Gå til innhold

"Er det noe du vil jeg skal gjøre?"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min bruker i blant å spørre om det når vi har sex. Det er nok oftest de gangene jeg blir passiv, ikke lager noe lyd, strever med å finne veien til orgasmen.

Han vil vel gjerne hjelpe. Men jeg vet ikke hva jeg skal svare, for jeg vet ikke hva som mangler eller hva som skal til for å komme dit. Er vel også redd for at det blir teknisk og usexy med anvisninger? Hvordan ber man om ting i senga når man ikke selv vet hva?😅 Og hvordan spørre uten at det bare blir jeg som kommanderer, pul meg slik og sånn? Skulle ønske kroppen min bare funka og at man kunne bare pule i vei🙈

Anonymkode: 7a755...a12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være vanskelig å si ifra. Men partner vet enda mindre enn deg om hva som er riktig for deg. 

Ikke vær redd for å forstå noe, det trenger ikke være det rette, men da har dere funnet ut det og kan prøve noe annet etterpå. 

• Liker 1
Skrevet

Alle menn jeg har vært med har elsket å få "ordre" i senga, selv om den vanlige dynamikken er helt motsatt (jeg er submissive, og alle menn jeg har vært med er dominante). De liker visst følelsen av at vi begjærer dem så mye at vi blir helt fra oss og krever spesifikke ting. Så "ta meg bakfra!" eller "Slikk meg til jeg kommer!" har fungert supert.

Mer tekniske instruksjoner gjør vi gjerne når det er litt mer rolig og åpent og lattermildt, hvor det blir mer som en dialog, en vanlig samtale, i stedet for het sex liksom. Da kan den ene utforske og spørre "føles dette best, eller liker du dette bedre?" mens man prøver ut forskjellige ting. 

Anonymkode: 632c9...e9f

• Liker 2
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Alle menn jeg har vært med har elsket å få "ordre" i senga, selv om den vanlige dynamikken er helt motsatt (jeg er submissive, og alle menn jeg har vært med er dominante). De liker visst følelsen av at vi begjærer dem så mye at vi blir helt fra oss og krever spesifikke ting. Så "ta meg bakfra!" eller "Slikk meg til jeg kommer!" har fungert supert.

Mer tekniske instruksjoner gjør vi gjerne når det er litt mer rolig og åpent og lattermildt, hvor det blir mer som en dialog, en vanlig samtale, i stedet for het sex liksom. Da kan den ene utforske og spørre "føles dette best, eller liker du dette bedre?" mens man prøver ut forskjellige ting. 

Ah, det er tennende å få beskjed om. Kun toppet av at hun plutselig tar kontroll og rir ansiktet mitt til hun kommer!

• Liker 1
Skrevet
stan skrev (39 minutter siden):

Det kan være vanskelig å si ifra. Men partner vet enda mindre enn deg om hva som er riktig for deg. 

Ikke vær redd for å forstå noe, det trenger ikke være det rette, men da har dere funnet ut det og kan prøve noe annet etterpå. 

Ja, det er akkurat det. Vanskelig for han å lese meg når jeg ikke vet selv hva jeg trenger. Vi har ligget sammen mange ganger men fortsatt mye å finne ut av.

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Det er et godt poeng, ikke alle seanser er like. Skal huske på det, prøve å tenke at noen ganger er det tid for å øve og prøve ut og andre ganger er det mer å bare kjøre på. Jeg vet faktisk ikke helt hvordan vi er, tror kanskje ingen av oss tar den dominante rollen.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Mannen min bruker i blant å spørre om det når vi har sex. Det er nok oftest de gangene jeg blir passiv, ikke lager noe lyd, strever med å finne veien til orgasmen.

Han vil vel gjerne hjelpe. Men jeg vet ikke hva jeg skal svare, for jeg vet ikke hva som mangler eller hva som skal til for å komme dit. Er vel også redd for at det blir teknisk og usexy med anvisninger? Hvordan ber man om ting i senga når man ikke selv vet hva?😅 Og hvordan spørre uten at det bare blir jeg som kommanderer, pul meg slik og sånn? Skulle ønske kroppen min bare funka og at man kunne bare pule i vei🙈

Du høres ut som ei spennende sexpartner.

Han spør en gang i blant, ofte når du er passiv, ikke er du verbal, kroppen funker ikke, ikke vet du hva du ønsker.. 

Høres ut som om mannen din like så godt kunne hatt seg med en oppblåsbar. 

Anonymkode: 3c05e...2a8

• Liker 1
Gjest Paramount
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

For meg høres det ut som en bønn om at du må vise litt bedre hva du liker, og ikke bare ligge å håpe på at han gjør noe som er deilig for deg. Rett og slett vise at du har lyst og er kåt. Det er mangelvare i mange forhold, åpenbar kvinnelig lyst, det er ønskedrømmen til mange, kanskje også partneren din? Ikke nødvendigvis hva du tror vil gi deg orgasme. For å sitere John Lennon litt fritt: "Orgasme is often what happens to you when you're busy making other plans"

Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Du høres ut som ei spennende sexpartner.

Han spør en gang i blant, ofte når du er passiv, ikke er du verbal, kroppen funker ikke, ikke vet du hva du ønsker.. 

Høres ut som om mannen din like så godt kunne hatt seg med en oppblåsbar. 

Anonymkode: 3c05e...2a8

Hvorfor tror du jeg skriver her da? Fordi jeg er dritfornøyd med å være sånn? 

Det er ikke hver gang, men de gangene det ikke går av seg selv og jeg må konsentrere meg veldig. Er jeg skikkelig kåt og det har fått bygget seg opp så krever det ikke stort og da spør han heller ikke, for det er åpenbart at det han gjør funker. Det er forresten oftest han som er passiv i det store og hele, ikke jeg. Han mottar oralsex hver eneste gang, det jeg får er en halvhjertet finger på klitoris. 

Paramount skrev (17 minutter siden):

For meg høres det ut som en bønn om at du må vise litt bedre hva du liker, og ikke bare ligge å håpe på at han gjør noe som er deilig for deg. Rett og slett vise at du har lyst og er kåt. Det er mangelvare i mange forhold, åpenbar kvinnelig lyst, det er ønskedrømmen til mange, kanskje også partneren din? Ikke nødvendigvis hva du tror vil gi deg orgasme. For å sitere John Lennon litt fritt: "Orgasme is often what happens to you when you're busy making other plans"

Ja, det er tydelig at han savner litt tilbakemelding noen ganger. Åpenbar kvinnelig lyst🤔 Hvordan viser man det da? Jeg tar ofte initiativ (må det for å utnytte tidsvinduene vi har i hverdagen). Føler at jeg gir mye (ref. det jeg skrev over). Men klarer ikke helt å finne ut hva jeg vil ha når han spør. Han gir tilnærmet aldri spontant oralsex, kanskje fordi han ikke føler seg flink til det, og det kanskje fordi jeg ikke klarer å fortelle hva jeg liker. Kanskje vi må ta en prat. 

Skrevet

Høres mest ut som du har sex med en mann som ikke helt leverer varene. Anbefaler egentlig at du prøver ut noen som virkelig knuller deg såpass at du ikke rekker å tenke så mye på hva, når, hvor, hvorfor, hvordan annet enn at du digger det.

Anonymkode: 32c81...836

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...