AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #1 Skrevet 30. oktober 2021 Har vært i denne situasjonen flere ganger og ender pokker meg alltid opp med å ta et feil valg. Jeg veier ulemper og fordeler hver gang, jeg leser meg opp på bedriftene, og jeg står alltid i samme dilemma hver gang. Og hver gang jeg tar et valg, så angrer jeg og da er det for sent. Det kunne like greit være at det andre valget også ville vært feil, men det kan jeg jo aldri vite. Blir liksom aldri sikker i min sak ang hvilken jobb jeg skal ta, og av en eller annen grunn så klarer jeg å alltid ta et valg jeg ikke er fornøyd med. Hvordan får man bukt med et slikt problem? Når ingen magefølelse sier enten eller eller, og man bare må ta et valg og valget etter det er gjort ikke føles bra og det er ingen vei tilbake? Anonymkode: 53f54...db2
stan Skrevet 30. oktober 2021 #2 Skrevet 30. oktober 2021 Kast kron-mynt. Før du ser på hva det ble, legg merke til hva du håper det blir. Hvis valgene er såpass likeverdige så er det detaljene som får avgjøre. Basert på egen erfaring vil man alltid lure på hva livet ville blitt om man valgte anderledes. Lykke til. 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #3 Skrevet 30. oktober 2021 I tillegg til kronekastet ville jeg satt meg ned å laget en pro/con liste. Og for å gjøre listen hakke bedre kan du også kanskje la de viktige tingene få litt mer tyngde. Kanskje betyr reisetid mye for deg så den som har kortest får kanskje 1.5 poeng mens for noe som kanskje er mindre viktig som fri telefon får 1poeng. Anonymkode: d56f2...a03
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå