AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #1 Skrevet 29. oktober 2021 For ca en uke siden var jeg og min sønn på besøk hjemme hos en venninne med barn på omtrent samme alder som han (rundt 10-års alderen)… Hun hadde også en annen venninne på besøk som også hadde en sønn i denne alderen. Alle disse barna var relativt gode venner fra før, så de var på loftet og lekte mens vi satt nede i stua og drakk kaffe. Da jeg omsider måtte dra, gikk jeg opp på loftet for å hente sønnen min. Åpnet døra til rommet og fikk se alle fire barna (tre gutter og en jente) nakne!! To av dem (en gutt og en jente) lå til og med i en seng under dyna sammen. Jeg reagerte med å kanskje bli litt streng, men ba alle sammen kle på seg. Jeg pratet ikke mer med sønnen min om dette, da han var veldig pinlig berørt over episoden. og har heller ikke nevnt det til de andre mødrene. Hvordan bør jeg reagere? Er dette normalt? Jeg er litt åpen med sønnen min om sex og seksualitet, men kan det rett og slett være grunnen til at dette skjedde? Og bør jeg ta det opp med de andre mødrene? Har tenkt mye på dette de siste dagene… Anonymkode: 5deef...c41
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #2 Skrevet 30. oktober 2021 Du kan jo høre med sønnen din, på en fin måte, hva som skjedde? Dette kan være helt naturlig utforsking, men greit å avklare at alle var med frivillig. Fin anledning til å snakke om kropp og egne og andres grenser. Anonymkode: 48a0f...fce 2
Tanuki Skrevet 30. oktober 2021 #3 Skrevet 30. oktober 2021 hvis de var yngre hadde jeg ikke tenkt så mye over det, men som brukeren over sier, så burde nok prate litt om kropp og grenser. 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #4 Skrevet 30. oktober 2021 Oj, de er jo ganske store, håper alle var med helt frivillig. Fin anledning til å snakke med sønnen din. Litt skummelt nå i disse tider om noen hadde med seg mobiltelefon. Anbefaler deg å snakke med de andre mødrene, slik at de også kan ta en prat med sine barn. Selvom sønnen din kanskje sier det er frivillig, vil kanskje en av de andre ha en annen versjon.. Anonymkode: d254f...3b0 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #5 Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): For ca en uke siden var jeg og min sønn på besøk hjemme hos en venninne med barn på omtrent samme alder som han (rundt 10-års alderen)… Hun hadde også en annen venninne på besøk som også hadde en sønn i denne alderen. Alle disse barna var relativt gode venner fra før, så de var på loftet og lekte mens vi satt nede i stua og drakk kaffe. Da jeg omsider måtte dra, gikk jeg opp på loftet for å hente sønnen min. Åpnet døra til rommet og fikk se alle fire barna (tre gutter og en jente) nakne!! To av dem (en gutt og en jente) lå til og med i en seng under dyna sammen. Jeg reagerte med å kanskje bli litt streng, men ba alle sammen kle på seg. Jeg pratet ikke mer med sønnen min om dette, da han var veldig pinlig berørt over episoden. og har heller ikke nevnt det til de andre mødrene. Hvordan bør jeg reagere? Er dette normalt? Jeg er litt åpen med sønnen min om sex og seksualitet, men kan det rett og slett være grunnen til at dette skjedde? Og bør jeg ta det opp med de andre mødrene? Har tenkt mye på dette de siste dagene… Anonymkode: 5deef...c41 Du må jo si ifra til de andre mødrene så de får snakket med sine barn! Hadde du likt at noen holdt sånn informasjon skjult for deg? Anonymkode: d7816...865 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #6 Skrevet 30. oktober 2021 Dette gjorde vi ofte da jeg var i den alderen,det var spennende og se noen av et annet kjønn. Lekte ofte nakne sammen. Men det var aldri noe seksuelt, bare nakne og nysgjerrige. Anonymkode: adb51...06a 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #7 Skrevet 30. oktober 2021 Si ifra til foreldrene, jeg hadde satt pris på å få vite om det. Anonymkode: c245d...c94
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå