Gå til innhold

Har innsett at jeg ikke kan få de damene jeg har mest lyst på

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan ikke få damer fra øverste hylle. Men jeg kan godt slå meg til ro med damer på hylla under. Men er det virkelig greit overfor de damene? Å være andrevalget?

Jeg regner med at jeg heller ikke er disse damenes førstevalg. Det er ikke ideelt, men synes det er bedre enn å være alene.

Hvordan skal det egentlig gå med par som er sammen fordi de ikke kan få de de egentlig vil ha? Er det liv laga?

Anonymkode: 312ab...4a6

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilke kriterier bruker du for å definere damer på øverste hylle? Kun utseendet? Personlighet? Felles interesser? Lik bakgrunn? Felles politisk tilhørighet? Felles livssyn?

Jeg tenker at vi alle er komplekse mennesker med mange kvaliteter. Og så må du finne noen som matcher deg best på de fleste områdene. 

Når man ser på et menneske som mer enn en plassering på hylla skjønner man at man aldri blir noen andrevalg. Man matcher og utfyller hverandre på forskjellige områder, og hvis begge mener det er nok match så kan dere inngå forhold.

Tror seriøst ingen damer føler seg som andrevalget ditt fordi du ikke klarte å hooke up med en spansk supermodell eller noe sånt. Hva har du til felles med en slik person? Hvorfor skulle noen damer føle seg som nest-best, når best for deg er eni fantasi? 

Premissene dine er altfor svart/hvitt til å bli tatt alvorlig. Få beina på jorda og prøv igjen.

Anonymkode: d8cf7...6b6

• Liker 32
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg visste ikke at damer satt på hyller. Kanskje du hadde rukket opp til øverste hylle om du var høyere? :Knegg:

Anonymkode: caef2...26e

😂😂👆

• Liker 4
Skrevet

Jeg fant meg en som for meg var på øverste hylle. Etter noen år fant jeg ut at han egentlig var på en av de nederste. Skinnet kan bedra..

• Liker 36
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg kan ikke få damer fra øverste hylle. Men jeg kan godt slå meg til ro med damer på hylla under. Men er det virkelig greit overfor de damene? Å være andrevalget?

Jeg regner med at jeg heller ikke er disse damenes førstevalg. Det er ikke ideelt, men synes det er bedre enn å være alene.

Hvordan skal det egentlig gå med par som er sammen fordi de ikke kan få de de egentlig vil ha? Er det liv laga?

Kanskje du burde investere i en stige? Så du når opp ?  Btw du har helt feil fokus , når du finner den rette, vil du ikke tenke over hvilken hylle du fant henne på🤪

• Liker 18
Skrevet

I det du har valgt å være en mann som deler kvinnfolk inn i hyller, så må du nok også ta til takke med damer som har liste langt som et vondt år med krav til sin mann. Og som du mest sannsynlig aldri vil kunne oppfylle, fordi den lista er like urealistisk og idiotisk som din hylleinndeling. Begge to kommer til å være misfornøyde i forholdet, fordi begge går rundt og har delt inn det andre kjønn i kategorier, og tror de fortjener en partner fra en bedre kategori. Men dere fortjener hverandre, begge to 😊

Anonymkode: b859f...f07

• Liker 18
Skrevet

Hvorfor er det bedre enn å være alene? Vær selvstendig nok til å legge vekk slik tankegang. Grunnleggende tankegang bør være at man har det godt alene og en partner er en BONUS. Ingen dame (eller mann) skal gjøre livet ditt lettere. Dette er regler jeg følger for meg selv også. Fatter ikke hvorfor noen heller vil ta til takke fremfor å være alene. 

Og ja, hadde jeg visst han tok til takke hadde det vært rett ut, for en trist fornærmelse. Nå er det nettopp det at haugevis av gifte og opptatte menn i forhold som har prøvd seg som gjør at jeg heller lever singel, menn som tok til takke med en søt og skikkelig dame å vise frem til mor men samtidig som de innerst ønsker en annen som gjør at jeg ikke tør å i involvere meg med menn, som hovedregel vil de egentlig ha en annen. Da er det bedre å gi all kjærlighet til sine nærmeste fremfor en bedrager. 

Anonymkode: a8a77...260

• Liker 9
Skrevet

Har du tenkt å si til en potensiell kjæreste at hun ikke er førstevalget? Da får du ihvertfall vite hva de egentlig syns om det😂

Anonymkode: 849fd...b92

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har du tenkt å si til en potensiell kjæreste at hun ikke er førstevalget? Da får du ihvertfall vite hva de egentlig syns om det😂

Dette👆 Pluss d høres ut som damer for deg er en leke , en ting du skal plukke fra en hylle . Litt sykt 😝

• Liker 11
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

De sier det ikke. Var en som hadde bedt meg ut i 6 måneder, til slutt sa jeg ja for å få fred. Han var helt forgapt på daten men jeg måtte ærlig si jeg ikke var interessert. Helt alvor: to dager senere stod han som forlovet på Facebook, han hadde holdt denne damen på vent i 3 år uten at jeg visste og nå tror hun de er lykkelig gift samtidig som han fremdeles liker bildene mine. Har hundre slike eksempler, med menn som er i forhold, forlovet eller gifte som kontakter. At damer tør og orker å gi bort hjertet sitt på den måten når mannen drømmer om andre. 

Anonymkode: a8a77...260

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

I det du har valgt å være en mann som deler kvinnfolk inn i hyller, så må du nok også ta til takke med damer som har liste langt som et vondt år med krav til sin mann. Og som du mest sannsynlig aldri vil kunne oppfylle, fordi den lista er like urealistisk og idiotisk som din hylleinndeling. Begge to kommer til å være misfornøyde i forholdet, fordi begge går rundt og har delt inn det andre kjønn i kategorier, og tror de fortjener en partner fra en bedre kategori. Men dere fortjener hverandre, begge to 😊

Anonymkode: b859f...f07

Selve definisjon på narsisist . Å definere folk utifra utseende . De blir aldri  fornøyd , å  føler aldri at  de får  alt de «fortjener « / har lyst på . De lever ulykkelig alle sine dager . 

• Liker 7
Skrevet
NiceOrNothing skrev (6 timer siden):

Selve definisjon på narsisist . Å definere folk utifra utseende . De blir aldri  fornøyd , å  føler aldri at  de får  alt de «fortjener « / har lyst på . De lever ulykkelig alle sine dager . 

Forskjell på liv og lære da, skjønner jeg. Ute i det virkelige liv ser man at kvinner flest kjemper om de aller kjekkeste gutta mens ordinære menn må kjempe for å få noe som helst oppmerksomhet. Her inne sier kvinner at det er hele mennesket som betyr noe og andre løgner.

Anonymkode: 3bb17...bb3

• Liker 2
Skrevet
NiceOrNothing skrev (7 timer siden):

For noe tull. Tror ikke du vet hva en narsissist er for noe. 

Anonymkode: 10320...60d

• Liker 1
Skrevet

Hva med å slutte å rangere kvinner (og menn) etter hvor på ei "hylle" de ville vært?? Hva faen. Og det henger ikke på greip, for det er jo subjektivt hvilken eventuell hylle man havner på om man skal gå etter visse krav.

Idioti. 

Og hvis du må "ta til takke" med noen, hva med å lære deg å være alene heller, og spar andre folk fra å føle seg som en trøstepremie.

Anonymkode: e33ea...9cb

• Liker 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

For noe tull. Tror ikke du vet hva en narsissist er for noe. 

Anonymkode: 10320...60d

Enig. Bare fagfolk kan stille den diagnosen, og fagfolk vet bedre enn å fjerndiagnostisere fremmede over nett.

Anonymkode: d8acb...831

Skrevet

Hva får deg til å tro at du er på deres øverste hylle, når du tydeligvis ikke lykkes på øyeste hylle hos kvinner? 🤷🏻‍♀️

Anonymkode: 0f170...3fa

• Liker 6
Skrevet

Synes så synd på alle som skriver her inne om hvem de har «lyst på» eller er «tiltrukket av». Har dere aldri opplevd å bli kjent med noen for så å bli hodestups forelsket? Når man virkelig har falt for noen så vil man ikke at den personen skal se annerledes ut på noen som helst måte. Og når det igjen har blitt til ekte kjærlighet så blir ikke den borte selv om partneren blir dement eller syk.

Er det fordi folk ikke har noen som helst tålmodighet ( i våre fast-food dager) at man tror alt skal komme seilende på et fat umiddelbart?

Og virkelig stormende forelskelse og kjærlighet opplever man kanskje bare en gang eller to i livet. Da betyr det ingenting om den andre er skallet eller har skjeve tenner.

Anonymkode: e1730...bb5

• Liker 14
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Med din holdning så vil du aldri nå til toppen, dessverre. Kvinner er ikke objekter. 

Anonymkode: 40654...cbc

• Liker 6
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hvorfor skulle ikke det være liv laga? Hvis paret er sammen fordi de heller vil være i et forhold enn single og begge er innstilt på det og gjør sitt beste så kan snart det ende som beste forhold noensinne. Galt blir det først hvis en av partene fortsetter å sukke over "the one that got away" og ikke legger innsats i det forholdet han/hun er i.

Endret av Cata
  • Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...