trd1974 Skrevet 30. oktober 2021 #1 Skrevet 30. oktober 2021 Hei Traff ei dame for litt over 1 måned siden, og det sa klikk veldig fort. Mye like interesser, hun er søt og sjarmerende og har "alt" :) Tror hun har datet en del, og vært sammen med mange - men det går helt fint, alt det der er i fortiden. Hun er ganske aktiv da, og har driver på med mye forskjellig sport, og gjennom disse aktivitetene har hun en del mannlige venner. Vet at 1 av de, har likt henne veldig før, og "prøvd" seg på henne, men hun var ikke interessert. Men han sender henne snapper mm enda da, og hun svarer på de. Synes det ikke er helt greit da. Enda hun sier at han ikke betyr noe. Har sagt det til henne at det liker jeg ikke helt, men hun mener at hun bør svare da for å være høflig men at hun ikke sender han noen meldinger. Hvor mange andre som sender henne ila uken vet jeg ikke, men tenker en del på det. Hun har ikke mange veninner da... mest mannlige venner. En annen ting som hendte her for en 14 dagers tid, var et familieselskap på hennes side (som også jeg var med på) Det ble godt med drikke. Når vi skulle dra hjem, var det 2 i slekta hennes (en inngift) som kom uavhengig til meg og sa: 1) "trodde ikke det ble dere to nei, du har ikke oddsen på din side" - som om at dette kom ikke til å vare. Han andre sa noe " du må være bestemt mot henne, ellers kjører hun deg over"... han gjentok dette et par ganger. Nå skal nå fortid være fortid, men det får nå en til å tenke da... Skal jeg nevne dette til henne? At han ene som er inngift og han andre slekta kom og sa dette til meg? - veldig usikker på om jeg skal det. Og det andre med han som sender snapp... blir gal. Liker det ikke....
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #2 Skrevet 30. oktober 2021 Så merkelige kommentarer og "råd"😳 Vet ikke om jeg ville lagt så stor vekt på det. Du kan jo si til henne at de kom med noen kommentarer. At hun har vilje og er en bestemt dame visste du kanskje fra før? Det er jo noe man legger merke til. Kanskje de hun har vært sammen med før var litt for medgjørlige, lite egne meninger? Du kan jo ta det opp, det kan bli til en fin samtale om dynamikken dere i mellom. Vi er mange som foretrekker litt motstand og meninger om hvordan ting skal være, ikke bare ja og ha og "bestem du, kjære". Ang. oddsen mot deg, aner ikke hva han kan ha ment med det. Mente han at hun var for god for deg? Det er jo bare en dritfrekk ting å si! Kanskje han er misunnelig på deg. Ang. snapping så er folk forskjellige mtp. hva de er komfortable med. Det handler jo mye om tillit til at den andre vet å sette grenser og ikke tråkke utenfor det som er greit. Tenker at med han her konkrete personen så er det lite å frykte. Hvis hun hadde vært interessert i han så hadde hun jo gjort noe med det til nå, tenker jeg. Men det gjorde hun ikke hun lette videre og fant deg. Anonymkode: 9e2e6...c59 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #3 Skrevet 30. oktober 2021 Du er enten veldig ung og umoden eller du trenger hjelp. Gå til samtaler for å få litt trygghet i livet ditt ❤️ Anonymkode: f7dd0...ffa 5
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #4 Skrevet 30. oktober 2021 Herregudmann, hvor gammel er du egentlig. Hvis du har stemmerett bør du være i stand til å vurdere selv og ikke la deg påvirke av andre. Anonymkode: 830ec...857 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #5 Skrevet 30. oktober 2021 For alt du vet er hun det sorte får i familien, og de forsøker å sabotere nok et forhold, dvs skremme deg vekk. Ikke hør på de. Anonymkode: b5ecb...03d 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #6 Skrevet 31. oktober 2021 Inntil du innser at også kvinner i forhold kan kommunisere med hvem de vil og at det sjelden er gammelonkel som vet best, samt at "å være bestemt med" fungerer best på bikkjer, er det nok greiest om du holder deg unna. Henne og alle andre kvinner. Du kan jo vurdere hund. Anonymkode: 628c7...914 6
Gjest Dævendøtte Skrevet 31. oktober 2021 #7 Skrevet 31. oktober 2021 trd1974 skrev (9 timer siden): Når vi skulle dra hjem, var det 2 i slekta hennes (en inngift) som kom uavhengig til meg og sa: 1) "trodde ikke det ble dere to nei, du har ikke oddsen på din side" - som om at dette kom ikke til å vare. Han andre sa noe " du må være bestemt mot henne, ellers kjører hun deg over"... han gjentok dette et par ganger. Hun har kanskje vanskelig for å knytte seg til noen, mulig du er den hun vil bli gammel med, hvem vet. Og det å være bestemt, handler ikke om å herse med noen. Men det handler om at du må få deg nok selvtillit, selvfølelse og bein i nesa. Vær trygg på deg selv, stol på henne til det motsatte er bevist, ikke la deg pelle på nesa og ikke finn deg i dritt. Føl deg trygg i deg selv! Dette gjelder ikke bare hannkjønn, men også hunkjønn. Så lenge man ikke tar i mot dritt og står i støtt i stormen, så kommer ingen til å bruke og/eller kaste deg. I verste fall så tar man hatten sin og går. Aldri kryp eller bli tøffel, men stå alltid opp for deg selv!! Man kan fint være verdens snilleste selv om man ikke tar i mot dritt fra andre.
Min_hund_er_Grå Skrevet 31. oktober 2021 #8 Skrevet 31. oktober 2021 Kom deg nå over usikkerheten din først som sist. Det er aldri attraktivt uansett. Spiller det noen rolle om det hun har mannlige venner? Det er deg hun går til sengs med er det ikke? Bygg videre på den biten. Om dette er ei selvsikker dame med "bein i nesa" som vet hva hu vil så blir ting som usikkerhet og sjalusi fort kutta ut. Det er ikke verdt bryet å bruke energi på. Da med tanke på tilstanden til mange av dagens menn så skjønner jeg henne godt om hu ikke har funnet prinsen ennå. Først som sist, rett deg opp i ryggen, se rakt frem og husk nå for all del å lev i nuet og nyt de øyeblikkene du har med henne nå. Livet er så altfor kort til å gjøre noe annet. 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #9 Skrevet 31. oktober 2021 Varsellampene bør ringe når hun har få venninner men flest mannlige venner. Ofte er grunnen til dette at hun er av den flørtete typen som legger an på andre kvinners partnere. Så andre kvinner holder henne på avstand. Joda, menn kan være venn med kvinner. Men på et eller annet tidspunkt har mange av de lyst på sex med sin venninne. Anonymkode: 6661e...caf
tangent Skrevet 31. oktober 2021 #10 Skrevet 31. oktober 2021 Fulle, mannlige slektninger... Høres ut som folk som har sine meninger om damer med bein i nesa og har et antikvert syn på kvinner og prøver å lage fellesskap med "damer, altså... Høhø... Har jeg rett, gutta?" Høres mer ut som de har issues enn at de faktisk har peil på hvordan en kvinnelig slektning er i romantiske forhold. Og denne vennen som hun tydeligvis har avvist romantisk, ikke er den som starter kontakten og oppfører seg nøytralt mot... Det hadde jeg ignorert men hvis hun snakker om temaet så ville jeg bare sagt at jeg skjønner hun er høflig som svarer, men hvis hun skulle føle seg presset til å svare eller opprettholde en kontakt hun egentlig ikke ønsker eller får noe ut av, så er hun ikke en dårlig person hvis hun setter grenser og avslutter kontakten. 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #11 Skrevet 31. oktober 2021 Utrolig upassende kommentarer fra de slektningene hennes! Du bør fortelle henne hva de kom med ang henne så hun vet hvor hun har dem. At du i det hele vurderer å ta dem seriøst vitner bare om din egen usikkerhet på deg selv. Det med Snap er også en ting som vitner om din egen usikkerhet. Du bør ikke ta det mer opp med henne. Anonymkode: 622fa...e63
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #12 Skrevet 31. oktober 2021 her er det noe som ikke er klart? er dere sammen? er dere etnisk norske? trener du med henne? Anonymkode: 7ac7e...256
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #13 Skrevet 31. oktober 2021 Jeg synes ikke du skal blande deg i hvem som snapper henne eller hvem hun snapper. Egentlig generelt men spesielt ikke etter å ha datet 1 måned. Det fremstår utrolig kontrollerende. Generelt så synes jeg det virker dumt at du henger deg opp i at hun har mannlige venner. Det er ikke så innmari rart og det er dumt å gå inn i en relasjon og være sjalu pga dette og overføre dette som et problem til henne som hun må deale med. At du er usikker bør ikke hun få måtte styre med pga at hun har venner.. Rare kommentarer fra slekt. Jeg ville ikke sagt det videre, det vil jo bare såre henne? Hva skal være hensikten? Høres ut som to duster. Anonymkode: e9cbb...95a 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #14 Skrevet 31. oktober 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Varsellampene bør ringe når hun har få venninner men flest mannlige venner. Ofte er grunnen til dette at hun er av den flørtete typen som legger an på andre kvinners partnere. Så andre kvinner holder henne på avstand. Joda, menn kan være venn med kvinner. Men på et eller annet tidspunkt har mange av de lyst på sex med sin venninne. Anonymkode: 6661e...caf Du virker helt uvitende og ignorant 🙈 Jeg har mange mannlige venner, siden jeg som kjæresten til Ts driver med forskjellig sport,mannsdominert sport. Her utveksles det meldinger sin kun går på sporten og hvor og når det skal utøves neste gang ( ekstremsport) Driver da på ingen måte å prøver meg på dem, de har koner /samboere og jeg er også samboer. Han bryr seg null om denne kontrakten med disse mennene og vet hva det handler om. Ts - gjør noe med usikkerheten din,ellers havner også du blant eksene. Anonymkode: 2efdb...031
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #15 Skrevet 31. oktober 2021 Dere har kjent hverandre 1(!!) mnd?? Tror du må roe ned kontrollbehovet ditt først og fremst. Også bør du få deg en hobby el som gjør at du må bruke hodet og tankene på andre ting enn bare henne. Anonymkode: d2adb...9a9 3
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #16 Skrevet 1. november 2021 Teite folk sier teite ting. Spesielt i fylla! Ikke noe å bry seg om. Anonymkode: 58260...f95
Gjest brødskalle Skrevet 1. november 2021 #17 Skrevet 1. november 2021 Å snappe med noen som har vært interessert er nok ganske vanlig, men det er fortsatt naivt. Mange forstår ikke at de fortsatt har følelser, og mange håper det skal bli noe mer i fremtiden. Som regel er det beste å bryte kontakten med slike. Hun er ikke selv interessert og tenker nok ikke over at han fortsatt har følelser og at det ikke er så enkelt som å bestemme seg for å ikke ha følelser for henne lenger. Slektningene var frekke, ganske merkelig at de sier det til deg når de ikke kjenner deg. De høres ut som kjipe typer. Og du burde alltid være forsiktig med å tro på ordene til kjipe mennesker. De har som regel en agenda og liker skape problemer for folk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå