Gå til innhold

Oslo er for lite for tinder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nok en gang ser jeg tinderfyren er venn med en annen jeg har møtt, så skal droppe han før møte. Med mindre det er snakk om utenlandske og nyinnflyttere er de alltid venner med noen jeg har møtt, dette sjekker jeg på sosiale medier før møte. Er jo så kleint? Har ikke møtt mange heller. Dropper dere potensielle dater pga dette?  

Anonymkode: 32a6d...cc8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tinder er for tapere. Klarer du ikke å hooke opp med noen gjennom et sosialt liv utenfor dataskjermen…trist

Anonymkode: 1137b...fa6

• Liker 2
Skrevet

Så går det når man har rundet hele Tinder :) . Hele plattformen av attraktive kvinner og menn har lagt med hverandre :) Trivelig? Resten av gjengen sitter igjen og surmuler. Tinder= selvskading. Etter noen år på denne appen er man fullstendig junkie på ideen og totalt uegnet for noe forhold.

• Liker 3
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Tinder er for tapere. Klarer du ikke å hooke opp med noen gjennom et sosialt liv utenfor dataskjermen…trist

Jo, men har ingen venninner som vil bli med ut, de vil alltid se film hjemme

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jo, men har ingen venninner som vil bli med ut, de vil alltid se film hjemme

Meld deg på gjør en fritidsaktivitet hvor du møter andre mennesker. 

• Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, Antiviruset said:

Så går det når man har rundet hele Tinder :) . Hele plattformen av attraktive kvinner og menn har lagt med hverandre :) Trivelig? Resten av gjengen sitter igjen og surmuler. Tinder= selvskading. Etter noen år på denne appen er man fullstendig junkie på ideen og totalt uegnet for noe forhold.

Hvorfor svare når du ikke svarer på det jeg spør om? Som er om noen dropper å møte noen hvis de har møtt eller skrevet med en de kjenner (IKKE sex)

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Oslo fenomen av glamorøst liv. 

Anonymkode: 0ce02...8b1

Skrevet

Hvordan tror du de takler tinder i mindre byer?

Jeg møtte ikke jenter som jeg visste var eks/tidligere ff av venner, men om de er venner på Facebook er da helt irrelevant. 

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, Katten.2.0 said:

Hvordan tror du de takler tinder i mindre byer?

Jeg møtte ikke jenter som jeg visste var eks/tidligere ff av venner, men om de er venner på Facebook er da helt irrelevant. 

Jeg vet, tenkte over det også 😅 Hadde droppet tinder i mindre byer med mindre jeg var ny i byen og ikke kjente noen. Har du droppet jenter om du kun har flørtet/datet men ikke ligget med venninner av dem? 

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Jeg vet, tenkte over det også 😅 Hadde droppet tinder i mindre byer med mindre jeg var ny i byen og ikke kjente noen. Har du droppet jenter om du kun har flørtet/datet men ikke ligget med venninner av dem? 

Jeg likte å ha mye god sex, så da var det viktig å ikke knulle flere i samme vennekrets. Dog er det jo umulig å unngå at de er bekjente.

Min erfaring er at jenter ofte er mer chill på det, men det har sikkert med hvem jeg tiltrekker meg. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Sosialangst eksisterer…

Anonymkode: 975bc...da5

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor møter du så mange?

Anonymkode: d62a2...b2f

Skrevet

Slå av en prat med folk i kassen på butikken og by litt på deg selv. Vipps så har du en date. Så enkelt er det å være kvinne. Men ingen ting kommer flyvende av seg selv.

Anonymkode: 6fc8c...4c1

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Slå av en prat med folk i kassen på butikken og by litt på deg selv. Vipps så har du en date. Så enkelt er det å være kvinne. Men ingen ting kommer flyvende av seg selv.

Anonymkode: 6fc8c...4c1

Det kommer flyvende av seg selv, blir alltid bedt ut av diverse også utenfor tinder. Men alle er jo søren meg bekjente av hverandre 

Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Det kommer flyvende av seg selv, blir alltid bedt ut av diverse også utenfor tinder. Men alle er jo søren meg bekjente av hverandre 

Du blir frustrert fordi det hender at folk i samme by kjenner hverandre? 

Anonymkode: 9a530...023

Skrevet

Jeg har vært på Tinder i 7 år i Oslo, og har totalt ganske mange ganger matcha med venninner/søstre/roomies. 

Men whatever? Gotta fuck 'em all!

Anonymkode: 64734...76d

Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker said:

Du blir frustrert fordi det hender at folk i samme by kjenner hverandre? 

Anonymkode: 9a530...023

Det er flaut for virker som man har matchet og pratet med halve byen når alle kjenner hverandre 

Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er flaut for virker som man har matchet og pratet med halve byen når alle kjenner hverandre 

Jeg tror du er litt vel selvopptatt. Du er faktisk ikke så viktig eller gjør så stor impact på alle rundt deg, at alle i byen bryr seg om at noen bekjente har matchet med deg på tinder.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...