Gå til innhold

Er lunkent sitronvann sunt på morgenen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt om dette før og ser noe om det på nett i dag. Skal det liksom rense og sette "noe" i gang? :klo: 

Driver noen her på med dette og hva er forholdet sitronsaft (kjøtt?) og vann da? Kanskje jeg tester hvis det gjør godt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke noe mer sunt enn vanlig vann i ulik temperatur. Sitronvann eroderer emaljen på tennene. Den kan også irritere magen og gi deg halsbrann og reflux. Sitronvann er skikkelig overrated. 

Men, verden vil tydeligvis bedras.

Anonymkode: 29c43...dec

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det er ikke noe mer sunt enn vanlig vann i ulik temperatur. Sitronvann eroderer emaljen på tennene. Den kan også irritere magen og gi deg halsbrann og reflux. Sitronvann er skikkelig overrated. 

Dette 🙌🏻

Anonymkode: 98eea...9b8

Skrevet

Jeg starter heller dagen med et glass vann og en 2-3 teskjeer mengde eplecidereddik. Har lidd meg gjennom dette nå i 3 uker, huden har blitt jevnere og mindre rødlig, magen min er mer stabil uten særlig halsbrann, Og jeg føler meg generelt piggere. Likte best at huden i ansiktet er glattere og finere. 

Det er VELDIG viktig å drikke dette før tannpuss pga det vil gi syreskader på emaljen, så jeg drikker det mellom frkoskost+ kaffe og tannpuss.

Anonymkode: 6686b...0b5

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er VELDIG viktig å drikke dette før tannpuss pga det vil gi syreskader på emaljen, så jeg drikker det mellom frkoskost+ kaffe og tannpuss.

Skulle munnen godt med rent vann før du pusser tennene😊

Anonymkode: a6b0a...fd1

Skrevet

* skyll, ikke skulle😊

Anonymkode: a6b0a...fd1

Skrevet

Nei. Slike løfter om "superfoods" som skal sette i gang forbrenningen og gjøre ditt og datt er som regel bare svada. Om du synes sitronvann smaker bedre så kjør på, men det duger like bra med vanlig vann også. 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Feil info. Det er eddik, som finnes i mye drikke og matvare, som ødelegger tenner og gir halsbrann refluks. Hold dere langt unna alt med eddik i seg, også eplecidereddik. Det skader kroppen mye. Ja, du kan oppleve at det fungerer litt, men så får du mye skade senere. 

TS, Drikk heller Sitronvann. Det er kjempebra for tenner og kroppen. Også sellerijuice. Du må lese om Anthony William medical medium medisinsk klarsyn) så får du vite sannheten og kropp og helse og kosthold og psyke. 

Han anbefaler iallfall å starte hver morgen med 0,5 L vann med en halv skviser sitron oppi, etterfulgt av sellerijuice. Og ellers et kosthold med mye frukt, bær og grønnsaker, og lite fett og proteiner. 

Anonymkode: a699b...226

• Liker 1
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg starter heller dagen med et glass vann og en 2-3 teskjeer mengde eplecidereddik. Har lidd meg gjennom dette nå i 3 uker, huden har blitt jevnere og mindre rødlig, magen min er mer stabil uten særlig halsbrann, Og jeg føler meg generelt piggere. Likte best at huden i ansiktet er glattere og finere. 

Placeboeffekt kalles dette. 

Anonymkode: 0361c...2ee

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Placeboeffekt kalles dette. 

Nei, det dreper sopp og bakterier, derfor bruker folk det også som vaskemiddel. Så at det fjerner inflammasjoner i kroppen er ikke ukjent, og det samme kan sitronvann gjøre, dog det er nok ikke like sterkt.  

Anonymkode: 7265c...c4f

Gjest Lunaris
Skrevet

Drikk sitronvannet med sugerør så slipper du skade på tennene. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er viktig å IKKE drikke sitronvnn like før tannpuss, mener du vel.

Anonymkode: 12609...2d4

• Liker 6
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Nei, det dreper sopp og bakterier, derfor bruker folk det også som vaskemiddel. Så at det fjerner inflammasjoner i kroppen er ikke ukjent, og det samme kan sitronvann gjøre, dog det er nok ikke like sterkt.  

Anonymkode: 7265c...c4f

Eplesidereddik fortynner i vann, dreper sopp og bakterier? Kjerringråd.

Hva er det i eddiksyren som dreper? 
Og hvorfor forskrives så mye antibiotika, om man kan bruke eplesidereddik? 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Feil info. Det er eddik, som finnes i mye drikke og matvare, som ødelegger tenner og gir halsbrann refluks. Hold dere langt unna alt med eddik i seg, også eplecidereddik. Det skader kroppen mye. Ja, du kan oppleve at det fungerer litt, men så får du mye skade senere. 

TS, Drikk heller Sitronvann. Det er kjempebra for tenner og kroppen. Også sellerijuice. Du må lese om Anthony William medical medium medisinsk klarsyn) så får du vite sannheten og kropp og helse og kosthold og psyke. 

Han anbefaler iallfall å starte hver morgen med 0,5 L vann med en halv skviser sitron oppi, etterfulgt av sellerijuice. Og ellers et kosthold med mye frukt, bær og grønnsaker, og lite fett og proteiner. 

Anonymkode: a699b...226

For guds skyld ikke les medical medium. At dere ikke har fått med dere at han er en stor bedrager enda er rart. Han har ingen form for utdannelse eller forskningsbaserte uttalelser, men bunner i svada. Sitronvann er ikke supert for tenner, og sitron er bedre å putte på maten enn i vannet. 

Anonymkode: 98eea...9b8

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...