AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #1 Skrevet 30. oktober 2021 Har kjøpt inn flere brett med brus til Halloween.... men kanskje de blir skuffet over å kun få brus og ikke godis? Hva tenker dere? Anonymkode: 33450...d7d
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #2 Skrevet 30. oktober 2021 Hadde blitt veldig godt tatt i mot hos sønnen min☺️ Anonymkode: 4a3ba...b08 31
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #3 Skrevet 30. oktober 2021 Absolutt ikke ☺️ Anonymkode: aaa68...924 12
Antiviruset Skrevet 30. oktober 2021 #4 Skrevet 30. oktober 2021 Ser helst at de holder seg vekke, dette er ikke en norsk tradisjon og en ren handelsnærings tradisjon. Så her blir det ikke delt ut noe. Det der knep greiene kan de bare kutte ut. Vi trenger ikke lære opp terrorister 3
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 Populært innlegg #5 Skrevet 30. oktober 2021 Antiviruset skrev (1 minutt siden): Ser helst at de holder seg vekke, dette er ikke en norsk tradisjon og en ren handelsnærings tradisjon. Så her blir det ikke delt ut noe. Det der knep greiene kan de bare kutte ut. Vi trenger ikke lære opp terrorister Ja, det var jo det TS spurte om... Brusboks er fint å dele ut. Greit med litt variasjon 🙂 Anonymkode: e05e1...c59 55
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #6 Skrevet 30. oktober 2021 Hvert år på Halloween samler jeg sammen alt gammelt gammelt godteri i huset og deler ut til barna som kommer på døra. At det smaker høgg er ikke mitt problem… Anonymkode: bfa4d...21f 9
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #7 Skrevet 30. oktober 2021 Antiviruset skrev (3 minutter siden): Ser helst at de holder seg vekke, dette er ikke en norsk tradisjon og en ren handelsnærings tradisjon. Så her blir det ikke delt ut noe. Det der knep greiene kan de bare kutte ut. Vi trenger ikke lære opp terrorister 🤦🏼♀️ Anonymkode: 38c5b...eaf 16
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #8 Skrevet 30. oktober 2021 Antiviruset skrev (4 minutter siden): Ser helst at de holder seg vekke, dette er ikke en norsk tradisjon og en ren handelsnærings tradisjon. Så her blir det ikke delt ut noe. Det der knep greiene kan de bare kutte ut. Vi trenger ikke lære opp terrorister Der helst at sånne som deg holder dere borte fra tråder dere ikke evner å forholde dere til temaet til ts også, men likevel dukker dere opp. Ts: så snill og gavmild du er som kjøper inn brusbokser. Tipper det er noe som gjør barna ekstra glad. Anonymkode: 31664...ce9 20
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #9 Skrevet 30. oktober 2021 Det hadde nok vært veldig stas hos gutten min 😊 Synes tanken er veldig fin jeg! Anonymkode: 85593...07e 7
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #10 Skrevet 30. oktober 2021 En brusboks var det min sønn ble mest glad for i fjor,så helt topp! Anonymkode: 62170...164 4
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #11 Skrevet 30. oktober 2021 Min liker ikke brus, men hadde takket og smilt og gitt den til meg. Akkurat som hun gjør med lakris 😁 Så gavmild du er, TS. Du kommer til å bli områdets helt blant ungene 😉 Anonymkode: 7a539...593 15
Gjest laPistola Skrevet 30. oktober 2021 #12 Skrevet 30. oktober 2021 Ikke dårlig i det hele tatt, kjempe snilt. De kommer nok til og få veldig mye godteri , og litt variasjon er vel fint. De fleste barn er vel like glad i brus. Dette var egentlig i en god ide 👍
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #13 Skrevet 30. oktober 2021 Brusboks er jo en veldig stor og fin gave til ungene. I år har jeg ikke kjøpt inn noe til nabobarn som går Halloween. Gjorde det da barna var små og de synes det var stas med skumle barn på døra. Men nå synes jeg det er irriterende med den tigginga. Anonymkode: e5ec0...c07 1
Løken Skrevet 30. oktober 2021 #14 Skrevet 30. oktober 2021 Brusboks høres jo ut som noe av det beste de kan få🤩 de får jo nok snop. Selv har jeg kjøpt små chips poser med flak som er formet som spøkelser, tenker litt variasjon er greit. 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #15 Skrevet 30. oktober 2021 Løken skrev (3 minutter siden): Brusboks høres jo ut som noe av det beste de kan få🤩 de får jo nok snop. Selv har jeg kjøpt små chips poser med flak som er formet som spøkelser, tenker litt variasjon er greit. Det er jo også en stor og flott ting, og supert for de ungene som er mer glad i saltsnacks enn søtsaker 😊 Anonymkode: 7a539...593
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #16 Skrevet 30. oktober 2021 Antiviruset skrev (2 timer siden): Ser helst at de holder seg vekke, dette er ikke en norsk tradisjon og en ren handelsnærings tradisjon. Så her blir det ikke delt ut noe. Det der knep greiene kan de bare kutte ut. Vi trenger ikke lære opp terrorister Det car ikke spm Anonymkode: 93981...818 1
knulleGuden666 Skrevet 30. oktober 2021 #17 Skrevet 30. oktober 2021 (endret) Det er fortsatt korona i byene!! ikke rart viruset aldri gir seg Hadde alle vert som oss bygdefolk hadde viruset vært borte før det kom! gi faen i Halloween Endret 30. oktober 2021 av knulleGuden666 3
sonush Skrevet 30. oktober 2021 #18 Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har kjøpt inn flere brett med brus til Halloween.... men kanskje de blir skuffet over å kun få brus og ikke godis? Hva tenker dere? Anonymkode: 33450...d7d I år har jeg ikke fått kjøpt noe, da jeg har vært syk. Så jeg tror jeg gjør det samme som deg. Har brusbokser, kan levere ut de. Til dere som skulle lure på det, jeg er syk ja, man det er ikke corona el annen smittsom sykdom. Problemet mitt er kronisk og gode og dårlige perioder. Akkurat nå så er det dårlig. Uansett. Hatt godteri i mange år, innpakket godteri ifjor. Iår blir det cola. Supert forslag 4
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #19 Skrevet 30. oktober 2021 Brusboks er en kjempefin gave. Mine unger hadde hoppet i taket av glede, hadde de fått en sånn Anonymkode: e91fe...77b 1
Gjest 123 eller noe Skrevet 30. oktober 2021 #20 Skrevet 30. oktober 2021 Antiviruset skrev (4 timer siden): Ser helst at de holder seg vekke, dette er ikke en norsk tradisjon og en ren handelsnærings tradisjon. Så her blir det ikke delt ut noe. Det der knep greiene kan de bare kutte ut. Vi trenger ikke lære opp terrorister Det er ikke mye igjen av den norske jolen heller da, hvis du skal begynne med det der. Jesus fra midtøsten, juletre fra Tyskland, julenissen fra Nederland osv. TS tror det blir veldig godt mottatt med brus til snopet 🙂 vi har kjøpt inn en stor pose karameller fra holdbart billig, det får holde 😊 man må jo gi bort snop på halloween 🙂🎃
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå