AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #1 Skrevet 30. oktober 2021 Jeg har veldig lite penger og må spare på strømmen og alt annet. Har nå kun fyrt litt med ved og ikke hatt på elektriskovn siden i våres, sitter med ullgenser og pledd inne og ikke dusjet siden starten på oktober så jeg lukter ikke godt. Derfor kan jeg ikke takke ja til selskapet selv om jeg så veldig vil det, jeg har rett og slett ikke råd til å dusje i varmt vann, og kaldt vann blir altfor kaldt. jeg vet ikke hva jeg skal gjøre fremover, jeg klarer ikke å se for meg et liv fremover slik det er nå, nå vil jeg bare at det tar slutt Anonymkode: 30d70...6ec
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #2 Skrevet 30. oktober 2021 Ja, for alles del bør trollmor holde seg hjemme. Anonymkode: bac67...050 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #3 Skrevet 30. oktober 2021 Hvis du ikke har dusjet på nesten en måned, bør du gjøre det uansett, for din egen del. Hvis du får mat og spiser et måltid i selskapet, blir nok uansett regnestykket i din favør. Så still klokka, ta en dusj og gå i selskapet! Anonymkode: 3a02d...a38 5
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #4 Skrevet 30. oktober 2021 Dusjen går opp i varme og mat hos vertsskapet, så go for it! Vurder et studie i Nordnorge, her er strømprisene normale, og har vært det hele tiden. Anonymkode: d79da...1cd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå