AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #1 Skrevet 30. oktober 2021 Har det siste døgnet hadde menstruasjonssmerter/kramper til og fra. Kjenner det nederst i magen og litt i korsryggen. Har hatt flere SA før og de har vel begynt på samme måte...men aldri så langt som jeg endelig denne gangen hadde komt (snart uke 12). Noen som har erfaring med at det ikke betyr SA? Er vel lite å gjøre enn å vente og se uansett... Anonymkode: 54ed0...63c
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #2 Skrevet 31. oktober 2021 Jeg hadde en del kramper uten at det skjedde noe mer. Det er nok livmoren som vokser og strekkes. Skjønner at du blir urolig med den historikken. Men det trenger ikke være unormalt å kjenne litt altså. Hadde nok tatt tidlig ultralyd snart for å få litt ro i sjela. Anonymkode: b726e...eb2 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #3 Skrevet 31. oktober 2021 Jeg har menssmerter fra tid til annen enda, er i uke 24. Har tatt det opp med jordmor og hun sier det er helt normalt, bare livmor som vokser. Håper det er det for deg også❤️ Anonymkode: 42257...838 1
Huldra85 Skrevet 1. november 2021 #4 Skrevet 1. november 2021 For min del har murringene/menssmertene vært et positivt tegn🥰. Har hatt SA da murringer og ømme bryster forsvant over natten. Før det kom rielignende smerter, for å støte ut det døde fosteret. Har hatt 3 SA og fått tre levendefødte barn. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå