AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #1 Skrevet 30. oktober 2021 Hei😊 Jeg tok en test i går morges som viste ett pluss tegn. Jeg tok en annen test i dag morges som det står «ikke gravid» på. Blir litt forvirret og fortvilet🙈 Begge er tatt med morgenurin. Er det flere som har opplevd ett «ikke gravid» svar men likevell var gravide? Legger med bilde av testene. Anonymkode: 0abb6...67a
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #2 Skrevet 30. oktober 2021 Streken på den første er veldig tynn, så mulig den er defekt? Når ventet/venter du mensen? Ville testet på nytt om et par dager. Anonymkode: ee9d0...e3a
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #3 Skrevet 30. oktober 2021 Jeg sier ja, du er gravid. Testene som kun viser gravid/ikke gravid er mindre sensitive enn de andre. Gratulerer og lykke til videre Anonymkode: 1c686...61a
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #5 Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Streken på den første er veldig tynn, så mulig den er defekt? Når ventet/venter du mensen? Ville testet på nytt om et par dager. Anonymkode: ee9d0...e3a Jeg fødte minste for 10 uker siden. Vi ønsker to tette og derfor ikke begynt med prevensjon. Ammer heller ikke da det ikke er noe melkeproduksjon, og det kun kom noen dråper den første tiden, selvom jeg pumpa og la hun til. Burde den pluss streken vært sterkere eller vil dere si at den er positiv i deres øyne?🥰 Anonymkode: 0abb6...67a
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #6 Skrevet 30. oktober 2021 Vent to dager å test på nytt. Anonymkode: 02d04...057
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #7 Skrevet 30. oktober 2021 12 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg fødte minste for 10 uker siden. Vi ønsker to tette og derfor ikke begynt med prevensjon. Ammer heller ikke da det ikke er noe melkeproduksjon, og det kun kom noen dråper den første tiden, selvom jeg pumpa og la hun til. Burde den pluss streken vært sterkere eller vil dere si at den er positiv i deres øyne?🥰 Anonymkode: 0abb6...67a Hjelp, du fødte for 10 uker siden og ønsker allerede å være gravid?! Greit med ønske om 2 tette men la kroppen få hvile mer en 2,5 mnd Anonymkode: 30ead...ec7 6
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #8 Skrevet 30. oktober 2021 Kan ha vært kjemisk graviditet. Ville kjøpt noen sensitive ikke-digitale tester, og se om du får strek. Anonymkode: 4093a...193 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #9 Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg fødte minste for 10 uker siden. Vi ønsker to tette og derfor ikke begynt med prevensjon. Ammer heller ikke da det ikke er noe melkeproduksjon, og det kun kom noen dråper den første tiden, selvom jeg pumpa og la hun til. Burde den pluss streken vært sterkere eller vil dere si at den er positiv i deres øyne?🥰 Anonymkode: 0abb6...67a Du gjør jo så klart som du vil, men du tror ikke det kan være lurt å la kroppen få hvile litt? 🙈 du kan helt klart være gravid, men jeg hadde nok kjøpt flere tester om jeg var deg, for du har jo fått både et ja og et nei her 😅 Anonymkode: 92ecc...8bb 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #10 Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Hjelp, du fødte for 10 uker siden og ønsker allerede å være gravid?! Greit med ønske om 2 tette men la kroppen få hvile mer en 2,5 mnd Anonymkode: 30ead...ec7 Hvorfor gidder du å legge deg oppi dette. Du kjenner ikke Ts. Ikke alle synes det er slitsomt å være gravid, og noen har faktisk greie fødsler. Selv elsker jeg å gå gravid. Får mer energi enn til vanlig som gravid. Uansett, det er ikke din sak. For alt du vet er ts 38 år og kan ikke vente. Svar på spørsmålet. Du sporer av. Anonymkode: 4093a...193
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #11 Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg fødte minste for 10 uker siden. Vi ønsker to tette og derfor ikke begynt med prevensjon. Ammer heller ikke da det ikke er noe melkeproduksjon, og det kun kom noen dråper den første tiden, selvom jeg pumpa og la hun til. Burde den pluss streken vært sterkere eller vil dere si at den er positiv i deres øyne?🥰 Anonymkode: 0abb6...67a Da vil jeg si nei. Det kan være spor av HCG i kroppen lenge etter en fødsel, så dette hadde jeg ikke stolt på. Anonymkode: 51923...7c7
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #12 Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Streken på den første er veldig tynn, så mulig den er defekt? Når ventet/venter du mensen? Ville testet på nytt om et par dager. Anonymkode: ee9d0...e3a Det er også sant, den er mest sannsynlig defekt. Anonymkode: 51923...7c7
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #13 Skrevet 30. oktober 2021 Testene som viser ukesindikator er også relativt sensitiv og kan gi resultat opptil 5 dager før forventet mens. Hvis den sier nei, hadde jeg stolt på den. Anonymkode: 51923...7c7
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #14 Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Da vil jeg si nei. Det kan være spor av HCG i kroppen lenge etter en fødsel, så dette hadde jeg ikke stolt på. Anonymkode: 51923...7c7 HCG sluttes å produseres og går ned igjen ganske tidlig i graviditeten (?), så det tror jeg ikke er en mulighet Anonymkode: 805e4...b8f
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #15 Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): HCG sluttes å produseres og går ned igjen ganske tidlig i graviditeten (?), så det tror jeg ikke er en mulighet Anonymkode: 805e4...b8f Nei, den går ikke helt ned. Det holder seg på rundt 60 000 gjennom hele svangerskapet, og deretter skal det synke til 0 sakte men sikkert. Anonymkode: 51923...7c7 2
Mio9 Skrevet 31. oktober 2021 #16 Skrevet 31. oktober 2021 Er 23 år, har en på 5 år og ei på 10 uker. Var å sjekket hcg nivå på blodprøve for 3-4 uker siden og da var det 0. Vi ønsker veldig gjerne å bli gravide igjen så fort som mulig, men skal selvfølgelig ta den tiden det tar. Er jo tungt å gå gravid, og er klar over at kroppen burde få hvile litt🙈 Men akkurat nå tenker og håper vi så mye på å få en til❤️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå