AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #1 Skrevet 30. oktober 2021 Ok Vi har vært sammen i 2 år og har ett barn sammen. Han har aldri vært sånn veldig aktiv på snap, har fort gått 4-7 timer mellom hver gang han har vært pålogget. Nå i det siste så er han superaktiv. Snapscoren stiger ikke sånn veldig raskt. Blir bare så usikker. Er paranoid? Hva hadde dere tenkte?Vi er i slutten av tredveårene. Anonymkode: 177fe...bc7
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #2 Skrevet 30. oktober 2021 Så dere har et veldig lite barn sammen? Han kjeder seg vel litt og snapper med kompiser. Anonymkode: cbee1...8c9
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #3 Skrevet 30. oktober 2021 Kjeder seg. Søker kanskje spenning. Aner ikke. Anonymkode: 2c25c...a9c 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #4 Skrevet 30. oktober 2021 Om du sitter å følger med på snapscoren til typen din har dere vel andre problemer enn at du lurer på hva han driver med. Anonymkode: 87148...736 14
Daria Skrevet 30. oktober 2021 #5 Skrevet 30. oktober 2021 Spør ham? Forutsatt at du har en god forklaring på hvorfor dette er noe du følger med på... 1
Maggi2 Skrevet 30. oktober 2021 #6 Skrevet 30. oktober 2021 Det kunne aldri falle meg inn å gidde å holde rede på mannen sin snapscore. Ja, du virker litt paranoid. 2
Nåleputa Skrevet 30. oktober 2021 #7 Skrevet 30. oktober 2021 Her ville jeg hatt følehorna ute. Forstår deg godt. 🥰 Endret reaksjonsmønster er en varsellampe😘 10
Slut Skrevet 30. oktober 2021 #9 Skrevet 30. oktober 2021 (endret) AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Ok Vi har vært sammen i 2 år og har ett barn sammen. Han har aldri vært sånn veldig aktiv på snap, har fort gått 4-7 timer mellom hver gang han har vært pålogget. Nå i det siste så er han superaktiv. Snapscoren stiger ikke sånn veldig raskt. Blir bare så usikker. Er paranoid? Hva hadde dere tenkte?Vi er i slutten av tredveårene. Anonymkode: 177fe...bc7 Snaper ham når dere er at med hverandre? Altså bilder av det dere gjør eller lignande? Eller brukar ham ikke snap når dere er sammen? Viss ikke du ser ham bruker snap og snapscoren hans stiger så hadde jeg nok blitt litt "bekymret" Endret 30. oktober 2021 av Slut 4
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #10 Skrevet 30. oktober 2021 Slut skrev (35 minutter siden): Snaper ham når dere er at med hverandre? Altså bilder av det dere gjør eller lignande? Eller brukar ham ikke snap når dere er sammen? Viss ikke du ser ham bruker snap og snapscoren hans stiger så hadde jeg nok blitt litt "bekymret" Nei han åpner snap sjelden når vi er sammen🙄 Anonymkode: 177fe...bc7
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #11 Skrevet 30. oktober 2021 Fullstendig klar over at jeg virker paranoid😩 men feks da, hvis han stikker en tur på butikken og blir borte en times tid, så åpner han snappen konstant. Sånn hvert 10 min liksom. Han gjorde ikke det før🧐 Anonymkode: 177fe...bc7
Slut Skrevet 30. oktober 2021 #12 Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei han åpner snap sjelden når vi er sammen🙄 Anonymkode: 177fe...bc7 Det jeg skriver nå blir sikkert veldig upopulært men viss du mistenker noe så bør du kanskje gå inn på snapen på mobilen hans og sjekke? Håper jeg slepper å få masse drit for denne kommentaren, tenker bare at det kan være lurt å se om du finner noe som ikke bør være der. Er jo rart at snapscoren hans stiger men han bruker snap sjelden når dere er sammen🤷♀️ jeg hadde en mistanke om at noe gale var på gang i det forrige forholdet mitt og det viste seg at magefølelsen var rett. Hadde jeg ikke sjekket mobilen hans så hadde jeg nok vært i det forholdet enda. 14
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #13 Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Fullstendig klar over at jeg virker paranoid😩 men feks da, hvis han stikker en tur på butikken og blir borte en times tid, så åpner han snappen konstant. Sånn hvert 10 min liksom. Han gjorde ikke det før🧐 Anonymkode: 177fe...bc7 Så du sitter og ser på snapscoren hans 6 ganger i timen? Anonymkode: cbee1...8c9 1
applestories Skrevet 30. oktober 2021 #14 Skrevet 30. oktober 2021 Aner ikke hva snapscore er, men er det virkelig slik at andre kan følge med på hvor ofte man åpner appen? Og dette går folk med på frivillig?
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #15 Skrevet 30. oktober 2021 Har du alltid sjekket score? Husk at magefølelsen som regel alltid er rett. Anonymkode: 5eda5...45c 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #16 Skrevet 30. oktober 2021 applestories skrev (1 time siden): Aner ikke hva snapscore er, men er det virkelig slik at andre kan følge med på hvor ofte man åpner appen? Og dette går folk med på frivillig? Ikke hvor ofte man åpner appen. Hvor mange ganger man sender/mottar snap. Anonymkode: cbee1...8c9
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #17 Skrevet 31. oktober 2021 Slut skrev (13 timer siden): Det jeg skriver nå blir sikkert veldig upopulært men viss du mistenker noe så bør du kanskje gå inn på snapen på mobilen hans og sjekke? Håper jeg slepper å få masse drit for denne kommentaren, tenker bare at det kan være lurt å se om du finner noe som ikke bør være der. Er jo rart at snapscoren hans stiger men han bruker snap sjelden når dere er sammen🤷♀️ jeg hadde en mistanke om at noe gale var på gang i det forrige forholdet mitt og det viste seg at magefølelsen var rett. Hadde jeg ikke sjekket mobilen hans så hadde jeg nok vært i det forholdet enda. Har vært inne på tanken. Men han har kode. Så blir desverre litt vanskelig 😌 Anonymkode: 177fe...bc7
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #18 Skrevet 31. oktober 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Har du alltid sjekket score? Husk at magefølelsen som regel alltid er rett. Anonymkode: 5eda5...45c Ja jeg har alltid hatt en viss oversikt. Har en dårlig magefølelse for å være ærlig. Har bare ikke lyst til å tro det. Han virker liksom ikke som typen til å være utro. Anonymkode: 177fe...bc7
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #19 Skrevet 31. oktober 2021 Har aldri sjekket snap-scoren hans... Har alltid hatt en mann som har avslappet forhold til egen telefon. Jeg har koden, og låner den for eksempel for å finne egen telefon (surrehue...). Han åpner meldinger og snap på senga og sofaen, uten tanke på at jeg er i nærheten. Tenker hemmelighold rundt telefon er større rødt flagg enn score i seg selv. Anonymkode: f274f...d35 3
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #20 Skrevet 31. oktober 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Har vært inne på tanken. Men han har kode. Så blir desverre litt vanskelig 😌 Anonymkode: 177fe...bc7 Har ei venninne som gjorde følgende: Sa hun hadde glemt telefonen på jobb. Og at hun hadde lovet å ringe noen. Nekter han å låne bort telefonen: et enormt, rødt flagg. Hun ringte, men ruslet så bort fra stua, stengte en dør bak seg. La på da hun var ferdig å snakke, men gikk ikke rett ut i stua igjen. Da han røsket opp døra visste hun... Anonymkode: f274f...d35 9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå