c Hmm... Han sier at det jeg ikke skal tenke noe på det. Han har ingen romantiske følelser for henne. Og det er meg han elsker. Kjente bare jeg fikk en vond magefølelse. Hvertfall når jeg ikke hadde hørt om denne kollegaen. Og at jeg tilfeldigvis så han sendte meldinger med henne. Ts Anonymkode: b424c...c15 5
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #15 Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hmm... Han sier at det jeg ikke skal tenke noe på det. Han har ingen romantiske følelser for henne. Og det er meg han elsker. Kjente bare jeg fikk en vond magefølelse. Hvertfall når jeg ikke hadde hørt om denne kollegaen. Og at jeg tilfeldigvis så han sendte meldinger med henne. Ts Anonymkode: b424c...c15 Vanskelig situasjon TS.. Du vil nok få svar av mange som har forskjellig erfaring med dette, inkludert meg. Tror du bør stole på magefølelsen din og eventuelt ta dette videre med mannen din. Tror ikke du blir særlig klokere av å spørre her inne siden alle har forskjellig erfaring ❤️ Anonymkode: 68f18...450 3
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #16 Skrevet 30. oktober 2021 Det beste du kan gjøre er å be ham invitere henne på middag hos dere. Da blir dere kjent med hverandre. Anonymkode: 8cba3...4b6 13
Slut Skrevet 30. oktober 2021 #17 Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Han fortalte det etter jeg fant ut de hadde kontakt på meldinger... TS Anonymkode: b424c...c15 Jobbrelaterte meldinger eller? Vet du om hun er singel? Vet at jeg hadde blitt bekymret men så lenge de snakker om jobb og ikke i flørtete tone så er det forhåpentligvis ikke noe å tenke på. Men sikkert lurt for deg å føge litt med.. om ham skriver med hun kun når du ikke er nært nok til å se hva samtalen handler om eller om ham passer plutselig mer på mobilen osv so er det 🚩 3
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #18 Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hmm... Han sier at det jeg ikke skal tenke noe på det. Han har ingen romantiske følelser for henne. Og det er meg han elsker. Kjente bare jeg fikk en vond magefølelse. Hvertfall når jeg ikke hadde hørt om denne kollegaen. Og at jeg tilfeldigvis så han sendte meldinger med henne. Ts Anonymkode: b424c...c15 Skjønner.. jeg har jo hørt om omtrent samtlige av kollegene hans, og hun han har best kontakt med har jeg jo også møtt flere ganger. Man må ikke fortelle kjæreste om alle samtaler og tekstmeldinger man får, men det er jo naturlig at om man har fått seg en ny venn man har god kontakt med, så kommer det helt automatisk opp i den hverdagslige praten med sin nærmeste. Så tenker det kan være litt rødt flagg at du ikke har hørt om henne før. Samtidig så kan det også være at du er sjalu (jeg vet jo ingenting her, bare din side av saken) og at han derfor bare slutter å nevne kvinnenavn for deg på generell basis. Anonymkode: 44eb7...21c 1
Bibbi_ Skrevet 30. oktober 2021 #19 Skrevet 30. oktober 2021 (endret) De melder om private ting. Jada, jeg er sikkert litt sjalu. Kan innrømme det. Men da hjelper det ikka at han han holder slik kontakt skjult for meg... Ts Endret 30. oktober 2021 av Bibbi_ 5
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #20 Skrevet 31. oktober 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hmm... Han sier at det jeg ikke skal tenke noe på det. Han har ingen romantiske følelser for henne. Og det er meg han elsker. Kjente bare jeg fikk en vond magefølelse. Hvertfall når jeg ikke hadde hørt om denne kollegaen. Og at jeg tilfeldigvis så han sendte meldinger med henne. Ts Anonymkode: b424c...c15 Når det er noen man liker å prate med og bruker 8t sammen med hver dag så kan det brått bli mer. Anonymkode: 9480d...ae1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå