Gå til innhold

Kjenner menn om det er bæsj i endetarmen ved vaginalt samleie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og i så fall, er det å foretrekke? Det blir jo trangere om man er fylt opp i begge hull.

Anonymkode: d511e...394

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke. Jeg staker ikke i dritt. 

Men du finner sikkert noen sykinger som liker både bæsj og avføringslukt både den ene og andre veien, mens andre ikke gjør det, så tenker det er individuelt det du spør om. Altså, ingen fasit, uansett hvem og hva som svarer. 

Anonymkode: f10c2...c7e

• Liker 1
Skrevet

Usikker. Aldri prøvd og skal ikke prøve det heller

Anonymkode: bfba3...f60

Skrevet

Åjaa... ser du nå mener om man kjenner bæsj i endetarm ved VAGINALT samleie. 

Nei, det har jeg aldri kjent. Men endetarmen er da vel ikke full av avføring? Avføringen ligger vel oppe i tarmen... 

Greit at penishodet er følsomt, men det er ikke så komplekst følsomt at man kan drive på med "diagnostikk" innomhus.

• Liker 16
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vet ikke. Jeg staker ikke i dritt. 

Men du finner sikkert noen sykinger som liker både bæsj og avføringslukt både den ene og andre veien, mens andre ikke gjør det, så tenker det er individuelt det du spør om. Altså, ingen fasit, uansett hvem og hva som svarer. 

Leste du spørsmålet eller?  

Ts; jeg har aldri kjent det, men eksen taklet heller ikke å ha sex hvis hun hadde følelsen av å måtte på do. 

Anonymkode: f1b85...a57

Skrevet

Kjenner ikke det, nei. Med mindre tilfeldighetene har sørget for at kona enten alltid har vært tom eller full i tarmen alle de tusen gangene vi har hatt samleie opp gjennom årene. Jeg har hvertfall ikke merket noe forskjell fra gang til gang. 

Anonymkode: 0cc38...46a

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men endetarmen er da vel ikke full av avføring? Avføringen ligger vel oppe i tarmen... 

Hvor tror du avføringen er, når du begynner å kjenne at du må drite?  Hvorfor tror du mange stresser med å tømme seg før analsex?  Lukkemuskelen er forholdsvis langt ut i systemet, og innenfor der kan du treffe på både stort og smått.  

• Liker 3
Gjest laPistola
Skrevet

Hvis du stikker en finger opp i vagina når du har avføring på vei, kjenner du det? Jeg gjør det, noen ganger hvis jeg vil framskynde do besøket presser jeg på på denne måten. Jeg vil anta at en penis vil kjenne det akkurat som en finger. Ja, det blir trangere. Jeg har aldri forsøkt og ha samleie sånn, vil helst på do først. Vil anta det kan skje uhell? På samme måte som når jeg vil ha fortgang med fingertrikset 🤷‍♀️Mulig det er og foretrekke hvis en har full kontroll, eller rett og slett gir beng i om det skulle komme avføring. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvor tror du avføringen er, når du begynner å kjenne at du må drite?  Hvorfor tror du mange stresser med å tømme seg før analsex?  Lukkemuskelen er forholdsvis langt ut i systemet, og innenfor der kan du treffe på både stort og smått.  

Men men... hvis du skal ha større avføring liggende i endetarmen under sex, så må du jo være så dritartrengt at du holder på å gjøre ifra deg der og da. Man kan da vel ikke drive på å ha sex i denne tilstanden? 

• Liker 3
Skrevet

Ts her, takk for svar. Grunnen til at jeg spør er at jeg selv kjenner det veldig godt hvis jeg tar en finger inn i skjeden. Da kan jeg også kjenne om avføringen er normal eller om den er små kuler, som jo kan skje en gang i blant. Lurer derfor på om jeg har unormalt tynn vegg mellom skjeden og tarmen. Pga dette er det også enkelt for meg å være sikker på at jeg er helt tømt før sex. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ts her, takk for svar. Grunnen til at jeg spør er at jeg selv kjenner det veldig godt hvis jeg tar en finger inn i skjeden. Da kan jeg også kjenne om avføringen er normal eller om den er små kuler, som jo kan skje en gang i blant. Lurer derfor på om jeg har unormalt tynn vegg mellom skjeden og tarmen. Pga dette er det også enkelt for meg å være sikker på at jeg er helt tømt før sex. 

Jeg vil anta at en finger er mer følsom for ujevnheter inne i skjeden enn en erigert penis, som ofte ikke kjenner forskjell annet enn grad av stramhet og friksjon. Men tror ikke avføring i endetarmen er noe noen kjenner eller merker forskjell på med en penis. Har aldri opplevd eller hørt om fenomenet før.

• Liker 6
Skrevet
3 minutter siden, laPistola said:

Hvis du stikker en finger opp i vagina når du har avføring på vei, kjenner du det? Jeg gjør det, noen ganger hvis jeg vil framskynde do besøket presser jeg på på denne måten. Jeg vil anta at en penis vil kjenne det akkurat som en finger. Ja, det blir trangere. Jeg har aldri forsøkt og ha samleie sånn, vil helst på do først. Vil anta det kan skje uhell? På samme måte som når jeg vil ha fortgang med fingertrikset 🤷‍♀️Mulig det er og foretrekke hvis en har full kontroll, eller rett og slett gir beng i om det skulle komme avføring. 

Takk for svar laPistola. Jeg bruker faktisk fingeren opp i skjeden hver gang jeg skal på do, for da går det utrolig fort, mye raskere enn om man sitter og presser. Det tar meg liksom maks 10 sekunder å tømme helt, ganske praktisk. 

Er det noen leger som kan si noe om dette er negativt i det lange løp? Jeg får jo ikke trent opp muskelen til å presse på, kanskje det skaper problemer når jeg blir gammel?

Jeg har fått tilbakemeldinger fra ekskjærester om at tarmen min er skinnende ren, det kommer aldri antydning til avføring under analsex. Det tror jeg kan komme av måten jeg får tømt alt på en gang når jeg bruker fingeren høyt opp i skjeden når jeg må på do, det er liksom aldri noen rester igjen som ikke blir presset ut🤷‍♀️

Er det flere her enn oss som gjør dette? Jeg har alltid lurt på om det er vanlig.

Skrevet

Ikke merket det med penis men med fingring så har jeg merket det. 

Anonymkode: 0a841...492

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Takk for svar laPistola. Jeg bruker faktisk fingeren opp i skjeden hver gang jeg skal på do, for da går det utrolig fort, mye raskere enn om man sitter og presser. Det tar meg liksom maks 10 sekunder å tømme helt, ganske praktisk. 

Er det noen leger som kan si noe om dette er negativt i det lange løp? Jeg får jo ikke trent opp muskelen til å presse på, kanskje det skaper problemer når jeg blir gammel?

Jeg har fått tilbakemeldinger fra ekskjærester om at tarmen min er skinnende ren, det kommer aldri antydning til avføring under analsex. Det tror jeg kan komme av måten jeg får tømt alt på en gang når jeg bruker fingeren høyt opp i skjeden når jeg må på do, det er liksom aldri noen rester igjen som ikke blir presset ut🤷‍♀️

Er det flere her enn oss som gjør dette? Jeg har alltid lurt på om det er vanlig.

Det er ikke lurt å gjøre det til en vane. Har lest om det der, men husker ikke hvor eller hvorfor. Bare at du ikke bør gjøre det. 

• Liker 3
Gjest laPistola
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Det har jeg faktisk aldri tenkt på. Det kan sikkert stemme at en ikke får trent opp muskelen. Jeg gjør det langt fra alltid selv, bare når jeg skal noe og ikke har tid til og vente , som hvis jeg har avføring på vei når jeg skal på jobb, ha sex osv. Max 1 gang i uken. Kanskje lurt og presse « naturlig» noen ganger 🤔 

det er helt sikkert flere som gjør det, men vet ikke hvor vanlig det er.. aldri diskutert dette med venninner liksom. Sikkert fått med flere ved og snakke om det her 😅 enten blir man tipset eller oppdager det ved en tilfeldighet . 

Skrevet
laPistola skrev (1 time siden):

Gjør samme trikset 🙃 bare mye oftere 

Anonymkode: 3bec7...fc5

Skrevet

Treffer man endetarmen når man har vaginalt samleie? Kan man ta på avføring via vagina? Ikke anal, men vagina? Jeg lærte det stikk motsatte når jeg gikk på skolen og har hele livet trodd at vagina og anus er adskilt av indre organer...

Anonymkode: 18008...9ae

Skrevet

Endetarmen går til anus. Avføring ender opp i endetarmen og det går til ræva. Avføring går ikke til "tissen" - penis eller vagina, men til ræva. Nå er jeg så forvirra at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg.

Anonymkode: 18008...9ae

Skrevet

Hva???? Nei.

Anonymkode: c532a...0f5

Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg gjør akkurat det samme, og to av de fire venninnene jeg har diskutert det med gjør det også slik. Ikke hver gang, men om man har dårlig tid eller hvis man er litt forstoppet for eksempel. 

Som bifil kvinne kan jeg bekrefte at man absolutt føler det fra innsiden ved fingring, men jeg tror ikke menn legger to og to sammen og dermed ikke registrerer hva de faktisk merker. Jeg mistenker dette fordi flere menn har påpekt at jeg er ekstra trang noen dager, og det er alltid dagene hvor jeg etter noen timer må bæsje. 

Og dere som lurer på om man kan ha sex i denne tilstanden: vi snakker ikke om idet bæsjen er klar for å komme ut, altså. Det er når den nærmer seg.. 😅

Anonymkode: cbd7d...670

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...