AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #1 Skrevet 30. oktober 2021 Jeg ser stadig vekk at folk blir hengt ut med navn og bilde. Nå sist har jeg vurdert og å varsle, men hele varsel- systemet på Facebook er helt idiotisk. Når man må varsle om trakassering eller uthenging må det enten være deg selv eller en venn. Hvorfor er det ikke mulig og å varsle noen som ikke ligger på vennelista? Anonymkode: 1d064...004
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #2 Skrevet 30. oktober 2021 Jeg henger ut alle som skriver dumme ting i kommentarfeltet på nyhetsartikler på Facebook. Det har jeg tenkt til å fortsette med. Anonymkode: 97078...100 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #3 Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg henger ut alle som skriver dumme ting i kommentarfeltet på nyhetsartikler på Facebook. Det har jeg tenkt til å fortsette med. Anonymkode: 97078...100 Hva er dumme ting? Hyggelig du…… Det verste jeg ser i kommentarfeltet, er «tøffe» folk som skal «sette på plass» de som kanskje har uttalt seg litt klønete. Ofte lirer disse «tøffe» folkene av seg alt mulig. Det er så mange dumme tøffinger, som tror de kan alt…, Anonymkode: 232f7...d43
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #4 Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva er dumme ting? Hyggelig du…… Det verste jeg ser i kommentarfeltet, er «tøffe» folk som skal «sette på plass» de som kanskje har uttalt seg litt klønete. Ofte lirer disse «tøffe» folkene av seg alt mulig. Det er så mange dumme tøffinger, som tror de kan alt…, Anonymkode: 232f7...d43 Henger typisk ut de som viser at de enten ikke har skjønt artikkelen som omtales, eller i en del tilfeller, ikke engang lest den. Hvis det er å tøffe seg så lever jeg fint med å være en som tøffer seg. For meg er det viktig at folk setter seg grundig inn i ting de uttaler seg om. Anonymkode: 97078...100 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #5 Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva er dumme ting? Hyggelig du…… Det verste jeg ser i kommentarfeltet, er «tøffe» folk som skal «sette på plass» de som kanskje har uttalt seg litt klønete. Ofte lirer disse «tøffe» folkene av seg alt mulig. Det er så mange dumme tøffinger, som tror de kan alt…, Anonymkode: 232f7...d43 Helt enig, og folk bør tenke på at det kan få juridiske konsekvenser. Hvis man gjør dette er man ikke nødvendigvis mye gjennomtenkt Anonymkode: 1d064...004
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå