Gå til innhold

Er det virkelig så rart å ikke vil ha en partner å leve med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får til det kjedsommelige spørsmålet om jeg ikke skal få meg en partner å leve med.

Men jeg ønsker ikke det, jeg trives med å være alene og vet at jeg er så sær at jeg hadde klikket på en som skulle påvirke hvordan jeg lever.

Er det virkelig så rart at noen ønsker å være alene?

Anonymkode: 87670...1c9

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Får til det kjedsommelige spørsmålet om jeg ikke skal få meg en partner å leve med.

Men jeg ønsker ikke det, jeg trives med å være alene og vet at jeg er så sær at jeg hadde klikket på en som skulle påvirke hvordan jeg lever.

Er det virkelig så rart at noen ønsker å være alene?

Anonymkode: 87670...1c9

Nei, jeg tenker det er helt naturlig. Det er ikke nødvendigvis lett å leve i en tosomhet over flere år, og at begge er fornøyd med hverandre, klarer å gi hverandre tid, rom og alt det andre. 

Anonymkode: 46e4b...27a

Skrevet

Ikke ta det så fornærmende. Folk er bare nysgjerrige. 

Anonymkode: 0ce28...463

Skrevet

Nei det ikke rart, mange foretrekker singelivvet. Særlig folk som har allerede har prøvd hvordan det er å leve med en partner, og erfart de mange ulempene og begrensningene det innebærer.

Anonymkode: 00230...d08

• Liker 1
Skrevet

Problemet er at «det er naturlig å finne seg en partner». Når noen velger noe som går mot det man tenker er naturlig, da reagerer de.

Det er en grunn til at spørsmålene kommer trillene, «skal ikke du finne deg en partner», «skal ikke dere gifte dere?», «skal ikke dere få barn?».

Spørsmål om alle de tingene mange mener er naturlige steg i livet, er noe som blir spurt. For mange har vanskelig med å forstå at noen kan velge det bort.

Tror ikke vi som er alene kan noen gang klare å overbevise andre rundt om at vi har det fint alene dessverre. Men det viktigste er jo at vi har det bra. 

Anonymkode: fac16...558

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...