AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #1 Skrevet 30. oktober 2021 Ble det bare sånn at du plutselig hadde en man i livet uten å tenke at du flørtet egentlig? Anonymkode: d8815...60a
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #2 Skrevet 30. oktober 2021 Nope, jeg fikk ham ikke. Anonymkode: 7f5c5...ce6 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #3 Skrevet 30. oktober 2021 Tja, jeg bygde opp en ganske bra profil på et nettsted mens han var på ferie, og da han kom hjem tok han kontakt. Vi flørta ikke så mye egentlig, bare prata koselig og så møttes vi og det var veldig match. Anonymkode: 3c193...baa
Slut Skrevet 30. oktober 2021 #4 Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ble det bare sånn at du plutselig hadde en man i livet uten å tenke at du flørtet egentlig? Anonymkode: d8815...60a Min første kjæreste "kapra" meg og var vell ham som var mest på.. så vi ble sammen uten at jeg bevisst hadde flørtet. Når vi slo opp etter 13 år ilag so var det jeg som tok kontakt og flørtet med en jeg ville ha. Nå har vi vært ilag i over 1 år og flyttet sammen etter bare 2 månader ilag. Trur manfolk er dog veldig forskjellige, noen liker å jakte og noen vil bli jaktet på 😂
KjøttOPP Skrevet 30. oktober 2021 #5 Skrevet 30. oktober 2021 Hater at mange menn innfortolker ganske mye av ens atferd som flørt, og plutselig så ender det opp med at man må avslutte en relasjon, for visse personer ønsker mer enn man selv vil.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #6 Skrevet 30. oktober 2021 4 hours ago, KjøttOPP said: Hater at mange menn innfortolker ganske mye av ens atferd som flørt, og plutselig så ender det opp med at man må avslutte en relasjon, for visse personer ønsker mer enn man selv vil. Menn bør anta at oppmerksomhet fra en kvinne ikke betyr noe? Når er det lov for menn å gjøre noe som helst egentlig? Er det kun å legge ut profil på tinder og håpe på likes fra noen som er greit? Anonymkode: ca3e3...79f 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #7 Skrevet 30. oktober 2021 KjøttOPP skrev (4 timer siden): Hater at mange menn innfortolker ganske mye av ens atferd som flørt, og plutselig så ender det opp med at man må avslutte en relasjon, for visse personer ønsker mer enn man selv vil. Enig. Bare fordi jeg suger av en fyr på doen på et utested så betyr ikke det at jeg vil noe mer med han. Er bare så irriterende å måtte ghoste slike fyrer. Skjønner de ikke et hint eller?! Anonymkode: 439a0...b7b 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #8 Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ble det bare sånn at du plutselig hadde en man i livet uten å tenke at du flørtet egentlig? Anonymkode: d8815...60a Nei. Min første kjæreste måtte jeg jobbe hardt for å få, og han avviste meg lenge. Da jeg endelig ga opp, kom han for å sjekke opp meg 😅Det tok sin tid, men vi ble da sammen til slutt. I andre forhold jeg har vært i, har det variert hvem som tok initiativet av meg og den aktuelle mannen. Anonymkode: 45b8f...b19
KjøttOPP Skrevet 30. oktober 2021 #9 Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Enig. Bare fordi jeg suger av en fyr på doen på et utested så betyr ikke det at jeg vil noe mer med han. Er bare så irriterende å måtte ghoste slike fyrer. Skjønner de ikke et hint eller?! Anonymkode: 439a0...b7b Mitt poeng her er at det er forskjell på å være vennlig og å flørte... 3
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #10 Skrevet 30. oktober 2021 KjøttOPP skrev (17 minutter siden): Mitt poeng her er at det er forskjell på å være vennlig og å flørte... Det er mitt poeng også. Da er vi enige! 😊 Anonymkode: 439a0...b7b
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #11 Skrevet 30. oktober 2021 KjøttOPP skrev (4 timer siden): Hater at mange menn innfortolker ganske mye av ens atferd som flørt, og plutselig så ender det opp med at man må avslutte en relasjon, for visse personer ønsker mer enn man selv vil. Så menn bør tolke all positiv kontakt fra kvinner som vennskapelig? Det er greit å vite. Anonymkode: 32e29...367 3
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #12 Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Så menn bør tolke all positiv kontakt fra kvinner som vennskapelig? Det er greit å vite. Anonymkode: 32e29...367 Tenker du alltid i svart og hvitt? Anonymkode: 3c193...baa
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #13 Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tenker du alltid i svart og hvitt? Anonymkode: 3c193...baa Nei, men innlegget jeg svarte på var ganske bastant. Hun som skrev det sa også at hun HATER når menn misforstår intensjonene hennes, noe som tydeligvis skjer ganske ofte. Så da får menn anta at positiv kontakt fra en kvinne er vennskapelig kontakt. Anonymkode: 32e29...367
Antiviruset Skrevet 31. oktober 2021 #14 Skrevet 31. oktober 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Enig. Bare fordi jeg suger av en fyr på doen på et utested så betyr ikke det at jeg vil noe mer med han. Er bare så irriterende å måtte ghoste slike fyrer. Skjønner de ikke et hint eller?! Anonymkode: 439a0...b7b Nå hadde ikke jeg blitt med deg inn på den dassen der Men om du gjør noe slikt og ikke fatter at dette kan oppfattes som en viss interesse så er du ikke helt stabil er min mening. Da bør du ikke hinte i det hele tatt, bare si at klart i fra at dette er din fetisj og at du overhodet ikke ønsker noe mer. Men en som har litt i hodet sitt og har blitt med på noe slikt bør vel faktisk innse med en gang at noe slikt ikke er et forholdsmateriale Det er ingen av dere som deltok på den aktiviteten.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #15 Skrevet 31. oktober 2021 Bare å gå i magetopp så får man tilbud om å bli knulla. (ihvertfall av meg hehe...) Anonymkode: e44cd...9fe
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #16 Skrevet 31. oktober 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Menn bør anta at oppmerksomhet fra en kvinne ikke betyr noe? Når er det lov for menn å gjøre noe som helst egentlig? Er det kun å legge ut profil på tinder og håpe på likes fra noen som er greit? Anonymkode: ca3e3...79f Her tror jeg teknologien bare så vidt har begynt. Tenk deg at telefonen din vet om du er i modus for flørt, eller om det er noen som du vil gi motsatt signal til. Nærhetskommunikasjon kan da gi den andre partens telefon et lite signal om yay or nay. Mennesket suger på å tolke kroppspråk, og å forstå hint. Anonymkode: d558c...c39
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #17 Skrevet 31. oktober 2021 Kvinner trenger bare å peke Anonymkode: 16190...9a8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå