Djungelvrål Skrevet 31. oktober 2021 #41 Del Skrevet 31. oktober 2021 Tone Damlie og alle de som lager elendig russemusikk. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #42 Del Skrevet 31. oktober 2021 Marit Larsen og Ulrikke Brandstorp. Anonymkode: 53007...fbe 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #43 Del Skrevet 31. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Maria Mena og Sigrid er jo artister som lager musikken sin selv. Det står det respekt av, om man liker dem eller ikke. Oppskrytte artister er pene folk som egentlig ikke kan synge, som feks Tone Damli. Hun får jo alt servert og lager vel minimalt selv. Hun har heller ikke en sjelfull stemme som gjør henne som artist spesiell. Anonymkode: 42e7b...3fb Nei, hun er ikke oppskrytt fordi det er ingen kritikere som har skrytt av henne ever. Alle vet at hun er dårlig. Anonymkode: 65677...c7f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #44 Del Skrevet 1. november 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Her er det mange av dere som ikke vet hva oppskrytt betyr… Tone Damli er vel ikke akkurat kjent for å være en spesielt god musikere, men heller en kjendis. Altså hun er kjent for å ha dårlig musikk. Da kan man ikke være oppskrytt. Samme med Katastrofe, Staysmann og andre harryartister som blir nevnt. Det er jo velkjent at disse har trashy musikk. Anonymkode: d4fb3...a5c Skulle til å skrive det samme. Tone får jo omtrent bare dårlige anmeldelser og er da ikke en spesielt populær artist? Synes det er litt urettferdig, hun har en ganske fin stemme. Synes Astrid S er veldig oppskrytt. Og Aurora Anonymkode: f9792...e23 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AliceNextDoor Skrevet 1. november 2021 #45 Del Skrevet 1. november 2021 Maria Mena. Jeg er så lei den hvesingen hennes som man blander sammen med sang. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 1. november 2021 #46 Del Skrevet 1. november 2021 (endret) Chris Holsten og 'hun han synger med...'. Astrid S...? Dagny......? De er alle flinke sangere, ser hyggelige ut også. Ikke meningen å rakke ned. Forstår bare ikke hvorfor de er litt 'genierklært'. Hva er det spesielle med musikken? Astrid S; jeg kan ikkw vente til å se henne som Askepott. Kunne de funnet noe bedre liksom? Endret 1. november 2021 av Lawyam 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. november 2021 #47 Del Skrevet 1. november 2021 Gjenferdet skrev (4 timer siden): For en negativ tråd! Hva med å heller lage en tråd om Norges flinkeste artist? Egentlig enig, men da blir det en litt deprimerende tråd fordi beste seffern er A-ha og så begynner metalheads å krangle om hvilket norsk Black metal band som er best og da blir det garantert en merkelig, merkelig krangel da. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. november 2021 #48 Del Skrevet 1. november 2021 På druen skrev (4 timer siden): De aller fleste. Unntatt det som har skapt norsk historie. True norwegian black metal. Jepp men noen av dem er oppskrytt også, som Satyricon og Dimmu Borgir. Kanskje Enslaved og Emperor og. Merk: sier ikke dårlig, men oppskrytt 😉 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest På druen Skrevet 1. november 2021 #49 Del Skrevet 1. november 2021 Entern skrev (4 timer siden): Jepp men noen av dem er oppskrytt også, som Satyricon og Dimmu Borgir. Kanskje Enslaved og Emperor og. Merk: sier ikke dårlig, men oppskrytt 😉 Tja.. Satyricon og Dimmu Borgir har kanskje vært litt for mye til tider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. november 2021 #50 Del Skrevet 1. november 2021 (endret) På druen skrev (5 minutter siden): Tja.. Satyricon og Dimmu Borgir har kanskje vært litt for mye til tider. Jepp. Ikke at de ikke har lagd bra musikk da. (Foretrekker vel Darkthrone sjøl men var stor fan av Satyricon og Dimmu for 20-25 år siden) Endret 1. november 2021 av Entern Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #51 Del Skrevet 1. november 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Kurt Nilsen. Den mest sytete stemmen jeg har hørt, med sånn der køntriswung på slutten av hver strofe... 🤮 Jeg slår av radioen umiddelbart. Hvem lot han kuppe juleradioen??? Anonymkode: 31ae2...5be Jeg synes Kurt har en fantastisk stemme, så jeg synes generelt ikke at han er oppskrytt. Men akkurat julesanger skal jeg innrømme at han gjerne kunne holdt seg unna. Han passer ikke til det, synes jeg. Anonymkode: 41e16...b58 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. november 2021 #52 Del Skrevet 1. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg synes Kurt har en fantastisk stemme, så jeg synes generelt ikke at han er oppskrytt. Men akkurat julesanger skal jeg innrømme at han gjerne kunne holdt seg unna. Han passer ikke til det, synes jeg. Anonymkode: 41e16...b58 Er litt enig. Han fikk masse sympati av meg under Idol og spesielt world idol og den She's So High sangen er en fin popsang men de julegreiene blir litt mye (men forstår at mange liker det ). 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest På druen Skrevet 1. november 2021 #53 Del Skrevet 1. november 2021 Entern skrev (4 minutter siden): Jepp. Ikke at de ikke har lagd bra musikk da. (Foretrekker vel Darkthrone sjøl men var stor fan av Satyricon og Dimmu for 20-25 år siden) Enig. Selv om det er jo litt tøft at de fortsetter å gjøre sin egen greie, uten å bry seg om de som kritiserer dem. De fortjener en tommel opp for å gjøre det. ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. november 2021 #54 Del Skrevet 1. november 2021 På druen skrev (Akkurat nå): Enig. Selv om det er jo litt tøft at de fortsetter å gjøre sin egen greie, uten å bry seg om de som kritiserer dem. De fortjener en tommel opp for å gjøre det. ☺️ Det er jeg helt enig i. Tiden når det gikk 100 symfoniske black metal band på dusinet er definitivt over men Dimmu holder stilen, det står det respekt av synes jeg, og Satyricon har jo stort sett kjørt sitt eget løp siden Nemesis Divina eller der omkring 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. november 2021 #55 Del Skrevet 1. november 2021 (endret) Må forresten legge til at dersom det hadde vært en slags metal stjernekamp hadde vel nesten helt sikkert Enslaved vunnet på kombinasjonen teknikk + symfoni + prog + personlighet. Evt. Satyricon på kul black'n'roll. Jeg hadde selvfølgelig blitt illsint en stund da 😁 På den annen side ville mitt favorittband i sjangeren sannsynligvis bare framført rare "punk + Venom + doom" sanger bare jeg og et par til liker, så...😁 Endret 1. november 2021 av Entern Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #56 Del Skrevet 1. november 2021 Bjørn på Stjernekamp. Anonymkode: 8d174...999 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #57 Del Skrevet 1. november 2021 AliceNextDoor skrev (15 timer siden): Maria Mena. Jeg er så lei den hvesingen hennes som man blander sammen med sang. Er du så lei? Hvorfor hører du på da? Er bare å skru av vettu. Anonymkode: 42e7b...3fb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AliceNextDoor Skrevet 1. november 2021 #58 Del Skrevet 1. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er du så lei? Hvorfor hører du på da? Er bare å skru av vettu. Anonymkode: 42e7b...3fb Jeg er stolt av deg som tenkte det ut helt selv. Vettu. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 1. november 2021 #59 Del Skrevet 1. november 2021 (endret) Maria Mena. Stemmen hennes er grusom. Endret 1. november 2021 av AthenaRavenLuna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #60 Del Skrevet 1. november 2021 Sigrid. Grå mus uten karisma. Anonymkode: 6deb2...cd8 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå