Gå til innhold

Tenner du på dirty talk?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I en artikkel på Nettavisen skrives det at enkelte kvinner får raskere orgasme av dirty talk. Hvordan er det for kvinner og menn her på KG? 

Tenner dere på at partneren snakker dirty både før, under og etter sex? 

Noen forslag på hva du liker å høre partner si eller sier selv? 

Anonymkode: 0c443...e07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, kan absolutt nå toppen raskere med dirty talk. Liker å høre hvordan jeg føles, hva som er deilig, kan godt og være beskrivende for hva han gjør eller vil gjøre.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje, men mannen min er ikke så god på det, føler det blir mest kleint. Lyder er bedre sånn sett. Kanskje vi kunne øvd oss opp litt? Får følge denne tråden😁

Anonymkode: d3e2a...391

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kan komme av bare dirty talk. Altså helt hands off. 

Anonymkode: 2f0ce...b44

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elder Millennial

Nei, det er ikke min greie. Han kan godt stønne masse, spe på med ett og annet ord om at det er deilig eller at jeg er deilig, men ett helt foredrag er ikke det som får meg over kanten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior

Selvfølgelig tenner jeg på det. Spesielt før og under sex. Etter sexen er jeg sliten og trøtt, men er jo sexy med litt dirty talk likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker godt å kunne snakke dirty både før og under sex. At både partneren og jeg gjør det.

Liker å høre at hun stønner og kan snakke litt og ikke bare er helt stille. At hun sier hva hun liker og hvordan jeg kjennes inni henne. Eller at hun ber meg knulle henne...hardere....fortere...sakte...dypere eller at jeg skal sprute inni henne. Kommer fort som et skudd da. 😉

Blir oftest kun korte ord om hvor deilig, våt og trang hun er og hvor deilig det er å være inni henne. 

Liker at de mer vulgære ord som kuk og fitte kan brukes under dirty talk. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting som får meg så igang som når dama forteller meg hvordan hun liker å bli pult. Gjerne historier om spennende ganger hun har blitt pult av andre. 

Anonymkode: d39f2...69a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For min del tror jeg at jeg tenner på det når det ikke er hensikten å snakke dirty talk, men faller seg naturlig å si noe dirty. 

Anonymkode: 0fb9a...b49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja og nei. Dirty talk kan være veldig sexy, men alle liker ikke det samme så man bør snakke om det, som med alle ting. En ting jeg ikke liker er å bli kalt "daddy". Eksen kalte meg det i senga og jeg ba henne slutte, men hun ville ikke så jeg sa noe ala "sug meg mamma" og hun freaka ut og kalte meg ekkel. Jeg forklarte at det var sånn jeg følte når hun kalte meg daddy og det var først da hun skjønte hva jeg mente. Kommunikasjon er alt.

Anonymkode: 8650f...637

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kona pleier å bli litt løssluppen visst hun har drukket. Og kan komme med at vi skulle hatt med oss en mann til trekant og slikt. Synes det er opphissende

Anonymkode: 17dc5...ee0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig så synes jeg at dirty talk på norsk er utrolig kleint. Partneren min er fra USA, og derfor så funker det bra, men på norsk blir det utrolig rart for meg.

Anonymkode: ad6fb...223

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, AnonymBruker said:

Kona pleier å bli litt løssluppen visst hun har drukket. Og kan komme med at vi skulle hatt med oss en mann til trekant og slikt. Synes det er opphissende

Om du synes det er digg så kan du se for deg hvor hard du blir om hun runker deg mens hun forteller om når hun ble fingra av en fyr under kjolen sist hun og venninene var på byen. 

Anonymkode: d39f2...69a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Det sies at kun barn og fulle folk er ærlige. Skulle ønsket at dama mi kom med slike innrømmelser, da skulle vi nok oppfylt drømmen! :herremann::sexy::herremann:

Anonymkode: c0c0c...b1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...