Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle former for sex er jo oppe i dagen i disse tider.

Også trekantsex er blitt et tema. :wink:

Det er ok, men tøyer vi grensene litt vel mye?

Kan det skade forholdene?

Kan vel virke som mange ikke "nøyer" seg med sex på tradisjonellt vis. (tenker da ikke på homofili).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er i et forhold, og jeg tror jeg ville ha følt meg veldig utilpass om vi skulle ha med en til i senga. tror han også hadde funnet det rart. kanskje passer trekanter best i forhold der man synes det er greit at man har flere partnere. sex med bare to kan jo være kjempefint det, det er jo bare fantasien som stopper. jeg tror at hvis man har et godt forhold til den man er sammen med så trenger man ikke og følge tiden og ha trekantsex for og nyte sexen. hvis man hart sex bare for sexen så er det sikkert greit men hvis det er sterke følelser med i bildet så vil det kanskje gjøre det mer vodt enn spennende.

Skrevet

Selv ville jeg ALDRI hatt trekantsex, og spesielt da ikke hvis jeg (eller noen av de andre) var i et forhold.

Jeg er veldig glad for at samboern min heller ALDRI ville delt meg med noen i senga, og han ville heller ikke vært en del av trekantsex.

Jeg tror at selv om trekantsex er mote no, og det er fantasien til mange, så har jeg hørt rykter om at det ikke er så stort som folk vi ha det til. Tenk så trangt det blir i senga da! Også er det sikkert lett at en blir utenfor kan jeg tenke meg.

Hvis noen i et forhold vil ta med seg en tredjepart, så er det lett at forholdet blit ødelagt. Hva om typen din å den andre jenta for eksempel, heeelt glemmer deg?? Det hadde jo ikke vært så kult på forholdet da...

Menmen, folk for gjøre som de vil, men jeg har iallfall planer om å fortsatt ha en samboer! :)

Skrevet

Dette har jeg tenkt mye på og vurdert frem og tilbake.

Typen min har hatt trekanten flere ganger tidligere,både med to kvinner og to menn og en kvinne.Hans erfaring er god med dette og han syns det var veldig spennende,men han var jo ikke i noe fast forhold da dette skjedde.Mulig det er spennende og helt topp hvis man ikke har et seriøst forhold med forpliktelser og det som følger med.

Jeg har fantasert mye om å være med på en trekant ,men tror faktisk det ville ødelagt forholdet vårt. Jeg har sagt at for min del måtte det isåfall bli oss to og en annen mann..Dette er uaktulet for ham.Selv vil han ha med en annen kvinne.Den tanken gjør meg rett og slett sjalu..Tenk om hun er bedre enn meg ? Tenk om han tenner mer på henne enn meg ?Det er min store skrekk oppi det hele.Den andre kvinnen ville blitt en trussel for meg og jeg ville blitt sjalu over å se ham jeg elsker gjøre henne godt.Det er jo slik han føler det OGSÅ med tanke på en annen mann.

Jeg tror aldri jeg kan dele ham med en annen kvinne.Han sier selv at det kan være han går med påå en trekant med en annen mann en dag,men slik situasjonen er nå er han ikke moden for det.Fatter ikke at det den tanken har noe med modenhet å gjøre mens han mener at det går på det å ha utrolig mye tillit til hverandre og vite at man er så trygge på hverandre at den tredjeparten ikke kan bli en trussel for forholdet.

Jeg tror nok jeg ville prøvd det som singel, men ikke i ett seriøst forhold.En ting er spenningen..En annen ting er det å klare å takle sjalusien !!!

Gjest Anonymous
Skrevet

For meg så er trekant helt uaktuelt! Jeg vet at jeg ville blitt døds sjalu!

Men for de som ikke er sjalu i det hele tatt og som synes at dette er spennende er det jo ikke noe i veien for å prøve

:-)

Gjest Duchess
Skrevet

Det kan helt klart skade forholdet om en av dere bare har et øørlite snev av slausi.

Men det kan ogsp være et ekstra fint krydder i hverdagen.

Uten at jeg skal gå inn på mine personlige erfaringer på området.

Skrevet

Nei nei nei. Det blir helt feil for meg. Blir kvalm bare ved tanken på flere enn meg og kjæresten sammen seksuelt :o

Skrevet

I tanker og fantasier virker det spennende..

Men kommer ikke til å gjøre det.

Verken jeg eller kjæresten hadde takla det spesielt bra i etterkant er jeg redd.

Og det vil jeg ikke risikere, samme hvor deilig det kanskje kunne ha vært.

Gjest Tristsomfaen
Skrevet

Det er helt klart en motesak, ukeblader, kvinneblader, manneblader gjør alt om dagen får å trekke oppmerksomhet.

Jeg vil si at uansett om det er kvinne eller mann, så går forholdet føyken... (kansje ikke med engang, men menneske er sjalu av natur)

Kjærlighet er en klubb for 2 stk medlemmer ingen andre.

Skrevet

Også har vi noen som har eneretten på fasitsvar og fakta innen følelser og forhold!

Finnes alltid noen av dere!?! :ler:

Skrevet

Har prøvd 3-kant en gang. Men da var jeg singel. Om jeg noengang kommer til å gjøre det igjen er vel heller tvilsomt, da jeg tror at et forhold skal være MEGET trygt og stabilt for at det ikke skal bli sjalusi utav det.

Syns vel egentlig at hele greia var oppskrytt også, så kan ikke si at det frister så veldig med gjentakelse heller. Har et nydelig sexliv nå med samboeren min nemlig og trenger ikke flere utenfra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...