Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

hva gjør man når man er tynn og vil legge på seg? er selv tynn fra fødsel og har i det siste tenkt på å legge på meg.. men det er vanskelig da jeg har høy forbrenning! noen andre som sliter med dette problemet der ute? :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å legge på seg må du jo spise mer enn du forbrenner. Men ta det i sunn mat så kroppen får i seg næringsstoffer.

Du kan jo lese litt på forumet på www.iform.no feks. Der er det særlig mange gutter som vil bli større. Mye bra tips å hente opp.

Har motsatt problem og jobber hardt med saken. Ikke gøy verken den ene eller andre veien.

Skrevet

Jeg leste denne artikkelen igår. Der finner du mange gode råd :)

Skrevet

Enig i begge disse svarene.. :) Husk også at alt i alt er det kalorioverskuddet som avgjør.. Ta deg en sjokolade eller to med god samvittighet, men prøv å la mesteparten komme fra sunn og "normal" mat. :klem:

Skrevet
Jeg leste denne artikkelen igår. Der finner du mange gode råd :)

denne siden var veldig bra

takk for tilbakemeldingen. har nå mye mer peiling på hva som skal gjøres! Håper det går i framgang.

takk :klem:

Skrevet

og av meg.. Da begynner det å hjelpe seg, tenker jeg.. ;)

Gjest gjest 0
Skrevet

Du kan få hele ti kilo av meg assa ;):ler:

Men det som skal til er å spise mer enn du pleier, og gjerne sunn og proteinrik mat. Du burde trene for å styrke musklene dine, men vær forsiktig med fettforbrennende trening! Da trener du bare bort det du spiser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...