AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #1 Skrevet 30. oktober 2021 At noen av fri vilje oppsøker store folkemengder og synes det er GØY er for meg helt uforståelig! Noen ganger kunne jeg ønske at jeg forstod hva som er gøy med å ikke kunne prate pga høy lyd, ha kun noen cm å bevege seg på, folk som dytter, laaange køer, bruke masse penger, folk som er fulle osv…synes det er et helvete! Halloweenfest på byen-som masse mennesker gleder seg til-hva gleder man seg til med det? Anonymkode: bab84...f0c
Silva Pluvialis Skrevet 30. oktober 2021 #2 Skrevet 30. oktober 2021 (endret) Enig, 🙈 Endret 4. oktober 2022 av Tvillingsjel
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #3 Skrevet 30. oktober 2021 Gjenferdet skrev (Akkurat nå): Enig, men nå er jeg tidenes mest introverte, sånn cirka. Jeg synes fest er et mas uten sidestykke. Jeg får smerter i kroppen av å bevege meg inne på en bar. Musikken dunker i hele kroppen. Det gjør direkte vondt. Fatter ikke at noen orker å jobbe på utesteder, jeg. 🙈 Helt enig-og jeg er også veldig introvert, men har litt vanskelig for å akseptere at jeg ikke kan glede meg over ting som «vanlige» mennesker gjør-føler meg unormal som hater alt dette-unnvikende pf også da🙄 Anonymkode: bab84...f0c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå