Egenskap Skrevet 30. oktober 2021 #1 Skrevet 30. oktober 2021 Spørsmålet de har stilt seg selv er om de stammer fra et laboratorium eller fra dyr. Hvorfor er det så vanskelig?
Gjest Warrior Skrevet 30. oktober 2021 #2 Skrevet 30. oktober 2021 Ikke godt å si hvorfor. Jeg tror bare mer og mer på at det er menneskeskapt.
Kipling Skrevet 30. oktober 2021 #3 Skrevet 30. oktober 2021 Etterretningstjenesten i usa er og har i lengre tid vært 100% politisk organ, og de var aldri spessielt ærlige selv når de brydde seg mindre om politikk. Så det er ingen kobling mellom hva de (eller media forsåvidt) sier og sannheten. De løy når de sa at de visste det ikke var menneskeskapt i starten av utbruddet, og de løy når de sa at de var sikre på at det var skapt av kineserne. Jeg tror ikke de har peiling, og jeg tror ikke de bryr seg, de sier det som passer med agendaen de har den uken. 4
Elidaa Skrevet 30. oktober 2021 #4 Skrevet 30. oktober 2021 (endret) Vil de egentlig finne det ut? Usa med Fauci i ledertrøya, er jo innblandet i research i laboratoriet i Wuhan. Det er vel såvidt jeg har forstått en uenighet/diskusjon anågende researchen de bedrev der nede. Var det gain of function? Om svaret her er ja, så vil det for usa, spes Fauci sin del være fordelaktig for dem at dette ikke kommer frem i lyset. Vi kommer nok ikke til å få vite sannheten om hvor viruset stammet i fra tror jeg. Faktasjekk dette før du avfeier det Endret 30. oktober 2021 av Elida88 3
Elidaa Skrevet 6. november 2021 #5 Skrevet 6. november 2021 Høring av Fauci, senator Rand Paul stiller spørsmål angående gain of function research i wuhan. 4
Anbefalte innlegg