AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #1 Del Skrevet 30. oktober 2021 Vet ikke hvordan jeg tenker, men føler alle venninnene mine er i fase 4 med mannen sin. Jeg ble singel igjen for ett år siden, og føler nå jeg må begynne heelt på nytt! Jeg var jo sammen med han i 10år, gjennom alt av faser. Følte vi var på et bra sted, men det var tydeligvis ikke han. Når jeg mener fasene i et forhold så tenker jeg på alt man skal igjennom ... Jeg vil bli gammel med en mann jeg har levd med i alle år" om dere skjønner. Det som er så positivt med å ha levd med en i alle år er at man fyller hverandre ut, kjenner hverandre, trygge på hverandre. Jeg forstår bare ikke hvordan jeg skal få en mann igjen som jeg føler meg så trygg på igjen. Jeg blir så lei. Føler jeg leter febrilskt, bortsett fra nettdating. Har hatt noen date, men kun sex i tankene til disse. Jeg orker ikke. Gir opp kjærligheten .... Har jeg god tid på å finne en mann jeg som 60åring an tenke, denne mannen har jeg vært gift med i 20år. Er det noen her som fant kjærligheten sent? Noen oppmuntrende ord? Altså ikke de som har funnet og har vært fra de glade 20årene? #opogitt 34åring Anonymkode: 2de6b...9ee 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #2 Del Skrevet 30. oktober 2021 Har du de barna du eventuelt ønsker deg her i livet? Da trenger du i så fall IKKE å stresse. Du er fortsatt ung, og de beste årene ligger foran deg. 😉 Anonymkode: 8da9d...256 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #3 Del Skrevet 30. oktober 2021 Haha. Stress ned. Du er bare 34 år. Bare ungjenta. Anonymkode: 81db3...f9b 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #4 Del Skrevet 30. oktober 2021 Jeg er en 38 år gammel kvinne uten mann eller barn, så synes ikke synd på deg. Anonymkode: 66909...c46 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #5 Del Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har du de barna du eventuelt ønsker deg her i livet? Da trenger du i så fall IKKE å stresse. Du er fortsatt ung, og de beste årene ligger foran deg. 😉 Anonymkode: 8da9d...256 Har heldigvis 2 barn med eksen💓💓 Anonymkode: 2de6b...9ee 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #6 Del Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vet ikke hvordan jeg tenker, men føler alle venninnene mine er i fase 4 med mannen sin. Jeg ble singel igjen for ett år siden, og føler nå jeg må begynne heelt på nytt! Jeg var jo sammen med han i 10år, gjennom alt av faser. Følte vi var på et bra sted, men det var tydeligvis ikke han. Når jeg mener fasene i et forhold så tenker jeg på alt man skal igjennom ... Jeg vil bli gammel med en mann jeg har levd med i alle år" om dere skjønner. Det som er så positivt med å ha levd med en i alle år er at man fyller hverandre ut, kjenner hverandre, trygge på hverandre. Jeg forstår bare ikke hvordan jeg skal få en mann igjen som jeg føler meg så trygg på igjen. Jeg blir så lei. Føler jeg leter febrilskt, bortsett fra nettdating. Har hatt noen date, men kun sex i tankene til disse. Jeg orker ikke. Gir opp kjærligheten .... Har jeg god tid på å finne en mann jeg som 60åring an tenke, denne mannen har jeg vært gift med i 20år. Er det noen her som fant kjærligheten sent? Noen oppmuntrende ord? Altså ikke de som har funnet og har vært fra de glade 20årene? #opogitt 34åring Anonymkode: 2de6b...9ee Jeg er også 34 år, men jeg er mann og har det litt lettere sånn sett. Det blir nok ikke enklere med åra, men så har jeg heller aldri sett på dating og forhold som noen konkurranse. Det kan jo hende venninnene dine egentlig er i ulykkelige forhold, og ikke tør å gi slipp? Det å være i et forhold er ikke nødvendigvis en suksessfaktor. Iallefall ikke for meg. Det å gi opp er iallefall ikke noe alternativ. Jeg har sett en del solskinnshistorie her inne fra de som fant sin store kjærlighet i voksen alder, stå på! Anonymkode: c98db...344 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #7 Del Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er en 38 år gammel kvinne uten mann eller barn, så synes ikke synd på deg. Anonymkode: 66909...c46 Det handler nok mer om at jeg vil ha en mann i livet, jeg liker absolutt ikke single tilværelsen. Nå vet jeg ikke hvor du er? Føler du at du gir alt? Man må være åpen for kjærligheten. Den kommer jo ikke av seg selv. Anonymkode: 2de6b...9ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #8 Del Skrevet 30. oktober 2021 Hva er fase 4? Anonymkode: 7a2cc...1f5 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #9 Del Skrevet 30. oktober 2021 Tanta mi tapte 20-åra til sykdom men ble frisk og så fant hun kjærligheten sent i 30-åra (tror hun var 38 eller 39 da de gifta seg). De lyktes ikke med å få barn, da. Men hun er nå 50, de lever godt sammen. Reiser på turer og sånt i lag. Tror ikke toget er gått, kjære du Anonymkode: 58e80...354 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #10 Del Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det handler nok mer om at jeg vil ha en mann i livet, jeg liker absolutt ikke single tilværelsen. Nå vet jeg ikke hvor du er? Føler du at du gir alt? Man må være åpen for kjærligheten. Den kommer jo ikke av seg selv. Anonymkode: 2de6b...9ee Jeg vet det, men det hjelper ikke å være åpen for kjærligheten når det motsatte kjønn ikke er interessert. Noen må være stygge også. Anonymkode: 66909...c46 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #11 Del Skrevet 30. oktober 2021 Nå må du gi deg. Du har hele livet foran deg. Det som er viktig er at du finner en fyr som er klar for noe langsiktelige. Drit i de fasene. Ta en dag av gangen. Du vet aldri hva fremtiden bringer. Lev i nuet. Anonymkode: 2a373...83b 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #12 Del Skrevet 30. oktober 2021 Et viktig tips. Hold deg unna Tinder!!! Anonymkode: 81db3...f9b 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #13 Del Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er også 34 år, men jeg er mann og har det litt lettere sånn sett. Det blir nok ikke enklere med åra, men så har jeg heller aldri sett på dating og forhold som noen konkurranse. Det kan jo hende venninnene dine egentlig er i ulykkelige forhold, og ikke tør å gi slipp? Det å være i et forhold er ikke nødvendigvis en suksessfaktor. Iallefall ikke for meg. Det å gi opp er iallefall ikke noe alternativ. Jeg har sett en del solskinnshistorie her inne fra de som fant sin store kjærlighet i voksen alder, stå på! Anonymkode: c98db...344 Ja, veldig sant det du sier. Jeg var i et delvis ulykkelig forhold selv, men alt i alt en trygghet. Jeg forstår bare ikke hvor jeg skal finne han? Jeg ser jo naboen her har vært singel i 10år(normalt utseende), og jeg er livredd å være alene i 10år selv som henne. Er det sånn at om man virkelig vil ha kjæreste, så får man kjæreste? Noen hopper jo fra dør til dør. Hvorfor er noen singel livet ut? 😱😱 TS Anonymkode: 2de6b...9ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #14 Del Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Har heldigvis 2 barn med eksen💓💓 Anonymkode: 2de6b...9ee Da har du jo opplevd livet med en mann? Anonymkode: 7a2cc...1f5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #15 Del Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg vet det, men det hjelper ikke å være åpen for kjærligheten når det motsatte kjønn ikke er interessert. Noen må være stygge også. Anonymkode: 66909...c46 Ja det er sant. Føler ikke jeg har problemer med dating, få en mann til å bli tiltrukket osv. Men det å skal finne den store kjærligheten... Anonymkode: 2de6b...9ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #16 Del Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Da har du jo opplevd livet med en mann? Anonymkode: 7a2cc...1f5 Vil jo bli gammel med en mann. Og ikke alene. Anonymkode: 2de6b...9ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #17 Del Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Et viktig tips. Hold deg unna Tinder!!! Anonymkode: 81db3...f9b Talk, tar tipset med meg. Jeg har jo nesten ikke tid til et liv ei gang. Jeg er med barna mesteparten av tiden. Jobber annenhver helg, turnus. 90%. På frihelgen min jobber jeg. Så hvor kan jeg finne HAN? På butikken? Umulig!! Anonymkode: 2de6b...9ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #18 Del Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Nå må du gi deg. Du har hele livet foran deg. Det som er viktig er at du finner en fyr som er klar for noe langsiktelige. Drit i de fasene. Ta en dag av gangen. Du vet aldri hva fremtiden bringer. Lev i nuet. Anonymkode: 2a373...83b Takk, tar det til meg. Anonymkode: 2de6b...9ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #19 Del Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ja, veldig sant det du sier. Jeg var i et delvis ulykkelig forhold selv, men alt i alt en trygghet. Jeg forstår bare ikke hvor jeg skal finne han? Jeg ser jo naboen her har vært singel i 10år(normalt utseende), og jeg er livredd å være alene i 10år selv som henne. Er det sånn at om man virkelig vil ha kjæreste, så får man kjæreste? Noen hopper jo fra dør til dør. Hvorfor er noen singel livet ut? 😱😱 TS Anonymkode: 2de6b...9ee Men alt i alt er det bedre å være singel enn i et ulykkelig forhold. Det er viktig å presisere. Det ligger nok noe i at den rette dukker opp når du minst venter det. Om en er desperat, gir en fra seg disse signalene mer, eller mindre ubevisst. Da kan en fort skremme mange unna. Det finnes de som er single livet ut som valg. Jeg er ihvertfall ikke fan av å være i et forhold bare for å være i et forhold. En må være på bølgelengde, ha samme planer og fungere sammen. Disse går det ikke 10 av på dusinet, ihvertfall ikke for min del. Jeg synes det er viktig med mentaliteten om at ting ordner seg. Du bør ikke stresse med det du ikke har kontroll over. Om du er på datingapper, er sosial, har en hobby hvor du kan møte folk er det ikke så mye annet du kan gjøre. Det får bare ta tiden det tar. Anonymkode: c98db...344 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #20 Del Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Men alt i alt er det bedre å være singel enn i et ulykkelig forhold. Det er viktig å presisere. Det ligger nok noe i at den rette dukker opp når du minst venter det. Om en er desperat, gir en fra seg disse signalene mer, eller mindre ubevisst. Da kan en fort skremme mange unna. Det finnes de som er single livet ut som valg. Jeg er ihvertfall ikke fan av å være i et forhold bare for å være i et forhold. En må være på bølgelengde, ha samme planer og fungere sammen. Disse går det ikke 10 av på dusinet, ihvertfall ikke for min del. Jeg synes det er viktig med mentaliteten om at ting ordner seg. Du bør ikke stresse med det du ikke har kontroll over. Om du er på datingapper, er sosial, har en hobby hvor du kan møte folk er det ikke så mye annet du kan gjøre. Det får bare ta tiden det tar. Anonymkode: c98db...344 Har vært innpå facebook sin dating, og jeg må ærlig innrømme at jeg får så det holder av likes og spm. Men det blir for påklistret for meg. Og de mennene jeg er interessert i her i mitt tettsted er opptatt. Selv om de gjerne viser interesse for meg også. Jeg kan ikke finne mannen på byen, fordi jeg er aldri utpå byen. Kun sommeren. Kan det være en far til en i klassen til guttungen? Nei, han som var heit var jo selfølgelig opptatt. Treningen med jentungen blir det kun hei og hadet omtrent... Ja, kanskje det skjer på det minst tenkelige stedet? Som hvor?😅 Anonymkode: 2de6b...9ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå