AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #1 Skrevet 30. oktober 2021 En fyr jeg har kjent i 1 mnd nå var på besøk hos meg. Vi har hengt mye sammen både hos hverandre og sammen med mange, noe som har gjort at på denne korte tiden har vi blitt veldig godt kjent. jeg å denne personen har et veldig godt forhold vi ler å har det kjempemorsomt sammen igår mens vi begge holdt på (værtfall jeg) holdt på å le oss i hjel av noe morsomt så plutselig slapp han bomben med at han liker meg, å lurte på hva jeg tenkte. Litt klønete måte å spør på, men det har nok absolutt ikke vært lett for han tenker eg, husker det tok noen sekunder for hjernen min før det gikk opp for meg at vi switcha fra tidenes latterkrampe til det der. jeg liker jo han kjempegodt tilbake! Det sa jeg jo, men så er greia at han ville vi skulle definere oss som noe jeg føler 1 mnd er veldig kort tid å begynne å definere oss, jeg trenger å ta ting rolig å i tilegg har jeg akk flyttet til en ny plass mye å sette seg inn å å få på plass masse rutiner, det er faktisk min første pri nå jeg sa dette med at jeg vil ta ting veeeeeldig rolig, å hjernen min bare kobla helt ut fikk jo ikke ut et ord. Jeg føler jeg får litt panikk nå, jeg vil ikke på noen måter ødelegge det bra forholdet vi har nå, det sa jeg også til han men nå som jeg har fått sovet på det kjenner jeg dette ble for tidlig å jeg virkelig ikke er klar for noe definering av oss, jeg vil bare ta ting rolig, men jeg vil ikke ødelegge forholdet vi har fra før hva kan jeg si til han som gjør at vi fortsatt kan ha et bra forhold uten at vi føler vi må gjemme oss for hverandre liksom å unngå hverandre Anonymkode: ea4b0...4d4
Gjest Dævendøtte Skrevet 30. oktober 2021 #2 Skrevet 30. oktober 2021 Har dere hatt sovet sammen, hatt sex og kost med hverandre? Eller er dere bare venner og han har begynt å få følelser?
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #3 Skrevet 30. oktober 2021 Du får håpe han virkelig liker deg og at han ikke gir opp lett. I all praktisk betydning så åpnet han seg, ønsket mer, og du avviste han. Hadde vært game over for meg. Anonymkode: e70c3...5a1 6
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #4 Skrevet 30. oktober 2021 Dævendøtte skrev (1 minutt siden): Har dere hatt sovet sammen, hatt sex og kost med hverandre? Eller er dere bare venner og han har begynt å få følelser? Vi har kun hengt ikke hatt sex, sover sammen elns vi har heller aldri kyssa Anonymkode: ea4b0...4d4
Antiviruset Skrevet 30. oktober 2021 #5 Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): En fyr jeg har kjent i 1 mnd nå var på besøk hos meg. Vi har hengt mye sammen både hos hverandre og sammen med mange, noe som har gjort at på denne korte tiden har vi blitt veldig godt kjent. jeg å denne personen har et veldig godt forhold vi ler å har det kjempemorsomt sammen igår mens vi begge holdt på (værtfall jeg) holdt på å le oss i hjel av noe morsomt så plutselig slapp han bomben med at han liker meg, å lurte på hva jeg tenkte. Litt klønete måte å spør på, men det har nok absolutt ikke vært lett for han tenker eg, husker det tok noen sekunder for hjernen min før det gikk opp for meg at vi switcha fra tidenes latterkrampe til det der. jeg liker jo han kjempegodt tilbake! Det sa jeg jo, men så er greia at han ville vi skulle definere oss som noe jeg føler 1 mnd er veldig kort tid å begynne å definere oss, jeg trenger å ta ting rolig å i tilegg har jeg akk flyttet til en ny plass mye å sette seg inn å å få på plass masse rutiner, det er faktisk min første pri nå jeg sa dette med at jeg vil ta ting veeeeeldig rolig, å hjernen min bare kobla helt ut fikk jo ikke ut et ord. Jeg føler jeg får litt panikk nå, jeg vil ikke på noen måter ødelegge det bra forholdet vi har nå, det sa jeg også til han men nå som jeg har fått sovet på det kjenner jeg dette ble for tidlig å jeg virkelig ikke er klar for noe definering av oss, jeg vil bare ta ting rolig, men jeg vil ikke ødelegge forholdet vi har fra før hva kan jeg si til han som gjør at vi fortsatt kan ha et bra forhold uten at vi føler vi må gjemme oss for hverandre liksom å unngå hverandre Anonymkode: ea4b0...4d4 Du risikerer å kjøre han inn i venne sonen din, og når han sier at han liker deg? Så betyr det at han er forelsket i deg. Hvor sterkt vet bare han. Du får panikk og han vil presse på. Uansett hvor mye du tar dette opp med han så vil dette bety at han tror at du ikke er så veldig interessert. Slik jeg leser deg så ligger det ting bak her som gjør at du vil ta det med ro. Godtar han dette? Ja så tar dere det med ro. Om han ikke gjør det så kan han fort begynne å se etter en bedre match. Vise interesse, bruke tid sammen og bli kjent er det seriøse ser etter i starten på et forhold. Bremses dette går nok varsellampene hos han. Med du må jo ta hensyn til ditt ståsted. Er du ikke klar? Ja så si det da. Så må han få velge om han tar dette videre. Bare ikke kjør han inn i vennesonen din om han ikke ønske det. En seriøs bestemt mann som er interessert i deg godtar aldri noe slikt. 2
Rosatoast Skrevet 30. oktober 2021 #6 Skrevet 30. oktober 2021 Han liker deg, og du avviste han. Godt mulig du har mistet det "gode forholdet" du ville beholde, men da betyr det også at han er "friend-zoned" og det kjenner han nok på i dag. 2
Gjest Dævendøtte Skrevet 30. oktober 2021 #7 Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vi har kun hengt ikke hatt sex, sover sammen elns vi har heller aldri kyssa Anonymkode: ea4b0...4d4 Ok, da er det litt rart at han vil definere dere som noe. Du må jo bare være ærlig og direkte, er alltid best. Si at du ikke er klar for noe, men du må også respektere at han da ikke ønsker å være vennen din på samme nivå som før. Hva du enn gjør, ikke hold ham "varm" bare fordi du kan det og fordi han liker deg litt bedre enn du liker ham.
Antiviruset Skrevet 30. oktober 2021 #8 Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du får håpe han virkelig liker deg og at han ikke gir opp lett. I all praktisk betydning så åpnet han seg, ønsket mer, og du avviste han. Hadde vært game over for meg. Anonymkode: e70c3...5a1 Det samme her! En måned sammen og ikke hatt kosing, kyssing og følt på denne kjemien? Det hadde jeg ikke gitt meg ut på. Det er et klart signal på at hun ikke er interessert på den måten, og kommer neppe til å bli det heller. Sex kan man lett vente med, intimitet og føle på kjemien må begynne etter 2 date. En kvinnelig venn skygger jeg unna, blir bare problemer i et seriøst forhold. 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #9 Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Vi har kun hengt ikke hatt sex, sover sammen elns vi har heller aldri kyssa Anonymkode: ea4b0...4d4 Da vil han jo pule, ikke nødvendigvis mer Anonymkode: cdaa7...cbb
Antiviruset Skrevet 30. oktober 2021 #10 Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Vi har kun hengt ikke hatt sex, sover sammen elns vi har heller aldri kyssa Anonymkode: ea4b0...4d4 Bare en ting til! Når du ikke har tatt initiativ til dette så betyr dette en ting. Du er ikke forelsket i han, hadde du bare hatt et snev av slike følelser ville dette kommet nesten med en gang, da snakker jeg om kos, intimitet og kyssing.
Antiviruset Skrevet 30. oktober 2021 #11 Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Da vil han jo pule, ikke nødvendigvis mer Anonymkode: cdaa7...cbb Bare tull, han er kanskje litt sjenert og tar det rolig. Men selv dette blir for mye for TS. Hadde han ville det du sier og bare det hadde han prøvd seg lenge før det hadde gått 1 måned Han sier han liker henne godt, hun avviste han. For i praksis var det akkurat dette som skjedde. Er ikke klar, vil ta det rolig med alt rundt dette med intimitet betyr for meg "er ikke interessert, og det virker faktisk akkurat slik også ut i fra hva TS skriver. To som er forelsket og er klar for et forhold rusher gjerne slike ting raskt, og definerer seg som kjærester. Det er jo ikke akkurat ekteskap man snakker om, mer at man konstaterer en "eksklusivitet" ovenfor hverandre. Og mangler den viljen ? Det sier vel alt. 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #12 Skrevet 3. november 2021 Naboen din? Anonymkode: 0c1ae...964
norw Skrevet 3. november 2021 #13 Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (På 30.10.2021 den 9.52): Da vil han jo pule, ikke nødvendigvis mer Anonymkode: cdaa7...cbb Ingenting som tyder på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå