Gå til innhold

kvinner som er i kjærlighetsforhold til en yngre person

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er visstnok mange kvinner som har kjæreste som er fra 25-29 år, og hun har passert 40 år. Hva er grunnen at de ikke velger å bo sammen?

Anonymkode: 84d83...766

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud, det er tråd nummer 79 om samme tema bare denne uken. Hvor er kreativiteten og fantasien blitt av?

Anonymkode: d5bc2...0af

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er visstnok mange kvinner som har kjæreste som er fra 25-29 år, og hun har passert 40 år. Hva er grunnen at de ikke velger å bo sammen?

Ikke velger å bo sammen?  Det er vel alltid vanlig å ikke bo sammen i starten av et forhold, uansett alder,  men jeg vet om flere slike par (med stor aldersforskjell) som bor sammen. Disse har vært kjærester en tid før de flyttet sammen da, som de fleste andre par.

Anonymkode: 41802...17d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Herregud, det er tråd nummer 79 om samme tema bare denne uken. Hvor er kreativiteten og fantasien blitt av?

Anonymkode: d5bc2...0af

hallo, det har jeg ikke fått med meg, men det forteller meg at det er det som oppleves fra ulike hold i ulike deler i landet. 

Fikk du konklusjoner i de andre 79 temaene?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ikke velger å bo sammen?  Det er vel alltid vanlig å ikke bo sammen i starten av et forhold, uansett alder,  men jeg vet om flere slike par (med stor aldersforskjell) som bor sammen. Disse har vært kjærester en tid før de flyttet sammen da, som de fleste andre par.

Anonymkode: 41802...17d

jeg snakker om de som er i etablert forhold over ett år. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

jeg snakker om de som er i etablert forhold over ett år. 

Ja , det kan du lure på😂 kanskje gnisten og spenningen varer lenger når man ikke blir sofa -griser ☺️Det kan og ha praktiske årsaker som jobb , barn som ikke ønsker steforeldre etc .  Jeg lurer på hvorfor så mange lurer på hva andre gjør m livet sitt jeg. Skaff deg et liv selv TS. Så slipper du å gruble på hva en kvinne i 40 årene å hennes unge kjæreste gjør på☺️

• Liker 1
Skrevet

Det er fordi Karen kun skal ha sex

Anonymkode: a4cca...047

Skrevet

Det er fordi Karen kun skal ha sex

Anonymkode: a4cca...047

Også jeg som trodde at Karen bare ville snakke med sjefen...

Anonymkode: aa3da...394

Skrevet
NiceOrNothing skrev (1 minutt siden):

Ja , det kan du lure på😂 kanskje gnisten og spenningen varer lenger når man ikke blir sofa -griser ☺️Det kan og ha praktiske årsaker som jobb , barn som ikke ønsker steforeldre etc .  Jeg lurer på hvorfor så mange lurer på hva andre gjør m livet sitt jeg. Skaff deg et liv selv TS. Så slipper du å gruble på hva en kvinne i 40 årene å hennes unge kjæreste gjør på☺️

det kan være kvinnene vil ha større utvalg. Og kanskje noe frykt ovenfor hva familie og venner vil si. 

Skrevet

det kan være kvinnene vil ha større utvalg. Og kanskje noe frykt ovenfor hva familie og venner vil si. 

Det kan hende en såpass moden kvinne foretrekker å ha kjæreste uten å bli sambo . Å det tenker jeg må være helt opp til dem . D holder gnisten lenger når man slipper å dele hverdagene . Bare til info 😂😘

• Liker 1
Skrevet

Jeg var 42 og samboeren min 25 da vi traff hverandre og vi flyttet i hvert fall sammen etter litt mindre enn et år.

• Liker 2
Skrevet

det er nok litt pinlig å ha såpass stor aldersforskjell…🙈

Anonymkode: ae1ee...814

• Liker 2
Skrevet

LOL for noe sprøyt.

Kvinner er kun sammen med eldre menn.

Anonymkode: e7ac2...603

• Liker 1
Skrevet
asterix skrev (2 minutter siden):

Jeg var 42 og samboeren min 25 da vi traff hverandre og vi flyttet i hvert fall sammen etter litt mindre enn et år.

ja, slik jeg ser det også, så vil man jo knyte sterkere og sterkere bånd med hverandre. 

Skrevet

LOL for noe sprøyt.

Kvinner er kun sammen med eldre menn.

Anonymkode: e7ac2...603

Hehe. Nei.

Anonymkode: 2bfde...d5d

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

det er nok litt pinlig å ha såpass stor aldersforskjell…🙈

Anonymkode: ae1ee...814

jeg vil jo tro yngre menn har virkelig nådd til hennes hjerte. 

Skrevet

men en kan jo stille spørsmålet, kanskje kvinnen ønsker at mannen vil flytte inn til henne, men mannen motverger seg det.

Skrevet

men en kan jo stille spørsmålet, kanskje kvinnen ønsker at mannen vil flytte inn til henne, men mannen motverger seg det.

Å det kan være motsatt. At den eldre kvinnen elsker å bo alene ,  å at kjæresten bor et stykke unna , folk som har vært oppi samlivsbrudd før , stresser ikke m å bli samboer , uansett alder . Sær interesse å sitte å lure på andres privatliv ?? 

Skrevet

Fornuftige kvinner. Modne damer er bedre enn de unge. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg liker kun yngre menn og er ikke interessert i noe seriøst med eldre menn. 

Anonymkode: 86126...941

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...