AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #1 Skrevet 30. oktober 2021 Eksen min gikk fra meg og vår lille 1-åring til fordel for ei yngre dame som han hadde hadde et forhold til bak min rygg, Hun ble gravid to måneder etter vi flyttet ut. De har nå kjøpt seg hus, barnet har kommet og virker sååå lykkelige. Han sier det til og med til meg at han aldri har hatt det bedre. Er noen virkelig så kalde? Jeg føler jeg sitter igjen som taperen 😝 Gud, som jeg håper han vil møte litt motbør Anonymkode: d495e...051 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #2 Skrevet 30. oktober 2021 Han er en idiot og du skal være glad du er kvitt han 😡 Men at det gjør vondt og at du ønsker han motbør, deg kan jeg godt forstå. Anonymkode: c3024...105 11
Nymerïa Skrevet 30. oktober 2021 #3 Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Han sier det til og med til meg at han aldri har hatt det bedre. Er noen virkelig så kalde? Dette handler ikke om at han er kald. Hadde han vært kald hadde han ikke hatt noe behov for å poengtere at han har det flott, han hadde ikke brydd seg om hva du tenkte om hans liv. Når han sier dette til deg er det fordi han får et eller annet ut av din reaksjon. Det første du bør gjøre er å kutte ut all kontakt med han til et absolutt minimum slik at han ikke får anledning til å komme med slike uttalelser. Dette er åpenbart ikke en relasjon som tilfører deg noe positivt. Det andre er å øve deg på hvordan du skal håndtere disse uttalelsene. Målet børe være at han ikke får det han håper på, da vil han heller ikke ha noen motivasjon til å fortsette. Bombarder han med høflig likegyldighet. Bare svart helt uinteressert "OK" eller "Fint" når han kommer med slike opplysninger, og så avslutter du samtalen eller fortsetter å snakke om det du er nødt til å ta opp med han. Og TS, husk at det er den nye dama som er taperen her. 20
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #4 Skrevet 30. oktober 2021 Min erfaring er at folk som sier sånne ting, SPESIELT til eksen sin, har det så jævlig med seg selv og angrer sånn på valget de tok, at de må se noen føle seg jævligere enn de gjør der og da. Han hadde aldri smurt dette så hardt på deg om han faktisk HADDE det bra. Han er en drittsekk som løper med en gang det er krav og utfordringer, han gikk fra deg og deres lille barn og han kommer til å gjøre det igjen. Anonymkode: 3681d...c38 15
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #5 Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Eksen min gikk fra meg og vår lille 1-åring til fordel for ei yngre dame som han hadde hadde et forhold til bak min rygg, Hun ble gravid to måneder etter vi flyttet ut. De har nå kjøpt seg hus, barnet har kommet og virker sååå lykkelige. Han sier det til og med til meg at han aldri har hatt det bedre. Er noen virkelig så kalde? Jeg føler jeg sitter igjen som taperen 😝 Gud, som jeg håper han vil møte litt motbør Anonymkode: d495e...051 Jeg stiller meg et spørsmål. Om du har behov for å poste på sosiale media hvor lykkelig du er og fortelle alle andre rundt deg hvor fantastisk livet ditt er hele tiden. Hvor bra har du det, sånn egentlig🤔 Anonymkode: 89d02...160 10
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #6 Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Min erfaring er at folk som sier sånne ting, SPESIELT til eksen sin, har det så jævlig med seg selv og angrer sånn på valget de tok, at de må se noen føle seg jævligere enn de gjør der og da. Han hadde aldri smurt dette så hardt på deg om han faktisk HADDE det bra. Han er en drittsekk som løper med en gang det er krav og utfordringer, han gikk fra deg og deres lille barn og han kommer til å gjøre det igjen. Anonymkode: 3681d...c38 This👍 Anonymkode: 482d8...177 3
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #7 Skrevet 30. oktober 2021 Her ble jeg også forlatt da barnet barnet var under ett år. Han hadde også behov for å fortelle meg at han også hadde det så fint nå med den nye dama han forlot meg for. De hadde det ikke så fint da for å si det sånn.. I hvertfall ikke nok til at han ble i forholdet 🤷♀️ Mannen min hadde akkurat hatt et brudd da jeg kom inn i bildet og han var veldig forsiktig med å fortelle om våres liv til henne, fordi han ikke ønsket å såre henne mer enn nødvendig. Vi var veldig forelska og er sammen enda ett tiår senere. Så han hadde ikke behov for å såre eksen når han selv hadde det bra. Så for min del virker det som at de som de som har det bra ikke har behov for å såre andre. Anonymkode: bac81...cc1 13
NiceOrNothing Skrevet 30. oktober 2021 #8 Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Min erfaring er at folk som sier sånne ting, SPESIELT til eksen sin, har det så jævlig med seg selv og angrer sånn på valget de tok, at de må se noen føle seg jævligere enn de gjør der og da. Han hadde aldri smurt dette så hardt på deg om han faktisk HADDE det bra. Han er en drittsekk som løper med en gang det er krav og utfordringer, han gikk fra deg og deres lille barn og han kommer til å gjøre det igjen. Anonymkode: 3681d...c38 Dette 👆👆 hvis de skryter av hvor bra de har de, er d et rødt flagg . Å d motsatte av sannheten . Folk som driver på sånn prøver først å fremst å overbevise seg selv . Hadde svart gledesstrålende : så fint !! Å så latet som jeg hadde en ny hemmelig flamme selv , uten å røpe noe mer . Kjøp nydelige roser til deg selv , og gled deg til du en dag finner en. Fake it till u make it 😂❤️ 3
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #9 Skrevet 30. oktober 2021 Det om vel tenkes at han snakker sant? At han og TS av ulike grunner ikke hadde er bra forhold i hans øyne (uten at det må være TS sin skyld), og at han er lykkeligere nå? Anonymkode: 017e6...cd7 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #10 Skrevet 30. oktober 2021 Tja. Asosial er han iallefall. Hvorfor skal han gidde å fortelle deg dette? 🤷♀️ Anonymkode: 7ca4e...14a 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #11 Skrevet 30. oktober 2021 Er oppi noe lignende, her ble mannen sammen med kona til en kompis. De påpeker også hvor veldig lykkelige de er. Det jeg har gjort er å fjerne henne fra snap, insta og face. Hun kan fortsatt sende meg melding på messenger hvis det skulle være noe med barna. Videre har jeg bedt eksmann om å slippe å hente ting hvis hun er der (de er ikke samboere). Det har hjulpet å sette litt grenser Anonymkode: 31b53...0b7 5
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #12 Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tja. Asosial er han iallefall. Hvorfor skal han gidde å fortelle deg dette? 🤷♀️ Anonymkode: 7ca4e...14a Asosial er han nødvendigvis ikke. Anonymkode: 96ca6...3e0
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #13 Skrevet 30. oktober 2021 Kanskje han faktisk har det bra akkurat nå som han er nyforelska og nybakt pappa? Motbør vil alltid komme, og spesielt når han har barn med deg og barn med henne - fiender vil bli utfordringer på sikt. Og hun vil nok også dette grenser - og hva da ? Da kommer han til å klage til deg og angrer på valgene han tok da. Verken du eller den nye damen hans er tapere her - det er han som er taperen til syvende og sist. Ikke vær vanskelig mtp samvær og sånn eller henne - gi henne en sjanse - kanskje hun er ok og oppegående og ser mer enn di tror siden de nå bor sammen? Anonymkode: 72440...493 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #14 Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Kanskje han faktisk har det bra akkurat nå som han er nyforelska og nybakt pappa? Motbør vil alltid komme, og spesielt når han har barn med deg og barn med henne - fiender vil bli utfordringer på sikt. Og hun vil nok også dette grenser - og hva da ? Da kommer han til å klage til deg og angrer på valgene han tok da. Verken du eller den nye damen hans er tapere her - det er han som er taperen til syvende og sist. Ikke vær vanskelig mtp samvær og sånn eller henne - gi henne en sjanse - kanskje hun er ok og oppegående og ser mer enn di tror siden de nå bor sammen? Anonymkode: 72440...493 Er nok litt vanskelig å være raus mot hun som hadde et hemmelig forhold til mannen i lang tid. Fortjener sånne folk egentlig en sjanse? Anonymkode: c3b9e...b50 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #15 Skrevet 30. oktober 2021 Det er nok vanskelig å se og høre om, enten det stemmer eller ikke. Jeg syntes det var krevende da ene eksen fikk ny kjæreste, selv om det skjedde etter vårt brudd, han flytta til en ny by for å være med henne til og med. Menmen. Det ble jo slutt av en grunn. Får nesten håpe de får det bedre, jeg vinner jo ingenting på at han sårer henne også. Anonymkode: 14401...2cc 2
Gjest O.G. Skrevet 30. oktober 2021 #16 Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Eksen min gikk fra meg og vår lille 1-åring til fordel for ei yngre dame som han hadde hadde et forhold til bak min rygg, Hun ble gravid to måneder etter vi flyttet ut. De har nå kjøpt seg hus, barnet har kommet og virker sååå lykkelige. Han sier det til og med til meg at han aldri har hatt det bedre. Er noen virkelig så kalde? Jeg føler jeg sitter igjen som taperen 😝 Gud, som jeg håper han vil møte litt motbør Anonymkode: d495e...051 Vel, slik hun fikk ham er også sånn hun antageligvis vil miste ham. Tenk over det og bare prøv å kose deg med din lille og lev livet ditt.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #17 Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er nok litt vanskelig å være raus mot hun som hadde et hemmelig forhold til mannen i lang tid. Fortjener sånne folk egentlig en sjanse? Anonymkode: c3b9e...b50 Tja, så lenge hun er med barna dems så må man bare bite i det sure eplet - ellers vil der gå utover ungene.. man viser at man er mye bedre om man gjør det sånn enn å være for eksempel bitter, eller vise at man sørger ! Anonymkode: 72440...493 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #18 Skrevet 30. oktober 2021 Hvorfor skal en være så imøtekommende og raus mot den som stod i med mannen mens de var gift ? At hun sender meldinger ang barna er unødvendige så lenge de har en far som sjal gjøre den jobben. Barna har allerede en mor. Anonymkode: d2586...0cb
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #19 Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Eksen min gikk fra meg og vår lille 1-åring til fordel for ei yngre dame som han hadde hadde et forhold til bak min rygg, Hun ble gravid to måneder etter vi flyttet ut. De har nå kjøpt seg hus, barnet har kommet og virker sååå lykkelige. Han sier det til og med til meg at han aldri har hatt det bedre. Er noen virkelig så kalde? Jeg føler jeg sitter igjen som taperen 😝 Gud, som jeg håper han vil møte litt motbør Anonymkode: d495e...051 Vet ikke om dette er det samme, men ligner jo. Far til barnet mitt skryter av alt med hvordan barnet er hos han. 3 åringen trasser aldri der, gråter aldri der, legger seg alltid uten problemer der. Altså, det er en 3 åring, en helt normal 3 åring som viser alle følelser gjennom hele dagen. Så var det en periode med mye hosting, jeg spurte far hvordan barnet hostet dag/natt. Nei der hostet barnet aldri, men både jeg og barnehagen har reagert på kraftig hosting iver lang tid. Rart at det aldri er utfordringer hos far da. Så sier jeg til far at barnet forteller om ditt og datt, far svarer at barnet snakker aldri om meg når det er der. Men når det kommer til stykket så har han likevel hørt det ene og det andre som vi har gjort her. Mulig noen bare må fremstille seg som bedre enn de er i håp om å trykke ned en annen. Så mulig din eks bare forsøker å trykke deg ned. For jeg tenker veldig at den som må fortelle hvor bra alt er, føler den må bevise noe. Hvorfor føler han det tror du? Anonymkode: fd4f2...d90 6
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #20 Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Eksen min gikk fra meg og vår lille 1-åring til fordel for ei yngre dame som han hadde hadde et forhold til bak min rygg, Hun ble gravid to måneder etter vi flyttet ut. De har nå kjøpt seg hus, barnet har kommet og virker sååå lykkelige. Han sier det til og med til meg at han aldri har hatt det bedre. Er noen virkelig så kalde? Jeg føler jeg sitter igjen som taperen 😝 Gud, som jeg håper han vil møte litt motbør Anonymkode: d495e...051 Og om han virkelig hadde hatt det så bra så hadde han vel ikke følt det sterke behovet for å dele det? Da hadde han vært med frue og barn hele tiden fordi det er så vanvittig bra. Anonymkode: fd4f2...d90 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå