AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #101 Del Skrevet 3. november 2021 Astrid S!🤮 Anonymkode: 560f7...b09 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HarryDotter Skrevet 3. november 2021 #102 Del Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hvordan i alle dager kan du påstå at denne stemmen er øredovende kjedelig? Hun har som nevnt masse særpreg, og hesheten er prikken over i-en. Astrid derimot, intetsigende stemme, og sammenligne disse to er skivebom!! Anonymkode: d56e3...137 Det er fryktelig vanskelig å forklare hvorfor man syntes noe ikke funker når det kommer til musikk. Sigrid spesifikt syntes jeg har stemmen til en 60 år gammel dame, spesiellt når hun drar litt på med stemmen. Hun hører ikke ut som en popprinsesse da, dét skal hun ha. Jeg bare liker ikke stemmen og musikken den svever på. For meg er det masseprodusert lettpop. Melodiene er så kjedelige, intetsigende og lite festende. Det er kjedelig musikk med en trøtt gammel stemme til. Og for meg er desverre ikke særpreg det samme som spennende og bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #103 Del Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (På 31.10.2021 den 19.13): Tone Damli og Ulrikke Brandstorp. Og hun som var i Stjernekamp-finalen i går. Alexandra Rotan(?). Anonymkode: 47502...a83 Å nevne disse sammen, gir ikke mening. Her er de to svært gode vokalister, pluss en influencer. Anonymkode: 45ec1...392 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 3. november 2021 #104 Del Skrevet 3. november 2021 Onkl P 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest På druen Skrevet 3. november 2021 #105 Del Skrevet 3. november 2021 (endret) Athena79 skrev (På 1.11.2021 den 18.35): Maria Mena. Stemmen hennes er grusom. Enig. Og bare sutring i tekstene. Endret 3. november 2021 av På druen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #106 Del Skrevet 3. november 2021 De fleste norske rapper’e er en tragedie. Tror de lever gangsterlivet bare fordi de er oppvokst i blokk. Er så mange tragiske at jeg ikke orker å nevne navn. Anonymkode: 45ec1...392 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PITTY Skrevet 3. november 2021 #107 Del Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (På 31.10.2021 den 19.13): Tone Damli og Ulrikke Brandstorp. Og hun som var i Stjernekamp-finalen i går. Alexandra Rotan(?). Anonymkode: 47502...a83 Du blir sikkert neste dommer i Stjernekamp.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 3. november 2021 #108 Del Skrevet 3. november 2021 (endret) Skumlest de første sidene og ser at Maria Mena er en gjenganger. Helt merkelig. Jeg vil påstå at hun er en av de beste vi har hatt. Nesten på nivå med Lene Marlin. Også flere som nevner Sigrid. Der er jeg mer enig. Men Aurora? Det er skivebom igjen. Endret 3. november 2021 av norw 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #109 Del Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Personlig føler jeg ikke Taylor Swift eller feks Madonna er flinke artister, de er bare kjent for utseende eller sanger andre har skrevet for dem… Taylor Swift skriver sine egne sanger.. Anonymkode: f689c...13c 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #110 Del Skrevet 3. november 2021 HarryDotter skrev (3 timer siden): Det er fryktelig vanskelig å forklare hvorfor man syntes noe ikke funker når det kommer til musikk. Sigrid spesifikt syntes jeg har stemmen til en 60 år gammel dame, spesiellt når hun drar litt på med stemmen. Hun hører ikke ut som en popprinsesse da, dét skal hun ha. Jeg bare liker ikke stemmen og musikken den svever på. For meg er det masseprodusert lettpop. Melodiene er så kjedelige, intetsigende og lite festende. Det er kjedelig musikk med en trøtt gammel stemme til. Og for meg er desverre ikke særpreg det samme som spennende og bra. Jaja, lov å ha forskjellig musikksmak og å like forskjellige ting, men at hun har en intetsigende stemme stemmer ikke. Hun har masse særpreg i stemmen og har masse karisma. At stemmen hennes høres ut som stemmen til en 60 åring er jeg heller ikke enig i, men det trenger ikke å være negativt. Så, kan du tipse meg om musikk som du mener har gode melodier, som er spennende og som fester seg?😴 Anonymkode: d56e3...137 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HarryDotter Skrevet 3. november 2021 #111 Del Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Jaja, lov å ha forskjellig musikksmak og å like forskjellige ting, men at hun har en intetsigende stemme stemmer ikke. Hun har masse særpreg i stemmen og har masse karisma. At stemmen hennes høres ut som stemmen til en 60 åring er jeg heller ikke enig i, men det trenger ikke å være negativt. Så, kan du tipse meg om musikk som du mener har gode melodier, som er spennende og som fester seg?😴 Anonymkode: d56e3...137 U2 - Kite Beatles - Yesterday Led Zeppelin - Stairway To heaven Metallica - Nothing Else Matters Rolling Stones - Satisfaction Queen - bohemian Rhapsody A-HA - Take on me Pink Floyd - Wish you were here Oasis - Wonderwall Green Day - Basketcase Eric Clapton - Layla Jeg kan fortsette i evigheter.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #112 Del Skrevet 3. november 2021 HarryDotter skrev (Akkurat nå): U2 - Kite Beatles - Yesterday Led Zeppelin - Stairway To heaven Metallica - Nothing Else Matters Rolling Stones - Satisfaction Queen - bohemian Rhapsody A-HA - Take on me Pink Floyd - Wish you were here Oasis - Wonderwall Green Day - Basketcase Eric Clapton - Layla Jeg kan fortsette i evigheter.... Der ser vi. Vedkommende er visst er person som bare liker musikk fra før 2000… Ikke uventet. Anonymkode: d4fb3...a5c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #113 Del Skrevet 3. november 2021 Sondre Lerche Anonymkode: af4e5...367 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 3. november 2021 #114 Del Skrevet 3. november 2021 Sangstemme-messig; Ole Paus. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HarryDotter Skrevet 3. november 2021 #115 Del Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Der ser vi. Vedkommende er visst er person som bare liker musikk fra før 2000… Ikke uventet. Anonymkode: d4fb3...a5c Nei det handler ikke om før og etter. Flere gode eksempler fra sene 2000tallet og. Coldplay - Fix You Billie Eilish - Bad Guy Taylor Swift - Shake It Off Eminem har flere gode låter. Det handler om kvalitet. Gjennomtenkt musikk som kommer fra en artist som ønsker å dele en komplisert følse/politisk standpunkt eller tanke. Noe som treffer en felles følse i oss som mennesker. Noe vi kan identifisere oss med. Det er det desverre svært få artister idag som får til. Idag handler det om musikalske formler. En komité av mennesker som skriver låter etter hva de tror vil treffe publikum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #116 Del Skrevet 3. november 2021 HarryDotter skrev (8 minutter siden): U2 - Kite Beatles - Yesterday Led Zeppelin - Stairway To heaven Metallica - Nothing Else Matters Rolling Stones - Satisfaction Queen - bohemian Rhapsody A-HA - Take on me Pink Floyd - Wish you were here Oasis - Wonderwall Green Day - Basketcase Eric Clapton - Layla Jeg kan fortsette i evigheter.... Please don't. Jeg tror du har mestret kunsten å samle i hop de mest istykkerspilte låtene som er mulig og oppdrive, så kvaliteten er knekkende likegyldig når man presterer slike gørrkjedelige selvfølgeligheter. Anonymkode: 5d2b0...946 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #117 Del Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hvordan i alle dager kan du påstå at denne stemmen er øredovende kjedelig? Hun har som nevnt masse særpreg, og hesheten er prikken over i-en. Astrid derimot, intetsigende stemme, og sammenligne disse to er skivebom!! Anonymkode: d56e3...137 Det blir jo bare en subjektiv preferanse. Noen foretrekker en type stemme fremfor en annen. Noen liker stemmen til Astrid også. Og sånn kan man fortsette i evigheten. Godt det finnes noen for alle. (Ja, så klart finnes det noen som er teknisk bedre enn andre. Men det har ikke alt å si når det kommer til preferanse på stenmeklang, tone og sjel) Anonymkode: daf7c...2dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaw Skrevet 3. november 2021 #118 Del Skrevet 3. november 2021 HarryDotter skrev (28 minutter siden): Nei det handler ikke om før og etter. Flere gode eksempler fra sene 2000tallet og. Coldplay - Fix You Billie Eilish - Bad Guy Taylor Swift - Shake It Off Eminem har flere gode låter. Det handler om kvalitet. Gjennomtenkt musikk som kommer fra en artist som ønsker å dele en komplisert følse/politisk standpunkt eller tanke. Noe som treffer en felles følse i oss som mennesker. Noe vi kan identifisere oss med. Det er det desverre svært få artister idag som får til. Idag handler det om musikalske formler. En komité av mennesker som skriver låter etter hva de tror vil treffe publikum. ..Og jeg synes Fix you og bad guy er to oppskrytte poplåter Smaken er forskjellig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #119 Del Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Å nevne disse sammen, gir ikke mening. Her er de to svært gode vokalister, pluss en influencer. Anonymkode: 45ec1...392 Hvem mener du er den såkalte influenceren? Tone Damli er kjent fra Idol 2005. Ulrikke Brandstorp er kjent fra Idol 2013. Alexandra Rotan startet artistkarrieren i MGPJR 2010. Anonymkode: c39a3...219 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #120 Del Skrevet 3. november 2021 Maria Mena! Klarer ikke å høre så mye som ei strofe fra henne. Helt forferdelig grusomt! 🥴 Anonymkode: a4b35...978 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå