Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er stort sett folk jeg ikke har noe til felles med, som kanskje er litt enkle, ikke har sosiale antenner, har gått livets harde skole osv... Og mange har blitt forbanna fordi jeg har sagt nei til å bli sammen, og de har bare fortsatt med å mase. Sorry hvis jeg krenker noen,  men hva annet skal jeg si? Hvorfor meg? Jeg får jo aldri kjæreste når ingen på nivå med meg selv noen gang prøver seg.  

Anonymkode: d837d...e3d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da får du ta saken i egne hender og prøve deg på de du har lyst til å bli bedre kjent med.

• Liker 8
Skrevet

Trollemor

Anonymkode: ac56a...765

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er stort sett folk jeg ikke har noe til felles med, som kanskje er litt enkle, ikke har sosiale antenner, har gått livets harde skole osv... Og mange har blitt forbanna fordi jeg har sagt nei til å bli sammen, og de har bare fortsatt med å mase. Sorry hvis jeg krenker noen,  men hva annet skal jeg si? Hvorfor meg? Jeg får jo aldri kjæreste når ingen på nivå med meg selv noen gang prøver seg.  

Er du hyggelig/høflig mot alle, og så blir det misforstått fordi de ikke er vant med at noen er hyggelige mot dem - så de mistolker det som interesse?

Det der er jævlig vanskelig. Særlig når de fra før har dårlig sosiale antenner. 

• Liker 3
Gjest Elder Millennial
Skrevet

Kanskje du skulle prøve deg på noen du liker da, ikke bare sitte å vente på at drømmemannen skal komme å banke på? Du må da i det minste møte folk på halvveien. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Trollemor

Anonymkode: ac56a...765

Nei er ikke det faktisk.

Skrevet
CrazyCatLady2500 skrev (1 minutt siden):

Er du hyggelig/høflig mot alle, og så blir det misforstått fordi de ikke er vant med at noen er hyggelige mot dem - så de mistolker det som interesse?

Det der er jævlig vanskelig. Særlig når de fra før har dårlig sosiale antenner. 

Ja, er problemet mitt, jeg er for hyggelig. Selv om jeg burde gå ut å møte noen selv så synes jeg det er vanskelig.

Skrevet

Kanskje du er ein raring sjøl :)

Du får prøve deg på nokon som er på ditt nivå då om du ikkje høyrer frå nokon på det nivået.

Anonymkode: bbadf...641

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hvilket nivå er du på da? 

Du er ofte hva du tiltrekker deg. Så om det kun er raringer, kanskje det er noe der. 🤷‍♂️

Anonymkode: 3f7d6...327

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, er problemet mitt, jeg er for hyggelig. Selv om jeg burde gå ut å møte noen selv så synes jeg det er vanskelig.

Ja 🤨 jeg hadde samme problemet da jeg var yngre, penere og singel. Så mye idiotiske «enkle» menn som ikke skjønte at jeg bare var hyggelig. For sikkerhets skyld jobba jeg bare i serviceyrker, så måtte være hyggelig. 
Sjøl om det sikkert føles rart, så må du være litt hard og kald. Ikke godta FB-forespørsler fra sånne osv. Blokkere og ignorere sms. 

• Liker 4
Skrevet
CrazyCatLady2500 skrev (1 minutt siden):

Ja 🤨 jeg hadde samme problemet da jeg var yngre, penere og singel. Så mye idiotiske «enkle» menn som ikke skjønte at jeg bare var hyggelig. For sikkerhets skyld jobba jeg bare i serviceyrker, så måtte være hyggelig. 
Sjøl om det sikkert føles rart, så må du være litt hard og kald. Ikke godta FB-forespørsler fra sånne osv. Blokkere og ignorere sms. 

Men du satte vel sikkert fortsatt pris på oppmerksomheten? 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Kanskje du er ein raring sjøl :)

Du får prøve deg på nokon som er på ditt nivå då om du ikkje høyrer frå nokon på det nivået.

Anonymkode: bbadf...641

Vet ikke om jeg er raring. Men jeg er sjenert.

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hvilket nivå er du på da? 

Du er ofte hva du tiltrekker deg. Så om det kun er raringer, kanskje det er noe der. 🤷‍♂️

Jeg er en helt vanlig person med helt vanlig jobb. Er sjenert men hyggelig når noen tar kontakt. Kanskje noen misforstår det...

• Liker 1
Skrevet

Du får prøve deg du, da. 

Anonymkode: dc29c...93a

Skrevet

På nivå med deg selv? Hva slags nivå er du på da kjære prinsesse?

Anonymkode: 93d81...ae1

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Jeg er en helt vanlig person med helt vanlig jobb. Er sjenert men hyggelig når noen tar kontakt. Kanskje noen misforstår det...

Ja, du fikk det til å virke som du var godt over gjennomsnittet i ditt forrige innlegg. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ditt sanne DNA kommer som oftest frem når man ser hvem som er interessert. Så når du sier at raringer er de eneste som prøver seg på deg da er det vel ingen tvil om at du er en raring selv?

Anonymkode: 0d1f4...6f9

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Du tar jo ikke kontakt og sjekker opp menn selv, så da får du bare forbli singel eller ta en av de som prøver seg. Du virker jo ganske arrogant her også, kanskje det gjør at mange menn styrer unna?

Anonymkode: 9e41f...ba3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...