AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #81 Del Skrevet 2. november 2021 AnonymBruker skrev (På 30.10.2021 den 21.33): Vet ikke hvordan jeg tenker, men føler alle venninnene mine er i fase 4 med mannen sin. Jeg ble singel igjen for ett år siden, og føler nå jeg må begynne heelt på nytt! Jeg var jo sammen med han i 10år, gjennom alt av faser. Følte vi var på et bra sted, men det var tydeligvis ikke han. Når jeg mener fasene i et forhold så tenker jeg på alt man skal igjennom ... Jeg vil bli gammel med en mann jeg har levd med i alle år" om dere skjønner. Det som er så positivt med å ha levd med en i alle år er at man fyller hverandre ut, kjenner hverandre, trygge på hverandre. Jeg forstår bare ikke hvordan jeg skal få en mann igjen som jeg føler meg så trygg på igjen. Jeg blir så lei. Føler jeg leter febrilskt, bortsett fra nettdating. Har hatt noen date, men kun sex i tankene til disse. Jeg orker ikke. Gir opp kjærligheten .... Har jeg god tid på å finne en mann jeg som 60åring an tenke, denne mannen har jeg vært gift med i 20år. Er det noen her som fant kjærligheten sent? Noen oppmuntrende ord? Altså ikke de som har funnet og har vært fra de glade 20årene? #opogitt 34åring Anonymkode: 2de6b...9ee Bare trøst deg med at alle de fasene du snakker om trenger du ikke å gå igjennom en gang til, med å bli mer voksen og være i en annen fase i livet så forsvinner og mye som ble store saker som ung. Den det er viktig at du er trygg på er deg selv, på dine behov og dine forventninger - da er det plutselig veldig lett å være i et forhold med en annen Anonymkode: c7b20...9b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #82 Del Skrevet 2. november 2021 22 hours ago, AnonymBruker said: Grunnen til at jeg ikke orker er fordi det kun er sex i bildet. Atter ei gang klarte jeg å bite på. Møter de etter flere uker med prat og etter sexen avtar alt. Han andre vil bare treffe meg når han vil ha seg, så er det ikke så nøye med meg lengre. Oppfatter hele datingen som sex, treff og stikk. Jeg vil jo ha en mann i mitt liv, ikke for en kveld - pluss et ligg. Ts Anonymkode: 2de6b...9ee Møtte mannen i mitt liv på tinder jeg, giftet oss har vi også. Møtte et par andre hyggelige menn som det ikke ble klaff med. Men jeg hadde ikke sex med alle jeg møtte på tinder. Ikke i nærheten. Møtes raskt og vente med sex så finner du vel fort ut om de kun er ute etter en ting. Anonymkode: b3161...0aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #83 Del Skrevet 2. november 2021 Føler på mye av det samme selv, er 38 og uten barn. Omtrent alle jeg kjenner har vært i samboerforhold eller ekteskap i årevis, og jeg har vært singel i mesteparten av tiden siden jeg fylte 30. Ekstremt få single på min egen alder her og. Anonymkode: fca5f...eb3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #84 Del Skrevet 2. november 2021 Jeg er 34 og skilte meg for to år siden etter 10 års ekteskap. Trodde aldri jeg skulle verken ha lyst til , eller ha mulighet til å finne meg en ny partner. Men så traff jeg en alenepappa, som også hadde det like travelt som meg som alenemamma. Ingen av oss ønsker å rushe inn i et nytt ekteskap, og barn har vi fra før, så det var veldig enkelt for oss å bli enige om å leve i øyeblikket, ha det gøy, kose oss som kjærester og ikke la fremtidsplanene ødelegge det vi har nå. OG det funker! Men. Det kan plutselig ta to uker før vi klarer å være sammen og noen uker er vi sammen hver eneste dag. Sånn er det med barn i bildet. Jeg følte veldig på dette fase-greiene jeg også som nyskilt. Alt man bygger verdiene sine på var liksom ikke lenger aktuelt. Som å bli gammel med den man har barn med. MEN, nå er vi to stykker som komplementerer hverandre, ut i fra de erfaringene vi begge har med oss fra tidligere. Vi har en helt annen forståelse, og mye dypere på mange måter. Jeg er mye tryggere nå i dette kjæresteforholdet enn hva jeg har vært på lenge. Ps; Jeg fant min på tinder, så ikke avskriv tinder for fort, men vær selektiv og ta initiativ hvis du ser noen som er ser potensielle ut. Det ligger en del ekte diamanter mellom alle de falske. Anonymkode: 06625...97f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #85 Del Skrevet 2. november 2021 AnonymBruker skrev (På 30.10.2021 den 21.43): Et viktig tips. Hold deg unna Tinder!!! Anonymkode: 81db3...f9b Tja.. jeg fant min kjære der for 3 år siden. Så jeg ville ikke utelukket tinder helt. Men det er klart. Jeg kysset en del frosker før jeg fant prinsen 😂 Må legge til at jeg var 35 år og 3-barnsmor da jeg traff han. Hadde gitt litt opp selv. Men han her har jeg planer om å bli gammel sammen med❤ har det 1000 ganger bedre enn jeg hadde det med eksen. Og det til tross for at jeg sørget over eksen og tapet av familien i nesten 5 år! Anonymkode: 2d5f4...f75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #86 Del Skrevet 2. november 2021 Jeg ser flere nevner tinder og jeg ser ikke bort fra at dere har et poeng. Men hva skal vi gjøre som ikke kommer oss inn på tinder? Mange norske telefonnr er blokkert eller har en mobiloperatør som ikke støttes av tinder 🤷♀️ Blir litt for dumt at å finne en livspartner skal hvile på en app.. Anonymkode: 99e08...e7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #87 Del Skrevet 2. november 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg er 34 og skilte meg for to år siden etter 10 års ekteskap. Trodde aldri jeg skulle verken ha lyst til , eller ha mulighet til å finne meg en ny partner. Men så traff jeg en alenepappa, som også hadde det like travelt som meg som alenemamma. Ingen av oss ønsker å rushe inn i et nytt ekteskap, og barn har vi fra før, så det var veldig enkelt for oss å bli enige om å leve i øyeblikket, ha det gøy, kose oss som kjærester og ikke la fremtidsplanene ødelegge det vi har nå. OG det funker! Men. Det kan plutselig ta to uker før vi klarer å være sammen og noen uker er vi sammen hver eneste dag. Sånn er det med barn i bildet. Jeg følte veldig på dette fase-greiene jeg også som nyskilt. Alt man bygger verdiene sine på var liksom ikke lenger aktuelt. Som å bli gammel med den man har barn med. MEN, nå er vi to stykker som komplementerer hverandre, ut i fra de erfaringene vi begge har med oss fra tidligere. Vi har en helt annen forståelse, og mye dypere på mange måter. Jeg er mye tryggere nå i dette kjæresteforholdet enn hva jeg har vært på lenge. Ps; Jeg fant min på tinder, så ikke avskriv tinder for fort, men vær selektiv og ta initiativ hvis du ser noen som er ser potensielle ut. Det ligger en del ekte diamanter mellom alle de falske. Anonymkode: 06625...97f Så godt å høre. Tenker man kan finne sin match der. Jeg prøver å nyte alene tiden nå, for jeg vet jo innerst inne at jeg kanskje får meg en mann i mitt liv. Jeg er helst ute etter menn som er litt eldre enn meg, gjerne rundt 40. Men tiden vil vise. Bor dere langt unna hverandre da? Det kan jo bli et problem i forhold til ungene. Tok det lang tid for deg å komme over eksen? Jeg tenker enda litt på min.. Gruer meg til jul, mye minner, turene vi hadde. Et halvt år er gått siden bruddet. Ts❤ Anonymkode: 2de6b...9ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 2. november 2021 #88 Del Skrevet 2. november 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Det er jo bare mine ord det da. Det jeg mener er at alle forhold er i ulike faser. Fase 1 er begynnelsen av forholdet. Så fase 4 vil si godt etablert, vært sammen lenge, kjenner hverandres behov. Det er jo ingen fasitsvar på hvor fasene stopper så derfor dro jeg den litt ekstra. Det går jo litt tid før man er der. Og jeg som har vært i et 10års samboerskap vet at det tar tid før man stoler fullt og helt på partneren sin, nettopp fordi man skal lære hverandre å kjenne. Det vil oppstå krangler, det vil oppstå sjalusi, men man vet ikke reaksjonen før man står midt oppi det. Derfor er fase 4 et stabilt sted hvor man har hatt igjennom såpass mye at man vet hvor man skal stoppe i tide uten at det går galt, tenker jeg! Mange går jo fra hverandre etter mange år også, man da er jo ikke kjærligheten sterk nok til å kan fortsette. Har jeg forklart det bra nok nå? 😉 TS Anonymkode: 2de6b...9ee Takk for forklaring, den var god nok 😊 Jeg er ikke i målgruppa di, for jeg er i det du kaller fase 4. Vi har vært gift i mer enn 25 år. Men jeg vil si at vi har vært i denne fasen hele tiden. Vi har stolt på hverandre fra første stund. Ikke hatt krangler eller sjalusi. Vi var bestevenner og elskere fra dag 1. Det trenger ikke å gå lang tid før man er der. Vi visste at vi var riktige for hverandre helt fra starten. Det er vel derfor jeg ikke skjønte det med fasene dine heller … 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #89 Del Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): ...hva skal vi gjøre som ikke kommer oss inn på tinder? Mange norske telefonnr er blokkert eller har en mobiloperatør som ikke støttes av tinder... Anonymkode: 99e08...e7d Hvis du har tekniske vansker med å komme deg innpå, er det vel best å ta det opp med Tinder selv. Anonymkode: d53df...516 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #90 Del Skrevet 3. november 2021 On 10/30/2021 at 9:36 PM, AnonymBruker said: Har du de barna du eventuelt ønsker deg her i livet? Da trenger du i så fall IKKE å stresse. Du er fortsatt ung, og de beste årene ligger foran deg. 😉 Anonymkode: 8da9d...256 Man er da fruktbar i mange år etter 34? Anonymkode: bb01b...c2b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #91 Del Skrevet 3. november 2021 Når man er i 30 årene finner man gjerne en man passer bedre med og har det bedre med, enn i 20 års. Det er den store fordelen❤️ Anonymkode: fbe8f...3a0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #92 Del Skrevet 3. november 2021 17 hours ago, AnonymBruker said: Jeg ser flere nevner tinder og jeg ser ikke bort fra at dere har et poeng. Men hva skal vi gjøre som ikke kommer oss inn på tinder? Mange norske telefonnr er blokkert eller har en mobiloperatør som ikke støttes av tinder 🤷♀️ Blir litt for dumt at å finne en livspartner skal hvile på en app.. Anonymkode: 99e08...e7d 6 hours ago, AnonymBruker said: Hvis du har tekniske vansker med å komme deg innpå, er det vel best å ta det opp med Tinder selv. Anonymkode: d53df...516 Tinder selv gir bare svadasvar. Den beste løsningen, og sannsynligvis den eneste, er å skaffe et ekstra nummer. OneCall har kontaktkort som er tilnærmet gratis. Anonymkode: fca5f...eb3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #93 Del Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Så godt å høre. Tenker man kan finne sin match der. Jeg prøver å nyte alene tiden nå, for jeg vet jo innerst inne at jeg kanskje får meg en mann i mitt liv. Jeg er helst ute etter menn som er litt eldre enn meg, gjerne rundt 40. Men tiden vil vise. Bor dere langt unna hverandre da? Det kan jo bli et problem i forhold til ungene. Tok det lang tid for deg å komme over eksen? Jeg tenker enda litt på min.. Gruer meg til jul, mye minner, turene vi hadde. Et halvt år er gått siden bruddet. Ts❤ Anonymkode: 2de6b...9ee Det var jeg som valgte å gå fra min mann pga hans psykiske helsetilstand som tok meg med ned imørket over år. så for min del var det en prosess som startet noen år før jeg faktisk klarte å gå. Men det gjorde ikke sorgen noe mindre i ettertid. Mange minner som sitter igjen. Men nå har jeg mange nye opplevelser å skape minner på. Jeg var ikke klar for dating før det hadde gått nesten halvannet år. Jeg måtte bruke tid på å finne nye vaner, rutiner, få kontroll på økonomi og hus. Og ikke minst finne meg selv og min identitet som alenemor, som selvstendig og som den glade personen jeg egentig er. Jeg har brukt mye tid på venner og aktiviteter jeg liker, nettopp for å bygge opp nye positive minner som jeg kan bygge meg sterk på. Men det var ingen enkel prosess. Jeg tillot meg å ha sørgedager, hvor jeg lå i sengen hele dagen og spiste is eller drakk vin. Men en dag holder, så er det å tvinge seg opp igjen og forstette livet. Og når jeg tillott å ha slike dager gjorde det det lettere for min del å legge alle de vonde tankene bort i hverdagen. Det tok litt tid og jeg er glad jeg ikke rushet inn i noe dating før det var på plass. Så ut i fra min egen erfaring, så kan jeg anbefale deg å ta det med ro en stund til. Du skal igjennom en del "første jul, første bursdag, første .." Disse må du igjennom, og det er greit å grue seg, men ikke la dem ta over. For de kommer enten du vil eller ei. Bli konfortabel med deg selv og det nye livet ditt. Vær med venner og bygg nye relasjoner. Ta datingen når du er klar for det, og ikke fordi du ikke vil være alene. Lykke til Ts! :) Anonymkode: 06625...97f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå