AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #1 Skrevet 30. oktober 2021 Min samboer var på Danmarks tur med jobb for en stund siden, skikkelig fylletur. Da han kom hjem, så fortalte han ingenting om hva de hadde gjort. Jeg har selv vært mye der de var, så kunne vært gøy å høre hvor de f.eks hadde vært og spist, hvilket hotell de bodde på osv. Men, han forteller ikke et ord om noe. Har jeg vært på noe så forteller jeg alltid sånn litt generelt om ting. Han deler aldri noe som helst. Han var også på en annen tur med jobb til et sted i Norge, og heller ikke da fortalte han noe som helst. Han har også barn fra tidligere og har han vært med de, så forteller han heller ingenting om hvordan det går med de osv. Jeg må alltid spør, men føler det blir masete og jeg er lei av det. Hvordan har dere det? Forteller dere hverandre om f.eks turer/sammenkomster dere har vært på uten partner? Anonymkode: 7594e...af5
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #2 Skrevet 30. oktober 2021 Ja, forteller ihvertfall sånne fakta som hvor vi var, hva vi spiste ol. Anonymkode: ca3e7...77e 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #3 Skrevet 30. oktober 2021 Min er som din. Han ser ikke behov for å fortelle noe av det, så han tenker ikke på det rett og slett. Det har jeg lært å akseptere. Vårt kompromiss er at jeg kan stille spørsmål og at han da svarer, jeg kan inni be han gi mer utfyllende svar, eller si "fullstendige setninger er du snill" med latter i stemmen, når jeg føler han gir meg enstavelsessvar 😂 Anonymkode: fb4e3...ea5 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #4 Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, forteller ihvertfall sånne fakta som hvor vi var, hva vi spiste ol. Anonymkode: ca3e7...77e Ja, jeg tenker også at det er normalt. Anonymkode: 7594e...af5
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #5 Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Min er som din. Han ser ikke behov for å fortelle noe av det, så han tenker ikke på det rett og slett. Det har jeg lært å akseptere. Vårt kompromiss er at jeg kan stille spørsmål og at han da svarer, jeg kan inni be han gi mer utfyllende svar, eller si "fullstendige setninger er du snill" med latter i stemmen, når jeg føler han gir meg enstavelsessvar 😂 Anonymkode: fb4e3...ea5 Her føler jeg bare at jeg maser om jeg spør for mye. Virker ikke som om han er interessert i å dele noe som helst. Anonymkode: 7594e...af5
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #6 Skrevet 30. oktober 2021 Vi deler det meste. Han deler litt generelt (så på den attraksjonen, spiste mye god mat), jeg kan spørre litt om hvor eller hva den beste restauranten var. Anonymkode: 36923...4a3
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #7 Skrevet 30. oktober 2021 Jeg er prikk lik, og gjør ikke det fordi det ikke faller naturlig for meg. Jeg skjønner ikke hvorfor man skal sitte og fortelle hva man har gjort, spist eller sett. For meg er det totalt uinteressant. Og jeg er kvinne. Anonymkode: 15514...08a
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #8 Skrevet 30. oktober 2021 Mannen min forteller om alt mulig rart. Kommer til et punkt hvor jeg må be han om å stoppe nesten for jeg trenger ikke å vite absolutt alt. Jeg forteller mer enn gjerne, men om ikke det blir spurt spesifikt om noe så holder jeg det ganske kort Folk er forskjellige Anonymkode: 16606...d63 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #9 Skrevet 31. oktober 2021 TS her! Er jo forskjell på å fortelle 0% og 110%. Jeg tenker det er vanlig å fortelle litt generelt hvis en har f.eks vært på jobb tur. Anonymkode: 7594e...af5
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #10 Skrevet 31. oktober 2021 Min forteller meg ALT! Og jeg det samme tilbake. En åpenhet på denne måten er sjelden, fra erfaring . Men spurte du da? ☺️ Anonymkode: e9c1d...e0e 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #11 Skrevet 31. oktober 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Min forteller meg ALT! Og jeg det samme tilbake. En åpenhet på denne måten er sjelden, fra erfaring . Men spurte du da? ☺️ Anonymkode: e9c1d...e0e Som sagt, så gidder jeg ikke være den som maser om alt, så har ikke giddet å spør denne gangen. Han har heller ikke sagt et ord. Anonymkode: 7594e...af5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå