Gå til innhold

Det eneste jeg misunner overvektige damer er fettet i ansiktet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært slank hele livet mitt, og nå når jeg er rundt 50 år har ansiktet begynt å henge og jeg har fått volumtap.

Linjene har jeg tatt med botox de siste fem årene, men vet ikke om jeg orker å sprøyte inn fillere for å fylle ut kinnene.

Jeg ser at mange damer på min alder som er overvektige, ikke har hverken linjer eller volumtap.

Det finnes jo selvfølgelig tynne damer som heller ikke har volumtap i ansiktet men de har kanskje hatt stram hud i ansiktet hele livet, og ikke bollekinn som har mistet volumet.

Anonymkode: 43ece...c20

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjekt at vi tjukkaser her noen fordeler, da! 😊

Anonymkode: 6b6bf...009

• Liker 12
Skrevet

Du er mye penere enn noen overvektig person, syne jeg da. 

Anonymkode: d11c5...ee9

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg har vært slank hele livet mitt, og nå når jeg er rundt 50 år har ansiktet begynt å henge og jeg har fått volumtap.

Linjene har jeg tatt med botox de siste fem årene, men vet ikke om jeg orker å sprøyte inn fillere for å fylle ut kinnene.

Jeg ser at mange damer på min alder som er overvektige, ikke har hverken linjer eller volumtap.

Det finnes jo selvfølgelig tynne damer som heller ikke har volumtap i ansiktet men de har kanskje hatt stram hud i ansiktet hele livet, og ikke bollekinn som har mistet volumet.

Jeg er høy og har gått ned fra 66/67-61 kg. Syns ikke på linjer, har godt med volum i ansiktet fortsatt. Men kinnbein er litt tydeligere og det gjør ingenting. Er 48. 

Anonymkode: 4b74b...a47

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Kjekt at vi tjukkaser her noen fordeler, da! 😊

Anonymkode: 6b6bf...009

Nå er det slik at noen kilo for mye alene ikke er spesielt foryngende. 

Skrevet

Ulemper og fordeler med alt, formfulle damer har mindre rynker og større bryster, det er pent synes jeg. Hilsen en som verken er tykk eller tynn, men litt rynkete.

Anonymkode: 15b4a...5a4

• Liker 1
Skrevet

Ja helt enig med ts. Jeg er 33 og slank, og syns allerede jeg ser dratt og skrapa ut i ansiktet.

Anonymkode: 66d02...1b8

• Liker 3
Skrevet

Ts her.

Sist vinter gikk jeg ned nesten 5 kg ufrivillig på grunn av mageproblemer, og da mistet jeg nesten alt fettet på overkroppen /brystene og ansiktet. Har prøvd å legge på meg igjen, men da legger det seg bare rundt magen😒

Jeg er en 175 cm høy og 60-61kg

Skrevet

Det stemmer nok ts. Tynne damer som kommer opp i årene får veldig fort rynker. Mens de med mer kjøtt på beina holder seg bedre. 

Anonymkode: 2bc95...0e4

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Har prøvd å legge på meg igjen, men da legger det seg bare rundt magen😒

" Spis sunne fettsyrer. Visse fettsyrer, først og fremst omega-3, har evnen til å stimulere fettforbrenningen og redusere fettinnlagringen. Kroppen behøver fett for å forbrenne fett. Uten tilførsel av tilstrekkelig mengde fett, vil kroppen tviholde på sitt eget kroppsfett og fettforbrenningen vil gå ned drastisk. Forslagsvis 9-15 gram daglig av omega-3 syrer er tilstrekkelig. Dette tilsvarer 100-150 gram fet fisk eller en spiseskje med eksempelvis linfrøolje eller annen olje med flerumettede fettsyrer; Udos’s Choice. "http://www.trening.no/treningstips/slik-blir-du-kvitt-magefettet/.

Anonymkode: b2009...c67

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

" Spis sunne fettsyrer. Visse fettsyrer, først og fremst omega-3, har evnen til å stimulere fettforbrenningen og redusere fettinnlagringen. Kroppen behøver fett for å forbrenne fett. Uten tilførsel av tilstrekkelig mengde fett, vil kroppen tviholde på sitt eget kroppsfett og fettforbrenningen vil gå ned drastisk. Forslagsvis 9-15 gram daglig av omega-3 syrer er tilstrekkelig. Dette tilsvarer 100-150 gram fet fisk eller en spiseskje med eksempelvis linfrøolje eller annen olje med flerumettede fettsyrer; Udos’s Choice. "http://www.trening.no/treningstips/slik-blir-du-kvitt-magefettet/.

Jeg prøver å spise mest mulig proteiner til tross for at jeg ikke tåler melkeprodukter og egg. Spiser fet fisk flere ganger i uken både som middag og pålegg.

Ts

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Nå er det slik at noen kilo for mye alene ikke er spesielt foryngende. 

Nja. Jeg er 52 år, 175cm og veier 70 kilo. Fortsatt normalslank men ikke sylfide. Spiser sunt og trener og har fylde i ansiktet. Var 60 kilo for et par år siden og da ble jeg gammel og dradd. Så litt ekstra er bare bra for utsende når man blir eldre.

Anonymkode: 223d9...129

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Jeg prøver å spise mest mulig proteiner til tross for at jeg ikke tåler melkeprodukter og egg. Spiser fet fisk flere ganger i uken både som middag og pålegg.

Ts

Hvorfor og hvor mye proteiner pr dag?

Husk at overdrivelse av proteininntak fører til at det legger seg skadelig fett rundt innvollene.

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Husk at overdrivelse av proteininntak fører til at det legger seg skadelig fett rundt innvollene.

+ at det I tillegg kan føre til andre skader.

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Ikke lenge siden jeg tok ultralyd av magen, og mitt vicerale fett er minimalt sa legen.

Jeg trener styrke og ønsker å øke muskelmassen.

Har regnet ut at jeg må ha 80-100 gram proteiner per dag, men klarer ikke det hver dag.

Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...