Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte å kjøpe et gavekort til min beste veninne, til pedikyr og manikyr.

Hun har veldig dårlig råd og gir billige gaver. Jeg driter i gaver; har alt jeg trenger. Men ønsker å gi en litt dyr gave uten at det blir kleint. Hun har slitt veldig med skader i tre år nå, og jeg vet hun hadde likt å fått stelt hender og føtter.

Går det an å kjøpe gavekort uten at pengesummen står på? jeg ønsker ikke at hun skal bli forlegen over sin gave😌

Anonymkode: 29b8e...4b9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja selvsagt.

Anonymkode: e9fe5...6ac

Skrevet

Det må du nesten spørre de som utsteder gavekortet om. Noen skriver sum på, noen har kanskje gavekort på konkret behandling og da er kanskje ikke summen skrevet på. Men verdien av det vil hun jo uansett finne ut eller forstå før eller siden.

• Liker 1
Skrevet

Vær sikker på at hun ønsker å gå på pedikyr og manikyr før du gir henne dette da. Er ikke alle som liker det. 

Anonymkode: 37cbd...0f6

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Vær sikker på at hun ønsker å gå på pedikyr og manikyr før du gir henne dette da. Er ikke alle som liker det. 

Anonymkode: 37cbd...0f6

Jeg vet at hun har lyst å prøve det. Hun har aldri prøvd massasje, hudpleie eller noe sånt🥺

• Liker 1
Skrevet

For en god venninne du er, TS! Jeg tror venninna di vil bli kjempeglad for gavekortet på behandlingene.

Det er vel mulig å skrive på gavekortet hva det gjelder for, uten sum. Det kan være at du må spesifisere det når du kjøper gavekortet, da jeg tror det er litt ulik praksis på dette. 
Jeg fikk gavekort på fotpleie til bursdagen min nettopp, og på gavekortet sto det hva gavekortet gjald uten summen for hva det kostet. Kjøpte også gavekort til min mor på hudpleie til hennes bursdag, og der sto det også kun behandlingen gavekortet var kjøpt for uten sum.

Er jo så klart enkelt å finne ut hva det koster dersom man skulle være interessert i det - men man slipper at prisen er noe av det første man ser når man åpner gavekortet, og det er jo ganske greit.

Anonymkode: f10e5...004

• Liker 3
Skrevet

Kanskje du kan si du har fått det av noen, men at du ikke får brukt det selv. 

Anonymkode: 865b4...007

Skrevet

Men om hun har dårlig råd får hun jo ikke mulighet til å vedlikeholde neglene? Er ikke det der litt som med vippe extensions? Eller pedikyr er kanskje noe annet enn å sette på falske negler? 

Anonymkode: 491de...d93

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Men om hun har dårlig råd får hun jo ikke mulighet til å vedlikeholde neglene? Er ikke det der litt som med vippe extensions? Eller pedikyr er kanskje noe annet enn å sette på falske negler? 

Anonymkode: 491de...d93

Får håpe det, siden pedikyr er på føttene 😂

Anonymkode: 1439d...1e2

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.10.2021 den 21.19):

Kanskje du kan si du har fått det av noen, men at du ikke får brukt det selv. 

Anonymkode: 865b4...007

Så hun skal føle det som at det ikke er ment til henne? Det blir jo feil. Datet en en gang, som gav meg en kjempefin og dyr parfyme. «Jeg skulle egentlig gi den i gave til hu forrige jeg datet, men så treftes vi ikke mer, så da måtte jeg bare gi den til noen da» den følelsen… Følte meg som en trøstepremie… 

Så nei, la henne føle seg spesiell! Ikke sikkert hun får det noe ofte…

Anonymkode: 84cda...4e8

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Så hun skal føle det som at det ikke er ment til henne? Det blir jo feil. Datet en en gang, som gav meg en kjempefin og dyr parfyme. «Jeg skulle egentlig gi den i gave til hu forrige jeg datet, men så treftes vi ikke mer, så da måtte jeg bare gi den til noen da» den følelsen… Følte meg som en trøstepremie… 

Så nei, la henne føle seg spesiell! Ikke sikkert hun får det noe ofte…

Anonymkode: 84cda...4e8

Haha herregud h*n høres helt blåst ut😂

Hadde aldri gjort det; hun skal vite det er fra meg, fordi jeg setter pris på henne💕

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...