PetterKanin Skrevet 30. oktober 2021 #21 Del Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Da må man jo få betalt 1 time extra. Pleier å vare på jobb ca 10 min før ikke en time?????? Det blir jo 30 timer extra hvar mnd? Om ikke mer Hvis man ska drive på sånn? Anonymkode: 089c4...9f3 Du har selvsagt ikke krav på betaling for ventetid før og etter jobb. Amternativet er da å skaffe seg annen transport, føytte nærmere, eller være ute i god tid slik at man unngår forsentkomming. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #22 Del Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, det blir ikke ekstra jobb, det er lenger tid å reise veg bare. Enten så får du ta taxi, førerkort og bil eller flytte nærmere jobben. Arbeidsgiver skal ha deg på plass i arbeid i den tiden kontrakten tilsier at du skal være der. Vanskeligere er det ikke. Anonymkode: 5a2bd...23e Stakkers arbeidere. Da ska jeg ta mine dagpenger å nyte siden jeg får dette nå Anonymkode: 089c4...9f3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #23 Del Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Stakkers arbeidere. Da ska jeg ta mine dagpenger å nyte siden jeg får dette nå Anonymkode: 089c4...9f3 Og der kom trollet frem. Anonymkode: 5a2bd...23e 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #24 Del Skrevet 30. oktober 2021 PetterKanin skrev (1 minutt siden): Du har selvsagt ikke krav på betaling for ventetid før og etter jobb. Amternativet er da å skaffe seg annen transport, føytte nærmere, eller være ute i god tid slik at man unngår forsentkomming. Ja nå går jeg over allt i Oslo pga trauma Etter dette. Føler meg som sagt helt dritt. Jeg har ikke Ellers gjort noe som helst feil. Anonymkode: 089c4...9f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #25 Del Skrevet 30. oktober 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Stakkers arbeidere. Da ska jeg ta mine dagpenger å nyte siden jeg får dette nå Anonymkode: 089c4...9f3 Haha, du får jo ikke dagpenger med en gang når du selv er skyld i at du mister jobben. Anonymkode: 08b01...a71 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #26 Del Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Haha, du får jo ikke dagpenger med en gang når du selv er skyld i at du mister jobben. Anonymkode: 08b01...a71 Jo nav sa det. Har snakka med dom. Anonymkode: 089c4...9f3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 30. oktober 2021 #27 Del Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Stakkers arbeidere. Da ska jeg ta mine dagpenger å nyte siden jeg får dette nå Anonymkode: 089c4...9f3 Dagpenger har du 18 ukers karantene på når du selv har skylden for å ha mistet jobben. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #28 Del Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jo nav sa det. Har snakka med dom. Anonymkode: 089c4...9f3 Dom sa også att det ikke er en grunn for oppsigelse btw. Så jeg får vell høre på dem Anonymkode: 089c4...9f3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #29 Del Skrevet 30. oktober 2021 PetterKanin skrev (Akkurat nå): Dagpenger har du 18 ukers karantene på når du selv har skylden for å ha mistet jobben. PetterKanin skrev (Akkurat nå): Dagpenger har du 18 ukers karantene på når du selv har skylden for å ha mistet jobben. Det va ikke det dem sa till meg. Og min søknad er godkjent. Det Gjelder kun Hvis man sier opp jobben sin uten grunn. Og det er ganske logiskt Anonymkode: 089c4...9f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 30. oktober 2021 #30 Del Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jo nav sa det. Har snakka med dom. Anonymkode: 089c4...9f3 Det hjelper ikke å snakke med NAV, da får man ikke noen garantert informasjon. Man må søke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #31 Del Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dom sa også att det ikke er en grunn for oppsigelse btw. Så jeg får vell høre på dem Anonymkode: 089c4...9f3 Det er lørdag, du fikk sparken idag, nav har ikke åpent idag. Anonymkode: 5a2bd...23e 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 30. oktober 2021 #32 Del Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dom sa også att det ikke er en grunn for oppsigelse btw. Så jeg får vell høre på dem Anonymkode: 089c4...9f3 Det er ikke dOm sitt område å vurdere. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 30. oktober 2021 #33 Del Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Anonymkode: 089c4...9f3 Det gjelder hvis du selv er årsak til å ha mistet jobbem, du trenger ikke å ha sagt opp selv. Det mange brister i logikken din. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #34 Del Skrevet 30. oktober 2021 PetterKanin skrev (3 minutter siden): Dagpenger har du 18 ukers karantene på når du selv har skylden for å ha mistet jobben. Jeg får jo feriepenger og en lønn till utbetalt 15. Så tror egt går helt fint å klare seg i 18 uker. Men alltså alla kommer for seint og det Gjelder alle! Finnes ikke ett eneste perfekt menneske som kommer i tide på allt i livet. Kan vare venner, middager, møten allt. Men få fort det Gjelder en jobb da er det på liv og død. Jeg har selv kolleger som kom for seint flere ganger. Men over tid. Jeg va veldigt uheldig denne mnd. Det er sjipt… Anonymkode: 089c4...9f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #35 Del Skrevet 30. oktober 2021 PetterKanin skrev (4 minutter siden): Det hjelper ikke å snakke med NAV, da får man ikke noen garantert informasjon. Man må søke. Ja og jeg har fått en veilder. Og får søknaden godkjent. AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er lørdag, du fikk sparken idag, nav har ikke åpent idag. Anonymkode: 5a2bd...23e Det va ikke idag. Det va en uke siden. Men skrev inlegget fordi jeg va veldigt lei meg igår. Og trengte å høre om dette egt va Greit. Så skrev det som om det va samme dag. Va Kjempe lei meg den dagen og. Anonymkode: 089c4...9f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 30. oktober 2021 #36 Del Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg får jo feriepenger og en lønn till utbetalt 15. Så tror egt går helt fint å klare seg i 18 uker. Men alltså alla kommer for seint og det Gjelder alle! Finnes ikke ett eneste perfekt menneske som kommer i tide på allt i livet. Kan vare venner, middager, møten allt. Men få fort det Gjelder en jobb da er det på liv og død. Jeg har selv kolleger som kom for seint flere ganger. Men over tid. Jeg va veldigt uheldig denne mnd. Det er sjipt… Anonymkode: 089c4...9f3 Ja, det er sjipt at Allah kommer for sent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 30. oktober 2021 #37 Del Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja og jeg har fått en veilder. Og får søknaden godkjent. Det va ikke idag. Det va en uke siden. Men skrev inlegget fordi jeg va veldigt lei meg igår. Og trengte å høre om dette egt va Greit. Så skrev det som om det va samme dag. Va Kjempe lei meg den dagen og. Anonymkode: 089c4...9f3 Veileder bestemmer ikke dette. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #38 Del Skrevet 30. oktober 2021 PetterKanin skrev (1 minutt siden): Ja, det er sjipt at Allah kommer for sent. Hvis alla tror dom er Allah så blir dom farlige ass. Er ikke farlig i det Helle tatt. Blir jo lei meg isteden for voldlig Anonymkode: 089c4...9f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #39 Del Skrevet 30. oktober 2021 17.11 skrev (12 minutter siden): Hvis du må velge mellom å komme en time for tidlig, eller å komme for sent, så må da jobben ligge fryktelig upraktisk til i forhold til hvor du bor? Kanskje, men alle har ikke den luksusen å kunne jobbe rett i nærheten. Og mange steder er buss eller tog en gang i timen bare sånn livet er. Anonymkode: d1932...98b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #40 Del Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Da må man jo få betalt 1 time extra. Pleier å vare på jobb ca 10 min før ikke en time?????? Det blir jo 30 timer extra hvar mnd? Om ikke mer Hvis man ska drive på sånn? Anonymkode: 089c4...9f3 Tror du seriøst at det er arbeidsgiveren din sitt problem når det kommer til hva du selv må gjøre for å komme tidsnok på jobb..?? Resten av oss klarer dette helt fint. Jeg skjønner godt at du fikk sparken mtp hvor lite du forstår at det ikke er arbeidsgivers problem. Du virker jo helt blåst. Anonymkode: 21f25...ba7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå