Gå til innhold

Ble avskjedet fra jobb idag, kom forseint

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest laPistola
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Det er et unntakstilstand. 

Anonymkode: 34cce...af6

Jepp, unntakstilstand som skjer 1-2 ganger i året, som gjør at få som er avhengig av kollektiv i rushen kan skryte av og aldri ha kommet for sent fordi de planlegger reisen med 20 min margin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

laPistola skrev (1 minutt siden):

Jepp, unntakstilstand som skjer 1-2 ganger i året, som gjør at få som er avhengig av kollektiv i rushen kan skryte av og aldri ha kommet for sent fordi de planlegger reisen med 20 min margin. 

Hva er det du vil frem til? Jeg skryter ikke på meg noe. Jeg har aldri kommet for sent fordi jeg bare har 15 min reisevei, og det   vet av erfaring at det er forsinkelser, samt at jeg ofte må vente til neste buss fordi første bussen  er full. Det er slike ting man må ta høyde for når man reiser i Oslo. Det som normalt tar 15 min tar lengre tid i rushtrafikken. Når ts kommer for sent 4 ganger på en måned så kan hen ikke skylde på "uheldige" omstendigheter, men dårlig planlegging. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest laPistola
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Hva er det du vil frem til? Jeg skryter ikke på meg noe. Jeg har aldri kommet for sent fordi jeg bare har 15 min reisevei, og det   vet av erfaring at det er forsinkelser, samt at jeg ofte må vente til neste buss fordi første bussen  er full. Det er slike ting man må ta høyde for når man reiser i Oslo. Det som normalt tar 15 min tar lengre tid i rushtrafikken. Når ts kommer for sent 4 ganger på en måned så kan hen ikke skylde på "uheldige" omstendigheter, men dårlig planlegging. 

Helt enig i at ts nok har rotet det til for seg selv.  Skulle fram til at den taxi refusjon ordningen ikke fungerer som sikkerhet i praksis fordi det ikke er nok taxier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laPistola skrev (6 minutter siden):

Helt enig i at ts nok har rotet det til for seg selv.  Skulle fram til at den taxi refusjon ordningen ikke fungerer som sikkerhet i praksis fordi det ikke er nok taxier. 

Det tror jeg vi alle er enig om. Har selv bodd i Oslo og har et par ganger måtte ta den i bruk, og da er det naturlig nok kaos, pga et eller annet som har skjedd.

Men vi er alle også enig om at det ikke er det som er problemet til TS. Kanskje var det realiteten 1/6 ganger eller noe slikt, om man legger godviljen til. Men hele tråden og alle svarene hans oser jo "ta bussen som er fremme 07:58" og være surprised-pikachu (https://tenor.com/view/surprised-pikachu-surprised-pikachu-face-face-gif-15329743) når h*n plutselig kommer forsent. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laPistola skrev (2 timer siden):

1-2 ganger I året, ikke 4 ganger i mnd.

Anonymkode: 21f25...ba7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...